همکار سابق جولیانی به دلیل نقض مالی کمپین مستحق ۶ تا ۸ سال زندان است

جولیانی، شهردار سابق نیویورک، به تخلف متهم نشده است.

دادستان ها نوشتند: “پارناس – سال ها – به نفع خود دروغ و کلاهبرداری و فساد کرده است.” پرناس خود را بالاتر از این کشور، سرمایه گذاران و مردم قرار می دهد.

(گزارش توسط لوک کوهن در نیویورک؛ ویرایش توسط بردلی پرت)



Source link

هم فرومن که به گناه خود اعتراف کرد و هم آندری کوکوشکین، یکی از همکاران موراویف که در کنار پارناس در برخی موارد مجرم شناخته شدند، به یک سال زندان محکوم شدند.

اوایل روز چهارشنبه، جوزف باندی، وکیل پارناس، از اوتکن خواست که پارناس را به زندان نفرستد، و پیشنهاد کرد که مجازات او شامل خدمات اجتماعی و مشاوره باشد.

پارناس، 50 ساله، در ماه اکتبر به دلیل درخواست کمک مالی از تاجر روسی آندری موراویف برای اهدا به نامزدهایی که به اعتقاد پارناس معتقد بود می تواند به تضمین مجوز برای فعالیت تجارت حشیش کمک کند، محکوم شد. قانون ایالات متحده افراد خارجی را از مشارکت در کمپین ها منع می کند.

هیئت منصفه دادگاه فدرال منهتن همچنین دریافت که پارناس پنهان کرده است که او و ایگور فرومن، همکار سابقش منبع واقعی کمک مالی به گروهی از ترامپ بوده اند.

نوشته لوک کوهن

باندی گفت جنایات پارناس جدی است، اما همکاری او پس از دستگیری با تحقیقات استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان باید به عنوان یک عامل متقابل در نظر گرفته شود.

قاضی منطقه ای ایالات متحده، جی. پل اوتکن، که ریاست دادگاه را بر عهده داشت، در 29 ژوئن پارناس را محکوم خواهد کرد.

در یادداشتی برای صدور حکم در دادگاه فدرال منهتن، دادستان ها گفتند که پارناس، یک تاجر آمریکایی متولد اوکراین، فاقد «پشیمانی واقعی» است.

نیویورک (رویترز) – دادستان ها روز چهارشنبه گفتند که لو پارناس، یکی از همکاران سابق رودی جولیانی، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، باید بین 6 تا 8 سال به دلیل نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی ایالات متحده در جریان انتخابات 2018 محکوم شود.

پارناس و فورمن، شهروند آمریکایی متولد بلاروس، به خاطر کمک به جولیانی در تحقیق درباره جو بایدن دموکرات در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 معروف هستند. مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2019 ترامپ را به دلیل سوء استفاده از اختیاراتش برای تحقیق در مورد رقبای سیاسی استیضاح کرد، اما ترامپ بعداً توسط سنا تبرئه شد.