“همه چیز خیلی افتضاح بود”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

مارگو رابی.Karwai Tang/WireImage

  • “میخوای اصلاح کنی [false stories]، اما شما نمی توانید. این بازیگر اضافه کرد: «نمی‌دانم باید از طرف دیگر نگاه کنی. اگر مادرم در یک تصادف رانندگی بمیرد به این دلیل که می‌خواستی عکسی از من در حال رفتن به خواربارفروشی بگیری یا برادرزاده‌ام را از دوچرخه بیاندازی. – برای چی؟ برای عکس؟ این خطرناک است، اما با این حال، به طرز عجیبی هیچ چیز تغییر نمی کند.”

    مارگو رابی با لباس مشکی

    این بازیگر گفت: سعی می‌کنم به آن نگاه نکنم و سعی می‌کنم با آن درگیر نشوم چون به درد من نمی‌خورد. “این فقط من را فوق العاده مضطرب می کند. من که دائماً صورتم را می بینم فشار می آورم. هیچ کس مجبور نیست این کار را انجام دهد. این خیلی بد است، مرد. من نمی دانم چگونه افراد اجتماعی جهان می توانند این کار را انجام دهند. این یک نوع رانندگی است. من از دیوار جدا شدم. این فضایی فوق العاده دشوار برای پیمایش است.”

    مارگو رابی به Vanity Fair گفت که پس از کسب شهرت، به فکر ترک بازیگری است.

  • در سال 2013، رابی پس از بازی در نقش نائومی لاپاگلیا در فیلم جنایی مارتین اسکورسیزی در مقابل لئوناردو دی کاپریو، به یک ستاره تبدیل شد.

    رابی همچنین گفت که روزهای مطبوعاتی برای فیلم‌هایش را استرس‌زا می‌داند و توضیح داد: «آنها فقط گزیده‌های صدا می‌خواهند و من به خاطر آن از آن‌ها رنجیده نمی‌شوم، می‌فهمم – آنها سه دقیقه وقت دارند، اما مثل این است که در میدان مین می‌رقصند. تو خیلی خسته هستی و ساعت ها و ساعت ها این کار را انجام داده ای، و برای اینکه همیشه مراقب باشی… می توانی هزار بار درست بگویی، اما یک بار اشتباه می گویی، لعنتی شده ای.»

    در ماه سپتامبر، میلی الکاک، ستاره «خانه اژدها» به مجله نایلون گفت که محبوبیت ناگهانی خود را پس از نمایش اول سریال «تحت فشار» پیدا کرد.

    او افزود که مادرش به او کمک کرد تا “به جلو” حرکت کند.

رابی تنها سلبریتی نیست که پرش به شهرت را دشوار کرده است.

رابی در پروفایل جدیدی برای Vanity Fair به این نشریه گفت که برای آن سطح از شهرت و از دست دادن حریم خصوصی خود به این سرعت آماده نیست.

او ادامه داد: «و [my mom] فقط به من نگاه کرد، کاملا صاف، و گفت: “عزیزم، فکر می کنم خیلی دیر است که این کار را نکنم.” آن زمان بود که فهمیدم تنها راه رو به جلو است.”

گرگ وال استریت

رابی گفت دوره پس از موفقیت “گرگ وال استریت” یکی از پست ترین لحظات او بود.

  • رابی با توصیف آن زمان به عنوان یکی از بدترین لحظات خود گفت: “در آن مراحل اولیه چیزی در حال رخ دادن بود و همه چیز بسیار وحشتناک بود، و به یاد دارم که به مادرم گفتم: “فکر نمی کنم بخواهم این کار را انجام دهم.”

    مارگو رابی و لئوناردو دی کاپریو در «گرگ وال استریت».مری سیبولسکی/Paramount Pictures

  • رابی گفت که او اکنون می‌داند چگونه سلبریتی بودن را تحمل کند، اما همچنان با توجه رسانه‌ها، به‌ویژه داستان‌های روزنامه‌ها و تعقیب شدن توسط عکاسان دست و پنجه نرم می‌کند.

    مارگو رابی گفت که پس از بازی در فیلم «گرگ وال استریت» به سختی با شهرت روبرو شده است.