همه در حال مریض شدن هستند. ماسک هایی که در حال حاضر با بیماری های تنفسی فزاینده توصیه می شود

«علاوه بر RSV و آنفولانزا، انواع جدید کووید-19 در حال گسترش است و مصونیت از واکسیناسیون گذشته برای بسیاری از افرادی که هنوز واکسن تقویت‌کننده به‌روز دریافت نکرده‌اند رو به کاهش است. افزایش این ویروس ها منجر به بسیاری از بیماری ها می شود.

وی افزود: «الان به نحوی بدتر از گذشته است».

موثسوامی به The News Tribune گفت که بهترین حدس او این است که افزایش بیماری مشابه آنفلوآنزا بر اساس الگوهای بیماری قبلی، برای مدتی ادامه خواهد داشت.

او در نامه ای که در نوامبر به رئیس جمهور جو بایدن و خاویر بسرا، وزیر بهداشت و خدمات انسانی ارسال کرد، نوشت: «ترکیبی از یک اعلامیه اضطراری ریاست جمهوری … و یک اعلامیه اضطراری بهداشت عمومی دبیرخانه به بهترین وجه به مسائل مربوط به ظرفیت کودکان در این RSV می پردازد. افزایش یافته و امکان مراقبت بهتر از بیمار را فراهم می کند.»

دکتر جان لینچ، متخصص بیماری‌های عفونی و مدیر پزشکی پیشگیری و کنترل عفونت در مرکز پزشکی هاربرویو، روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت که موارد آنفولانزا معمولاً تا پایان دسامبر افزایش نمی‌یابد، اما موج این فصل در این فصل ظاهر شد. اواخر نوامبر

مقامات بهداشتی و درمانی در بیانیه خود همچنین بر تزریق واکسن آنفولانزا و دریافت تقویت کننده دو ظرفیتی کووید به روز شده تاکید کردند.

وی گفت: امسال این بار اوج 15 درصد بود. «بنابراین به معنای واقعی کلمه، درصد بیماران مبتلا به بیماری شبه آنفولانزا (ILI) دو برابر می شود.

استفاده از ماسک صورت دیگر توسط دولت در بیشتر محیط‌های خارج از مراقبت‌های بهداشتی اجباری نیست و در محیط‌های اجتماعی بسیار کم شده است زیرا افراد بیشتری برای مهمانی‌های تعطیلات، گردهمایی‌های خانوادگی و سایر رویدادهای اجتماعی جمع می‌شوند.

“پیش بینی من این است که این وضعیت تا ژانویه بد خواهد بود. نگرانی من این است که به سرعت کاهش یابد … که تقریباً همیشه اوج دوم را در فوریه به همراه دارد. اگر کمی افت کند و صاف بماند. بر اساس تاریخچه‌ای که در ILI دیده‌ایم، در بقیه فصل ثابت می‌ماند و سپس رها می‌شود.»

او فکر می‌کند که علل موج‌های تنفسی کنونی پیچیده‌تر است، که در نهایت چند سال بعد پس از تحقیق و بررسی داده‌ها مشخص می‌شود.

او گفت که در سراسر ایالت، زمستان 2019 تا 2020، اوج بازدید از بیماران مبتلا به بیماری شبه آنفلوانزا در سراسر واشنگتن به 8 درصد رسیده است.

راهنمای MultiCare کجا به دنبال مراقبت باشیم: multicare.org/patient-resources/where-to-seek-care/



منبع

Muthuswamy فکر نمی کند که استاندارد ماسک آرام تنها دلیل امکانات پزشکی که اکنون غرق شده اند باشد.

Muthuswamy افزود: “این تئوری کار است. ما تا چند سال نمی‌توانیم این را ثابت کنیم.»

راهنمای VMFH برای تعیین سطوح مراقبت: vmfh.org/our-services/urgent-walk-in-care/choosing-the-right-level-of-care

تقریباً مثل این است که ما برای اولین بار کووید را می بینیم. … آنفولانزا هم همینطور. بدن ما واقعاً دو سال است که آن را ندیده است. بنابراین همه مریض می شوند.»

“ما می بینیم که تعداد زیادی از مردم با بیماری های آنفولانزا مانند وارد می شوند.” او اضافه کرد.

او گفت همین امر در مورد RSV نیز صدق می کند.

او استفاده از ماسک را در حال حاضر توصیه می کند، “فقط به این دلیل که افراد زیادی در حال بیماری هستند و ما می دانیم که ماسک ها کار می کنند.”

مراکز پزشکی اطفال مانند بیمارستان کودکان مری بریج MultiCare در تاکوما با RSV و سایر عفونت‌های تنفسی مقابله کرده‌اند. نماینده ایالات متحده، کیم شریر، که او نیز پزشک اطفال است، روز جمعه از بیمارستان بازدید کرد و توجه را به تأثیر RSV و تلاش های او در جستجوی اقدامات اضطراری فدرال برای کمک به افزایش RSV جلب کرد.

او گفت: «آمریکایی‌ها واقعاً قبل از وجود کووید و فصل آنفولانزای ما، ماسک نمی‌زدند، اما در تاریخ اخیر هرگز به این بدی نبوده‌اند.

دکتر Karthikeyan Muthuswamy دستیار مدیر پزشکی بخش اورژانس در بیمارستان سنت کلر در لیک‌وود، و رئیس کارکنان و رئیس کادر پزشکی ویرجینیا میسون فرانسیسکن بهداشت است.

در شهرستان پیرس، در این فصل آنفولانزا، حدود 12 تا 14 درصد ویزیت برای ILI است، در حالی که دو سال پیش، حدود 5 درصد اوج بود.

«ایده کار به این دلیل است که وقتی در حال گذراندن کووید بودیم در مهار ILI بسیار خوب بودیم، بسیاری از ما در معرض آنفولانزا قرار نداشتیم. مهمتر از همه، بچه ها در مدرسه در معرض آنفولانزا نبودند. بنابراین اکنون همه به مدرسه بازگشته اند. همه دوباره قاطی شدن و بدن ما مدتی است که آنفولانزا را ندیده است. بنابراین ما بیشتر احتمال دارد که بیمار شویم.

ما به عنوان افسران بهداشت و رهبران مراقبت‌های بهداشتی که برای بهبود سلامت ساکنان واشنگتن تلاش می‌کنند، توصیه می‌کنیم که برای محافظت در برابر ابتلا و انتشار این عفونت‌ها به دیگران، از یک ماسک با کیفیت بالا و مناسب هنگام دوری اطرافیان در فضاهای داخلی استفاده کنند.» بیانیه خوانده شد

لینچ گفت: «این چندین لایه است: واکسینه شدن، تقویت شدن، ماندن در خانه وقتی احساس بیماری می‌کنید، آزمایش کووید و اتصال به مراقبت‌ها، اگر این برای شما مفید است». “وقتی مریض هستید در خانه بمانید و از دیگران دوری کنید.”

برای اطلاعات بیشتر

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، بستری‌های مرتبط با آنفولانزا در مقیاس ملی امسال نسبت به هر فصل قبلی از سال 2011 بیشتر است. افراد بسیار جوان و افراد 65 سال و بالاتر در بالاترین میزان بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری آنفولانزا هستند. در سراسر کشور، بر اساس داده ها.

موثسوامی روز جمعه به The News Tribune گفت که با این همه بیماری در جامعه، «تمایز بین آنفولانزا، کووید و RSV بسیار دشوار است. وقتی به اورژانس من مراجعه می کنید، همه آنها یکسان به نظر می رسند. و در بیشتر موارد، نتایج آنها در این مرحله یکسان است.”

او گفت: “ما این را می دانیم زیرا آنفولانزا برای دو سال ناپدید شد، مانند زمانی که ما در میانه همه گیری کووید بودیم، آنفولانزا وجود نداشت.” من شاید یک مورد آنفولانزا، کل فصل آنفولانزا را در یک سال دیدم. مسخره است. اکنون در هر شیفت حدود 6 مورد آنفولانزا می بینم.”

او خاطرنشان کرد که روند ایالتی منعکس کننده اتفاقات محلی است.

اکنون همه این بچه ها در معرض RSV قرار نگرفته اند. متاسفانه هنوز واکسنی برای RSV نداریم. بنابراین RSV دوباره سر زشت خود را بالا می برد. و RSV یک بیماری بسیار خطرناک است. مسلماً برای بچه‌های زیر 2 سال خطرناک‌تر از کووید است.»

او اضافه کرد که همه این موارد باعث می شود که مردم در حال حاضر اقدامات احتیاطی اضافی را انجام دهند.

یک روز پس از افزایش بیش از دو برابری خبر بستری شدن کووید-19 در شهرستان پیرس در یک هفته، مقامات بهداشتی محلی و منطقه درخواست‌ها را برای پوشاندن ماسک‌های داخل ساختمان در میان افزایش روزافزون موارد بیماری‌های تنفسی افزایش دادند.

COVID-19، آنفولانزا و ویروس سنسیشیال تنفسی در شهرستان پیرس و همچنین منطقه در حال افزایش است. در بیانیه مشترکی که روز جمعه از نمایندگان بیمارستان‌ها و بخش‌های بهداشتی در سراسر ایالت منتشر شد، در بحبوحه افزایش کنونی ماسک‌های جهانی توصیه شد.