همسر هرشل واکر “تمرکز وسواس گونه” بر روی جلب نظر بیشتر رای دهندگان سیاهپوست توسط شوهرش داشت و احساس می کرد که او باید 50 درصد از آرای سیاه پوستان را می گرفت: گزارش.

طبق پولیتیکو، هرشل واکر و همسرش می خواستند از رای دهندگان سیاهپوست در رقابت سنای جورجیا خواستگاری کنند.

  • یکی از افراد نزدیک به کمپین به پولیتیکو گفت که ایده او به یک “تمرکز وسواس گونه” تبدیل شده است.

  • واکر در طول مبارزات انتخاباتی دور دوم به دنبال ایجاد نفوذ در میان رای دهندگان در حومه های مختلف آتلانتا بود، اما زمانی که رای گیری زودهنگام در نوامبر آغاز شد، وارناک از قبل حمایت اکثر این رای دهندگان را قفل کرده بود – و پیروزی سناتور در روز سه شنبه میزان این رای دهندگان را آشکار کرد. دستاوردهای او در سراسر ایالت نسبت به مسابقه ماه گذشته.

    رقابت امسال سنای جورجیا از این نظر منحصر به فرد بود که برای اولین بار در تاریخ ایالت، دو نامزد سیاه‌پوست از حزب اصلی – سناتور دموکرات رافائل وارناک و هرشل واکر جمهوری‌خواه – حضور داشتند.

    پیروزی این سناتور در دور دوم انتخابات در سال 2021 با حضور گسترده رأی دهندگان سیاهپوست، به ویژه در منطقه شهری آتلانتا، آگوستا، کلمبوس، ساوانا، و در بخش های روستایی ایالت که دموکرات ها قبلاً در رأی گیری دچار تزلزل شده بودند، تقویت شد. و او در تمام طول مبارزات انتخاباتی به طور گسترده در آن مناطق مبارزات انتخاباتی انجام داد، در حالی که استراتژی کلی مبارزات انتخاباتی واکر محافظه کاران و جامعه انجیلی روستایی ایالت را هدف قرار داد.

    بزرگترین عارضه در تلاش واکرها برای تعامل با رای دهندگان سیاه پوست؟ وارناک، کشیش ارشد کلیسای باپتیست تاریخی ابنزر در آتلانتا، ارتباطات عمیقی در جامعه مذهبی سیاه‌پوستان و به طور کلی با رأی‌دهندگان سیاه‌پوست داشت – و حمایت آنها به راحتی قابل انتقال نبود.

    Politico توصیف کرد که واکر و بلانچارد واکر به طور کامل توانایی هدایت تصمیم‌گیری برای کمپین را ندارند، زیرا ظاهراً این زوج استراتژی‌های ارائه‌شده توسط عوامل GOP را زیر سوال بردند و دوره‌های زمانی «بیش از حد» را صرف بررسی پیشنهادات قبل از توقف برنامه‌ریزی‌شده کمپین کردند.

    و در طول رقابت، که در یک سال انتخابات میان‌دوره‌ای میان دو کاندیدای برجسته با دیدگاه‌های کاملاً متفاوت در مورد تقریباً هر موضوع کلیدی مبارزه می‌شد، اهمیت رأی سیاه‌پوستان در گرجستان همچنان در اولویت قرار داشت.

    هرشل واکر جولی بلانچارد

    کارکنان واکر به پولیتیکو گفتند که بلانچارد واکر این ایده را مطرح کرد که واکر باید 50 درصد از آرای سیاه‌پوستان را در این ایالت به دست می‌آورد – که می‌توانست سهم بالایی از آرای یک نامزد جمهوری‌خواه را نشان دهد. یکی از کارکنان به این خبرگزاری گفت که بلانچارد واکر بارها اظهار داشت که شوهرش باید “او را در مقابل مردمش، در مقابل جامعه خود” ببرد.

    هرشل واکر، نامزد جمهوری‌خواه سنای آن زمان گرجستان، در روز 5 دسامبر 2022، در طول کمپین انتخاباتی در کلوپ اسلحه فرمانداران در کنساو، گا.، سخنرانی می‌کند. همسرش، جولی بلانچارد واکر، از پشت به او نگاه می‌کند.AP Photo/بن گری

    • سیاه پوستان گرجستان 33 درصد از جمعیت ایالت را تشکیل می دهند و در یک سال مشارکت خوب، رأی دهندگان سیاه پوست – وفادارترین حوزه انتخابیه حزب دموکرات – معمولاً تقریباً 28 تا 30 درصد از کل رای دهندگان را تشکیل می دهند.

      یکی از نزدیکان به کمپین انتخاباتی به پولیتیکو گفت: «او فکر می‌کرد که ما باید تعداد رای‌دهندگان آمریکایی آفریقایی‌تبار را به دست بیاوریم که هیچ جمهوری‌خواه در تاریخ سیاست مدرن به آن دست نیافته است». و این به یک تمرکز وسواسی تبدیل شد.»

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    بنابراین با نامزدی واکر، بسیاری از جمهوری‌خواهان فکر می‌کردند که نامزدی واکر به آنها کمک می‌کند تا در میان رای‌دهندگان سیاهپوست در ایالت نفوذ کنند، زیرا او قبل از رفتن به NFL از دهه 1980 به عنوان یک بازیکن فوتبال ستاره در دانشگاه جورجیا نام خود را شناسایی کرده بود. .

    در طول مبارزات انتخاباتی مجلس سنا، واکر و همسرش – جولی بلانچارد واکر – می‌خواستند از بخش‌های دموکرات ایالت دیدن کنند تا از رای‌دهندگان سیاه پوست دیدن کنند، اما کارکنان در عوض می‌خواستند جمهوری‌خواهان بر افزایش مشارکت در میان رای‌دهندگان پایه تمرکز کنند – استراتژی که بعداً آن‌ها انجام دادند. بر اساس گزارش پولیتیکو، پس از آن که واکر مجبور به شرکت در دور دوم انتخابات در ماه دسامبر شد، بدون حضور برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه در بالای جدول، تاکید شد.

    طبق این گزارش، جولی بلانچارد واکر گفت که واکر باید از حمایت قوی سیاهپوستان برخوردار می شد.

  • در انتخابات عمومی ماه گذشته، زمانی که وارناک با 49.4٪ -48.5٪ از واکر در سراسر ایالت برتری یافت، سناتور فعلی 90٪ از آرای سیاهپوستان را به دست آورد، در حالی که بر اساس نظرسنجی خروج از CNN، واکر 8٪ بود.