همسرش می‌گوید قبل از تیراندازی مرگبار سعی کرده به پلیس هشدار دهد

دیانا فلورس با گریه به ایستگاه تلویزیونی گفت: “من عمیقا متاسفم، عمیق ترین تسلیت من برای نجات من، بسیار متاسفم.” آنها یا خانواده‌هایشان لیاقت این را نداشتند. آنها واقعاً این کار را نکردند. آنها سعی می کردند به من کمک کنند و من قبل از اینکه وارد اتاق شوند به آنها گفتم ” داخل نشوید. او اسلحه دارد.”

در مارس 2020، فلورس دستگیر و به جرم داشتن سلاح گرم و داشتن مواد مخدر برای استفاده شخصی متهم شد. او سال گذشته به جرم داشتن سلاح گرم اعتراف کرد، جرمی که می توانست او را به مدت سه سال به زندان بازگرداند.

دازیو از لس آنجلس گزارش داد. روندا شافنر، محقق خبری، از شهر نیویورک کمک کرد.



Source link

بن لوری، رئیس پلیس موقت ال مونته، روز سه شنبه افسران را قهرمان خواند.

کاپیتان اندرو مایر، کلانتر قتل لس آنجلس، روز سه شنبه گفت که افسران با مظنون مواجه شدند.

فرماندار گاوین نیوسام اعلام کرد که پرچم‌های ساختمان کنگره به افتخار آنها نیمه افراشته خواهد شد.

مرد مسلح که جاستین ویلیام فلورز نام داشت در محل حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. همسرش به تلویزیون KCBS گفت که او دو روز پیش به او حمله کرده بود و او برای فرار از او به متل نقل مکان کرده بود اما او او را ردیابی کرد.

عزاداران روز چهارشنبه دسته های گل، تاج گل و شمع ها را در خارج از پاسگاه پلیس ال مونته برای ادای احترام به افسران کشته شده گذاشتند.

مایر گفت که تیراندازی در داخل یک اتاق متل فوران کرد و مرد مسلح سپس به داخل پارکینگ گریخت و در آنجا تیراندازی های بیشتری رد و بدل شد.

او گفت: «آنها توسط یک بزدل به قتل رسیدند و ما غمگین هستیم و این دردناک است.

بر اساس یک خبر، پاردس، 42 ساله، قبل از اینکه در سال 2000 افسر تمام وقت شود، به عنوان یک دانشجوی دانشگاهی در این بخش شروع به کار کرد. از او همسر، دختر و پسرش به یادگار مانده است.

مایر گفت که بازرسان در حال مصاحبه با زنی از هتل بودند که معتقدند دوست دختر مظنون بود. دایانا فلورس که خود را همسر مظنون توصیف می‌کند و نام کوچکش را روی سینه‌اش خالکوبی کرده است، به KCBS گفت که افسران احتمالاً به یک “تماس نادرست” واکنش نشان می‌دادند زیرا او در روز سه‌شنبه با چاقو اصابت نکرده بود.

این قتل تنها یک روز پس از آن صورت گرفت که یک افسر گشت بزرگراه کالیفرنیا در حین توقف ترافیک در منطقه استودیو سیتی لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

___

اداره کلانتر شهرستان سن برناردینو در توییتر نوشت: این ضایعه غم انگیز برای ما نزدیک به خانه است. او شریک بزرگی بود و همه کسانی که او را می‌شناختند دوست داشتند.»

جزئیات کمی در مورد آنچه در خشونت های روز سه شنبه رخ داد به دست آمده است. افسران حوالی ساعت 4:45 بعد از ظهر روز سه شنبه برای بررسی وضعیت رفاهی به مسافرخانه سیستا در ال مونته، در شرق لس آنجلس، رفتند، جایی که احتمالاً یک زن با چاقو زخمی شده بود.

در عوض او به دو سال حبس مشروط و 20 روز زندان محکوم شد و جرج گاسکون، دادستان ناحیه لس‌آنجلس، که به دلیل سیاست‌های مترقی خود با تلاش برای بازپس‌گیری مواجه است، به دلیل توافق فلورس با انتقاد از اقرار محکوم شد.

او به ایستگاه تلویزیونی گفت: «روز قبل از آن چاقو خوردم.

مقامات گفتند که انتظار می رود این افسر 27 ساله بهبود یابد. یک سگ خونی به پلیس کمک کرد تا مظنون را که روز سه شنبه در یک اردوگاه بی خانمان ها در دره سان فرناندو تسلیم پلیس شد، ردیابی کند.

مایر گفت که نمی‌دانست به افسران داخل متل شلیک شده است یا بیرون. آنها در بیمارستان جان باختند. یک اسلحه در محل کشف شد.

دفتر DA روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: “حکمی که وی در پرونده اسلحه گرم دریافت کرد با توجه به سابقه جنایی و ماهیت جرم او با تصمیمات پرونده برای این نوع جرم مطابقت داشت.” “در زمانی که دادگاه او را محکوم کرد، آقای فلورس سابقه خشونت آمیز مستندی نداشت.”

اداره مشروط شهرستان از اظهار نظر خودداری کرد و وکیل فلورس در این پرونده روز چهارشنبه درخواستی برای اظهار نظر نداد. اما لس آنجلس تایمز گزارش داد که فلورس از دوران مشروط خود نقض کرده است و باعث بازگشت به دادگاه شده است.

لوری گفت: «این دو مرد دوست داشتند. «آنها مردان خوبی بودند. آنها فداکاری نهایی را انجام دادند و به جامعه خود خدمت کردند و سعی کردند به کسی کمک کنند.”

شهر ال مونته در یک بیانیه خبری نوشت: “سرجوخه پاردس و افسر سانتانا در حالی که در انجام یک حرفه نجیب و خدمت به جامعه ای که دوست داشتند، فداکاری نهایی را انجام دادند.”

سوابق دادگاه نشان می دهد که فلورس در زمان تیراندازی به دلیل اتهام اسلحه در شرایط مشروط بود، که یک روز پس از درخواست افسر مشروط او برای بازگشت به دادگاه در اواخر ماه رخ داد.

سانتانا، 31 ساله، کمتر از یک سال در نیروهای ال مونته بود که کشته شد. در بیانیه خبری آمده است که او پیش از این به مدت سه سال به عنوان معاون در بخش کلانتری شهرستان سن برناردینو خدمت کرده است.

افسران – Cpl. مایکل پاردس و افسر جوزف سانتانا، که روز چهارشنبه شناسایی شدند – هر دو در حین تحقیق در مورد حمله احتمالی چاقو در متل در ال مونته کشته شدند.

دفتر پزشکی قانونی هنوز نام مظنون را اعلام نکرده است، اما دفتر دادستانی منطقه لس آنجلس فلورس را به آسوشیتدپرس شناسایی کرده است.

فلورس، 35 ساله، طبق گفته اداره اصلاحات و توانبخشی کالیفرنیا، دو دوره را به دلیل سرقت وسیله نقلیه و سرقت در زندان ایالتی گذراند و آخرین بار در سال 2012 آزاد شد.

ال مونته، کالیفرنیا (AP) – همسر مردی که سه افسر پلیس کالیفرنیای جنوبی را در یک تیراندازی به قتل رساند به یک ایستگاه تلویزیونی گفت که شوهرش قبلاً به او حمله کرده بود و او به افسران هشدار داد که اسلحه در حومه شهر لوس دارد. متل آنجلس.

سوابق دادگاه به دست آمده توسط AP مشخص نمی کند که چرا افسر مشروط فلورس روز دوشنبه درخواست بازگشت او به دادگاه را داشته است. سوابق نشان می دهد که جلسه استماع برای 27 ژوئن برنامه ریزی شده بود.

پاردس و سانتانا – یکی برای بیش از دو دهه و دیگری فقط چند ماه – هر دو در شهر ال مونته، حومه ای با 107000 نفر جمعیت در دره سن گابریل، بزرگ شدند و برای آن کار کردند. آنها تنها سومین و چهارمین افسر در تاریخ اداره پلیس ال مونته بودند که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست دادند. قرار است روز شنبه شب بیداری برگزار شود.

سانتانا همچنین به مدت شش سال به عنوان کارمند خدمات عمومی پاره وقت در ال مونته کار کرد و سپس به مجریان قانون مراجعه کرد. از او همسر، دختر و پسران دوقلو به یادگار مانده است.

جسیکا آنکونا، شهردار ال مونته، گفت که این افسران “در حالی که تلاش می کردند یک خانواده را ایمن کنند، جان خود را از دست دادند.”