همسایگان نماینده لورن بوبرت پس از اینکه شوهرش به صندوق پستی آنها حمله کرد «به دنبال دعوا» با 911 تماس گرفتند.

همسایگان نماینده لورن بوبرت پس از اینکه شوهرش آنها را تهدید کرد و صندوق پستی آنها را زیر گرفت، با 911 تماس گرفتند.

  • جیسون بوبرت قبلاً پس از متهم شدن به افشای آلت تناسلی خود در یک سالن بولینگ در سال 2004 به جرم خود اعتراف کرده بود.

    به گزارش پست، افسران کلانتر شهرستان گارفیلد تصمیم گرفتند که به همسایگان اجازه دهند تا اختلاف را بین خود حل و فصل کنند، اگرچه توضیح ندادند که چرا. کلانتر و سخنگوی نماینده بوبرت بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    روزنامه پست با استناد به تماس‌های 911 و گزارش حادثه گزارش داد، در غروب 4 اوت، یکی از پسران بوبرت از یکی از پسران بوبرت خواست که از سرعت در خیابان با یک کالسکه شنی جلوگیری کند.

    افسران کلانتر شهرستان گارفیلد تصمیم گرفتند که به همسایگان اجازه دهند اختلاف را بین خودشان حل کنند.

همسایگان نماینده لورن بوبرت پس از درگیری با همسرش، جیسون بوبرت، با 911 تماس گرفتند.

  • یکی از همسایگان در تماسی که با 911 دریافت کرد، گفت: “مطمئنم که او تا دم پر شده است. آیا می دانید همسرش کیست؟ لورن بوبرت. او پر است. همه آنها اسلحه دارند.” “او فقط سینه به سینه، چهره به چهره، به دنبال مبارزه است.”

    به گزارش دنور پست، تماس‌های 911 در حالی انجام می‌شوند که همسایگان کلرادو جیسون بوبرت او را به سرعت، رانندگی تحت تأثیر، آسیب به اموال و تهدید متهم کردند.

    همسایه ها جیسون را به رانندگی تحت تاثیر و آسیب مالی متهم کردند، طبق روزنامه دنور پست.

  • همسایه دوم گفت که جیسون ادعا می‌کند که “کسی به سمت فرزندش تاب خورده و هیچ کس این کار را نکرده است”، و افزود که جیسون “به عنوان یک پست خنگ” و “احتمالا مست است”، طبق صوتی 911 که توسط پست گزارش شده است.

    همسایه با درخواست کلانتر به ماموران گفت: “این بوبرت ها هستند، اگر می دانید بوبرت ها چه کسانی هستند.” بر اساس صدا، صدای دیگری در پس زمینه شنیده شد که می گوید: «کنگره زن فوق العاده ما».

    پست گزارش داد، همسایه دوم با 911 تماس گرفت زیرا جیسون بوبرت ظاهراً با کامیون خود به صندوق پستی همسایه ضربه زد.

    همسایه دوم، به گفته پست، گفت: “قرار است چند نفر از اینجا پایین بیایند.” “این شوهر ژولیده لورن بوبرت، جیسون بوبرت است.”

    به گزارش پست، وقتی کلانتر لو والاریو وارد صحنه شد، همه طرفین “توافق کردند که به عنوان همسایه این موضوع را حل کنند. هیچ اتهامی وجود ندارد. اقدام دیگری انجام نمی شود.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    بر اساس تماس‌های دریافتی پست، یکی از همسایگان به اعزام‌کننده‌های 911 گفت: «او حدود 50 مایل در ساعت می‌رود و این یک مسیر مسکونی است، بچه‌ها آنجا هستند». ما سعی کردیم جلوی او را بگیریم و او فقط به ما فحش داد و همین الان رفت.