همانطور که دیوید مک کورمیک اعتراف کرد مهمت اوز نامزد حزب جمهوریخواه برای مجلس سنا در پنسیلوانیا است.

در طول مبارزات انتخاباتی مقدماتی، مک کورمیک و سایر جمهوری خواهان به اوز به دلیل نداشتن تجربه سیاسی و تابعیت دوگانه اش در ترکیه و ایالات متحده حمله کردند.

مهمت اوز

پس از امتیاز مک کورمیک، کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات در بیانیه ای گفت: «مهمت اوز یک کلاهبردار و یک هنرمند کلاهبردار است که برای کمک به خود هر کاری انجام می دهد، می گوید و می فروشد – مهم نیست که چه کسی آسیب ببیند.»

اوز و فترمن برای خالی شدن کرسی توسط سناتور بازنشسته ایالات متحده پت تومی، R-Pa رقابت می کنند.

فترمن در بیانیه خود گفت: “سکته ای که در 13 می متحمل شدم از هیچ اتفاقی رخ نداد.” مانند بسیاری دیگر، و به ویژه بسیاری از مردان، از رفتن به دکتر اجتناب کردم، حتی اگر می‌دانستم که احساس خوبی ندارم. در نتیجه نزدیک بود بمیرم.»

رقابت سنای پنسیلوانیا می تواند تصمیم بگیرد که آیا دموکرات ها یا جمهوری خواهان سنای ایالات متحده را کنترل می کنند، در حال حاضر 50-50 بین احزاب تقسیم شده است. اکنون دموکرات ها به دلیل رای تساوی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، اکثریت را در اختیار دارند.

مک کورمیک که پس از انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در 17 می در پنسیلوانیا با کمتر از 1000 رای از اوز عقب بود، در رویدادی در پیتسبورگ به حامیان خود گفت که بازشماری تقریباً کامل شده نشان می‌دهد که این اعداد به سادگی قابل جبران نیستند.

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مقدماتی حزب PA GOP توسط مهمت اوز در حالی که رقیب دیوید مک کورمیک قبول کرد



Source link فترمن، 52 ساله، هنوز پس از سکته مغزی که آخر هفته قبل از برگزاری انتخابات اولیه متحمل شده بود، در حال بهبودی است.

مهمت اوز

اوز گفت: “ما مطمئن خواهیم شد که این کرسی سنای ایالات متحده به دست چپ رادیکال به رهبری جان فترمن نیفتد.”

اوز که برنامه تلویزیونی طولانی مدت خود را ترک کرد تا به دنبال کرسی سنای ایالات متحده باشد، اکنون با جان فترمن نامزد دموکرات، که در حال حاضر معاون فرماندار پنسیلوانیا در انتخابات عمومی پاییز است، روبرو می شود.

اوز که در جریان انتخابات مقدماتی از حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برخوردار بود، گفت که از امتیاز مک کورمیک قدردانی می کند و “ما در هدف آینده ای روشن تر برای پنسیلوانیا و آمریکا سهیم هستیم.”

با این حال، اوز موفق شد پیروز شود.

مک کورمیک، یکی از مدیران سابق صندوق تامینی، گفت که او به اوز گفته است که “به سهم خود” برای متحد کردن جمهوری خواهان و ساکنان پنسیلوانیا در پشت نامزدی این دکتر برای مجلس سنای ایالات متحده عمل خواهد کرد. مک کورمیک گفت: «او از حمایت کامل من برخوردار است.

فترمن در بیانیه ای در اوایل روز گفت که سکته مغزی جدی تر از آن چیزی است که کمپین در ابتدا اعلام کرده بود. متخصص قلب وی گفت که فترمن در سال های اخیر از فیبریلاسیون دهلیزی و کاردیومیوپاتی رنج می برد.

مک کورمیک گفت: “اکنون برای من واضح است – با بازشماری شمارش تا حد زیادی تکمیل شده – که ما یک نامزد داریم” در اوز. “امشب واقعاً در مورد همه ما دور هم جمع شدن است.”

مقامات پنسیلوانیا مجوز بازشماری را صادر کردند زیرا قانون ایالتی زمانی که دو نامزد با اختلاف 0.5 درصد از یکدیگر به پایان می‌رسند، بازشماری را الزامی می‌کند.

دکتر سلبریتی در بیانیه پیروزی خود گفت که “من مشتاقانه منتظر هستم تا در پنج ماه آینده در هر گوشه ای از کشورهای مشترک المنافع برای جلب حمایت همه پنسیلوانیا کمپین کنم.”

عامل سلبریتی:سلبریتی ها؟ خارجی ها؟ اوز، فترمن (و ترامپ) شهرت را در مقدماتی پنسیلوانیا آزمایش کردند

واشنگتن – پس از اینکه دیوید مک کورمیک، رقیب حزب جمهوریخواه پنسیلوانیا، دیوید مک کورمیک اذعان داشت که نمی تواند در بازشماری آرا پیروز شود، دکتر و مجری تلویزیون مهمت اوز روز جمعه مدعی نامزدی جمهوری خواهان برای کرسی سنای ایالات متحده شد.

وی افزود: من آنچه را که دکتر به من گفت انجام ندادم. اما دیگر آن اشتباه را مرتکب نمی شوم.»

اوز در بیانیه پیروزی گفت: «امروز عصر یک تماس تلفنی مهربانانه از دیوید مک کورمیک دریافت کردم و از قول حمایت او در انتخابات پاییز بی نهایت سپاسگزارم.

فترمن و دیگر دموکرات‌ها اوز را به‌عنوان یک قالی‌باز مشهور توصیف کرده‌اند که به پنسیلوانیا نقل مکان کرد تا برای خرید کرسی سنای آمریکا تلاش کند. آنها همچنین به مخالفت اوز با حقوق سقط جنین و حمایت او از ادعاهای دروغین ترامپ در مورد تقلب در انتخابات در سال 2020 اشاره کردند.

در جریان رقابت های مقدماتی جمهوری خواهان، مک کورمیک نیز از ترامپ حمایت کرد. همسر وی، دینا پاول، به عنوان معاون مشاور امنیت ملی برای دولت ترامپ کار می کرد و دیگر دستیاران سابق ترامپ از نامزدی مک کورمیک در سنا حمایت کردند.

بازشماری:انتخابات مقدماتی مجلس سنا: چرا رقابت اوز و مک کورمیک ممکن است قبل از ژوئن مشخص نشود