هشدار پلیس پیتزبورگ به ساکنان در مورد جنایات مربوط به نوجوانان با استفاده از کابل USB برای سرقت اتومبیل

هم اکنون در جریان است:

پلیس پیتسبورگ می‌گوید تعدادی دستگیر شده‌اند و بیشتر نوجوانان مرتکب این جنایت شده‌اند.

حکم دستگیری مردی در ارتباط با قتل 19 ساله در شهرستان واشنگتن JonBenét Ramsey می تواند در عرض چند ساعت شناسایی شود، بازرس ژنتیک می گوید وضعیت SWAT منجر به دستگیری مرد متهم به حمله به برادرزاده و گروگان گرفتن او در Millvale می شود. VIDEO : اداره بهداشت شهرستان آلگنی واکسن آبله میمون را در دسترس افراد بیشتری قرار می دهد. برنامه اخبار کانال 11 را برای هشدارهای خبری فوری دانلود کنید





منبع

دانلود کنید برنامه رایگان WPXI News برای هشدارهای خبری فوری

Huerbin می گوید در خارج از منطقه میلواکی، بیش از 15000 وسیله نقلیه به سرقت رفته است.

چاندا کلمن، راننده یک کیا، گفت: «این دیوانه است. این واقعاً وحشی است. واقعاً وحشی.»

Huerbin گفت: «بنابراین واضح است که در این منطقه در حال افزایش است، بنابراین تا حدی نگران کننده است. و ما می خواهیم مردم را از آن آگاه کنیم.»

گروهبان پلیس پیتسبورگ گفت: «یک گروه مشارکتی در میلواکی شروع به کار کرد و در سراسر کشور پخش می‌شود، جایی که آنها می‌توانند این وسایل نقلیه را به سادگی با استفاده از کابل شارژ تلفن همراه و استفاده از آن برای راه‌اندازی وسیله نقلیه حمل کنند. تام هوربین.

در زیر بیانیه هیوندای آمده است:

هوربین گفت: «این چیزی نیست که در فراخوان مشاهده کنید، زیرا واقعاً یک مسئله ایمنی نیست، اما برای ما نگران کننده است».

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، سال‌های سرقت خودروها از این طریق است، عمدتاً از سال 2008 تا 2019.

هوربین گفت: «آنها آسیب های مکانیکی و زیبایی وارد می کنند. آنها ماشین ها را خراب می کنند. آنها در حال ورود به تعقیب وسایل نقلیه هستند. آنها به آنها آسیب می زنند و از فندک خود برای سوزاندن نام گروه خود در داخل وسایل نقلیه استفاده می کنند.

هیوندای موتور آمریکا نگران افزایش سرقت خودروهای محلی است. ایمنی و رفاه مشتریان و جامعه اولویت اصلی ما بوده و خواهد بود. این خودروها استانداردهای ایمنی خودروهای فدرال را برآورده می‌کنند یا از آنها فراتر می‌روند و ایموبلایزرهای موتور تجهیزات استاندارد همه خودروهای جدید هیوندای هستند. مشتریان هیوندای که سوالی دارند همیشه می توانند با مرکز کمک به مصرف کنندگان هیوندای به شماره 800-633-5151 تماس بگیرند.

پلیس پیشنهاد می‌کند از میله‌های قفل فرمان، قفل کردن درها، پارک در مکان‌های با نور مناسب و نصب دوربین‌های امنیتی استفاده کنید.

ویدیوهای نحوه سرقت کیاس در سراسر YouTube در دسترس است. در تیک توک، «چالش کیا» را خواهید دید.

روند جرم و جنایت ملی شامل نوجوانانی که از کابل USB برای سرقت وسایل نقلیه استفاده می کنند، در حال حاضر در منطقه پیتسبورگ در حال رخ دادن است.

اخبار کانال 11 را در ادامه مطلب دنبال کنید فیس بوک و توییتر. | WPXI را اکنون تماشا کنید

ماه گذشته در شهر پیتسبورگ، پنج دستگاه هیوندای و کیاس با استفاده از کابل USB به سرقت رفتند. در این ماه، این تعداد به 15 می رسد.