هشدار رئیس بهداشت چین در مورد اولین مورد ابتلا به آبله میمون ها نسبت به تماس پوست به پوست با خارجی ها

صحبت کردن با گلوبال تایمزلو هنگژو، رئیس بیمارستان مردمی سوم شنژن، گفت که این بیماری “خطر کمی برای جوامع چینی ایجاد می کند.” با این حال، لو همچنین به بازرسی سختگیرانه قرنطینه گمرکی برای جلوگیری از موارد وارداتی در چین اشاره کرد.

مقام ارشد بهداشت پست خود را روشن کرد روز دوشنبه پس از واکنش شدید، به مردم توصیه کرد از “تماس مستقیم پوست به پوست” با خارجی ها یا افرادی که از مناطقی با موارد تایید شده آبله میمون سفر کرده اند، خودداری کنند.

تصویر ویژه از طریق دانشگاه پکن



منبع

بنا بر گزارش ها، بسیاری از کاربران Weibo پست وو را به اشتراک گذاشتند و برخی از توصیه های او حمایت کردند و از ناشناختن بسیاری از شهروندان غیر چینی ابراز آرامش کردند. با این حال، برخی از کاربران از پیام وو انتقاد کردند و حتی آن را با آنچه آسیایی‌ها در آغاز همه‌گیری کووید-19 تجربه کردند، مقایسه کردند.

کاربر دیگری نوشت: «زمانی که همه‌گیری برای اولین بار شروع شد، برخی از دوستان خارجی ما ایستادند و از پلت‌فرم‌های خودمان استفاده کردند تا به همه بگوییم «مردم چینی ویروس نیستند». پس از آن، زمانی که شیوع داخلی تحت کنترل قرار گرفت و دوستان خارجی ما با تبعیض مواجه شدند، بسیاری از چینی‌ها با پلتفرم‌های خودشان کاملاً سکوت کردند.»

او همچنین پنج توصیه را در این پست ذکر کرد که اولین مورد باعث بحث و جدل آنلاین شد.

برخی از کارشناسان چینی بر این باورند که برخلاف کووید-19، که باعث قرنطینه های ناگهانی در سراسر کشور شد – از جمله قرنطینه چند ماهه در شانگهای که آغاز شد. در اواخر اسفند – آبله میمون به قرنطینه سراسری منجر نخواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات بهداشتی چین آبله میمون، عفونتی که علائمی شبیه آنفولانزا، بثورات شدید و سایر علائم را از یک «ورود بین‌المللی» تحت قرنطینه COVID-19 در چونگ کینگ، شهری در جنوب غربی چین، شناسایی کرده‌اند.

از 19 سپتامبر، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری 23893 مورد تایید شده آبله میمون در ایالات متحده ثبت شده است که کالیفرنیا با 4656 عفونت بالاترین تعداد ثبت شده را دارد و پس از آن نیویورک با 3755 عفونت قرار دارد.

روز یکشنبه، بخش نظرات پست وو، که در آخر هفته به طور گسترده در Weibo منتشر شد، غیرفعال شد.

بیشتر از NextShark: 10 معترض به دلیل تلاش برای جلوگیری از تخریب “مگا زندان” محله چینی های شهر نیویورک دستگیر شدند

اطلاعات بیشتر از NextShark: سناتورها از وزارت دادگستری به دلیل انجام ندادن کافی برای متوقف کردن جنایات ناشی از نفرت آسیایی درخواست می کنند

اطلاعات بیشتر از NextShark: بررسی واقعیت: ایالات متحده داده‌های مربوط به جنایات ناشی از نفرت ضد آسیایی را «دفن» نکرده است

یک مقام ارشد بهداشتی چین اخیراً در رسانه های اجتماعی به مردم هشدار داد که به خارجی ها دست نزنند زیرا این کشور اولین مورد آبله میمون را گزارش کرده است.

وی افزود: برای جلوگیری از عفونت احتمالی آبله میمون و به عنوان بخشی از سبک زندگی سالم ما، توصیه می شود 1) تماس مستقیم پوست به پوست با خارجی ها نداشته باشید. نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: عضو مظنون یاکوزا پس از التماس برای شروع در شو بیز با کلنگ به ستاره «Battle Royale» بیت تاکشی حمله کرد.

این کمی شبیه زمانی است که همه‌گیری شروع شد، زمانی که برخی از مردم خارج از کشور از ترس از چینی‌هایی که می‌دیدند اجتناب کردند. وحشت عمومی.”

وو نوشت: تقویت نظارت و پیشگیری از آبله میمون ضروری و مهم است.

وو زونیو، رئیس اپیدمیولوژیست مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین، در پستی در Weibo در روز شنبه اعلام کرد که چین اکنون یک مورد آبله میمون که با وجود سفت بودن “از تور لیز خورد”. کووید-۱۹ محدودیت های.

سایر کاربران Weibo پست وو را زیر سوال بردند و پرسیدند که چرا خارجی های قدیمی در چین ظاهراً خطرناک تر از افراد محلی هستند.