هزینه انسولین Medicare caps 35 دلار در ماه است. آیا بایدن این قیمت را برای همه آمریکایی ها دریافت کند؟

همچنین انتظار می‌رود بایدن روز سه‌شنبه از ماده قانون کاهش تورم که در مورد قیمت‌های داروهای مدیکر مذاکره می‌کند، ثبت نام در قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه در سال جاری و نرخ بیمه‌نشده‌ای که تا حدودی به دلیل سیاست‌های همه‌گیری به ۸ درصد کاهش یافته است، سخن بگوید. میلیون‌ها آمریکایی ممکن است امسال پوشش Medicaid را از دست بدهند، زیرا ایالت‌ها بررسی‌های واجد شرایط بودن Medicaid را که در طول وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 متوقف شده بود، از سر بگیرند.

عمیق تر حفاری کنید

چاک هندرسون، مدیر عامل انجمن دیابت آمریکا، گفت که هزینه های انسولین برای بسیاری از بیش از 8 میلیون ساکن ایالات متحده که به دارو وابسته هستند غیرقابل تحمل است.

همچنین انتظار می رود بایدن در طول سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه از کنگره بخواهد که Medicaid را برای ساکنان کم درآمد در 11 ایالت که طبق قانون مراقبت مقرون به صرفه از انجام این کار خودداری کرده اند، گسترش دهد.

پرزیدنت بایدن سه شنبه شب از کنگره خواهد خواست که محدودیت هزینه ماهانه انسولین را برای همه آمریکایی ها تمدید کند.

ایالت هایی که در برابر گسترش Medicaid مقاومت کرده اند عبارتند از آلاباما، فلوریدا، جورجیا، کانزاس، می سی سی پی، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، تنسی، تگزاس، ویسکانسین و وایومینگ.

به دنبال لایحه آب و هوا و سلامت سال گذشته به نام قانون کاهش تورم، دریافت کنندگان Medicare اکنون هزینه انسولین را به 35 دلار در ماه محدود کرده اند. پس از اینکه جمهوری‌خواهان این ماده را از لایحه نهایی حذف کردند، این سقف شامل آمریکایی‌های تحت پوشش طرح‌های بیمه خصوصی نمی‌شود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سقف قیمت انسولین: بایدن محدودیت ماهیانه 35 دلاری برای همه آمریکایی ها می خواهد



منبع

مقامات کاخ سفید فوراً نگفتند که چگونه بایدن درپوش پیشنهادی انسولین را شامل افراد فاقد بیمه، کهنه سربازان یا کسانی که تحت پوشش بیمه درمانی نظامی قرار دارند، می رسد.

همه افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و برخی مبتلا به دیابت نوع 2 به این دارو نیاز دارند، اما مطالعه ای در سال گذشته نشان داد که بیش از 1.3 میلیون بزرگسال آمریکایی به دلیل هزینه های این داروی نجات دهنده، دوزهای انسولین را نخریدند، با تأخیر در خرید یا سهمیه بندی دوزهای انسولین خودداری کردند.

طبق گزارش انجمن دیابت آمریکا، قیمت این داروی نجات دهنده از سال 2002 تا 2013 تقریباً سه برابر شده است و در ایالات متحده 10 برابر بیشتر از هر جای دیگر در جهان هزینه دارد.

Ken Alltucker در توییتر به آدرس kalltucker@ است، یا می توانید به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.

قانون مراقبت مقرون به صرفه که در سال 2010 و زمانی که بایدن معاون رئیس جمهور بود به تصویب رسید، بخش عمده ای از هزینه ها را برای ایالت هایی که واجد شرایط بودن Medicaid را انتخاب می کنند، پرداخت می کند. نوامبر گذشته، رای دهندگان داکوتای جنوبی گسترش Medicaid را از طریق اصلاحیه قانون اساسی تصویب کردند.

برخی از تحلیلگران تردید دارند که پیشنهاد بایدن برای تمدید سقف برای افراد بالغ در سن کار در مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان مورد توجه قرار گیرد.

یک مطالعه در سال 2022 نشان داد که 11٪ از بزرگسالان 65 سال و بالاتر در سن Medicare در مقایسه با بیش از 20٪ از بزرگسالان جوان تر، انسولین سهمیه بندی می کنند.

کنگره چگونه به هزینه های انسولین پرداخته است؟

هزینه انسولین در حال حاضر برای افرادی که از مدیکر استفاده می کنند به 35 دلار در ماه محدود شده است، اما این سقف برای جوانان آمریکایی که مستقیماً بیمه درمانی خود را خریداری می کنند یا از طریق کارفرما تحت پوشش قرار می گیرند، اعمال نمی شود.

این چیزی است که ما می دانیم.

چرا آمریکایی ها برای خرید انسولین مشکل دارند؟

هندرسون گفت: «در حالی که سقف پرداختی مدیکر گامی مهم در جهت درست و تغییر سیاست بالقوه نجات بخش برای سالمندان بود، ADA به مبارزه برای گسترش این مزیت برای همه افراد مبتلا به دیابت که برای زنده ماندن به انسولین متکی هستند، ادامه خواهد داد. .

ایالت های جنوبی در برابر گسترش Medicaid مقاومت می کنند

با این حال، گروه‌های حمایت از بیماران متعهد شدند که برای قیمت مقرون به صرفه‌تر انسولین تلاش کنند.