هریس، مدیر سرویس مخفی، نگران تصادف موتورسیکلت روز دوشنبه است

یک سخنگوی به پست گفت که هریس از کار سرویس مخفی قدردانی می کند.

بنا به گزارش واشنگتن پست، معاون رئیس جمهور هریس و مدیر سرویس مخفی، در مورد تصادف روز دوشنبه خودرویی که هریس در آن حرکت می کرد، پس از اینکه آژانس در ابتدا جزئیات مربوط به این برخورد جزئی را فاش نکرد، ابراز نگرانی کرده اند.

با این حال، این حادثه برخی نگرانی‌ها را در مورد اقدام سرویس مخفی برای پنهان کردن اطلاعات در هشدار الکترونیکی ایجاد کرده است. بر اساس این گزارش، کیم چیتل، مدیر سرویس مخفی، از نبود جزئیات در هشدار اولیه ارسال شده برای مستندسازی تاخیر معاون رئیس جمهور، نگران بود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

سخنگوی سرویس مخفی آنتونی گوگلیلمی به هیل گفت که تصادف ناشی از “اصلاح جزئی بیش از حد” در هنگام برخورد راننده با حاشیه است و اگرچه ترافیک اولیه رادیویی حاکی از یک نقص مکانیکی است، ماموران بعدا “حقایق مرتبط اضافی” را به مقامات بالاتر آژانس گزارش کردند. بعد از اینکه هریس به مقصدش تحویل داده شد.

The Hill برای نظر دادن به دفتر هریس مراجعه کرده است.

بر اساس این گزارش، هریس توسط کادر پزشکی معاینه شد و مشخص شد که آسیبی ندیده است، اما آسیب به لاستیک خودرو به اندازه‌ای بود که معاون رئیس‌جمهور مجبور شد برای تکمیل حمل و نقل خود به کاخ سفید به وسیله نقلیه دیگری منتقل شود.

این کاروان در انتقال هریس به کاخ سفید پس از برخورد یک وسیله نقلیه توسط ماموران سرویس مخفی به حاشیه تونل در واشنگتن دی سی به تعویق افتاد، اما این حادثه که در فاگی باتم رخ داد، گزارش شده است که در یک هشدار الکترونیکی به ناظران آژانس به عنوان ” ثبت شده است. خرابی مکانیکی.»