هرشل واکر متهم سقط جنین بمب دیگری را رها کرد

واکر منتقد مکرر پدران غایب بوده است. او همچنین ادعا کرد که به شدت با حقوق سقط جنین مخالف است و در ماه مه گفت که از ممنوعیت این روش بدون استثنا حمایت می کند.

وقتی واکر کمپین خود را آغاز کرد، علناً فاش نکرده بود که بیش از یک فرزند – پسر 23 ساله کریستین واکر – دارد که او با همسر سابقش پدر و مادر شد. اما در ماه ژوئن، فاش شد که او یک پسر دیگر، 10 ساله، با یک زن دیگر دارد. چند روز بعد، گزارش دیگری منتشر شد که او را تایید کرد که یک پسر و یک دختر 13 ساله نیز دارد که پدرش در کالج است.

هرشل واکر جمهوری خواه در جورجیا به عنوان یک کمپین پرشور فعالیت کرده است

واکر، بازیکن سابق فوتبال کالج و NFL، این اتهام را “دروغ آشکار” خواند. صبح چهارشنبه در فاکس نیوز از او پرسیده شد که آیا می‌داند این زن کیست؟ او گفت: «به هیچ وجه. و این چیزی است که امیدوارم همه بتوانند ببینند. مثل این است که همه ناشناس هستند، یا همه درز می‌کنند، و از شما می‌خواهند به چیزی اعتراف کنید که هیچ سرنخی از آن ندارید. اما این فقط نشان می دهد که چقدر ناامید است [Democrats] همین الان هستند.»

او در افشاگری روز چهارشنبه گفت: «او مسئولیت بچه‌ای را که با هم داشتیم نپذیرفت و حالا هم مسئولیت بچه‌ای را که ما نداشتیم نمی‌پذیرد». این می‌گوید که او چگونه به نقش زنان در زایمان در مقایسه با نقش خودش نگاه می‌کند. و اکنون او می خواهد این انتخاب را به طور کامل از زنان و زوج های دیگر سلب کند.»

پس از انتشار اولین داستان در اوایل این هفته، کریستین واکر در یک سری توییت به شدت انتقاد کرد.

او به خبرگزاری گفت که از دفاع او “متحیر” شده است.

هرشل واکر جمهوری‌خواه در جورجیا به‌عنوان «طرفدار زندگی» کمپین انتخاباتی کرده و گفته است که تحت هر شرایطی با سقط جنین مخالف است. (عکس: بیل کلارک از طریق گتی ایماژ)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

او گفت: «اما من حدس می‌زنم که من را شوکه نمی‌کند که شاید تعداد زیادی از ما وجود داشته باشد که او واقعاً به خاطر نمی‌آورد. “اما باز هم، اگر او واقعاً آن را فراموش کرده باشد، این نیز چیزی می گوید.”

هرشل واکر جمهوری خواه در جورجیا به عنوان یک کمپین پرشور فعالیت کرده است

کریستین واکر، یکی از اینفلوئنسرهای محافظه‌کار رسانه‌های اجتماعی، در توییتی نوشت: «من مادرم را می‌شناسم و اگر پدرم هرشل واکر از دروغ گفتن و مسخره کردن ما دست بردارد واقعا قدردانی می‌کنم». وقتی ما را رها کردی تا چند زن را بکوبیم، ما را تهدید به کشتن کردی و در 6 ماه بعد از خشونت تو 6 بار از ما جابه جا شدی، “مرد خانواده” نیستی.”

در گزارشی انفجاری که در اوایل این هفته توسط The Daily Beast منتشر شد، این زن ناشناس گفت که در حالی که با واکر، که اکنون یک کاندیدای ضد سقط جنین در جورجیا است، قرار ملاقات می‌کرد، او از او خواست سقط جنین کند و سپس هزینه او را بازپرداخت کرد. او اسنادی ارائه کرد، از جمله تصویر چک شخصی که گفته بود برای بازپرداخت سقط جنین به او فرستاده است.

دیلی بیست روز چهارشنبه گزارش داد زنی که گفته بود سقط جنینی انجام داده است که هرشل واکر نامزد جمهوری خواه سنا در سال 2009 هزینه آن را پرداخت کرده بود، همچنین مادر یکی از فرزندان شناخته شده او است.

هرشل واکر همچنین توسط چندین زن، از جمله مادر کریستین واکر، سیندی دی آنجلیس گروسمن، که از سال 1983 تا 2002 با او ازدواج کرده بود، به خشونت و آزار خانگی متهم شده است.

کمک خواستن؟ در ایالات متحده، با شماره 1-800-799-SAFE (7233) تماس بگیرید خط تلفن ملی خشونت خانگی.

تعجب آور است که واکر برای شناسایی هویت خود مشکل داشت. او ظاهراً مادر یکی از فرزندانی است که او علناً به عنوان فرزند خودش اذعان کرده است.

زنی که با The Daily Beast صحبت می کرد، گفت که در ابتدا تصمیم گرفت جلو بیاید زیرا “من دیگر نمی توانم با ریاکاری کنار بیایم.”

دیلی بیست گفت که این زن ثابت کرده است که مادر یکی از فرزندانش است.