هرشل واکر دومین پسری را که هرگز به طور عمومی به آن اشاره نکرده بود را فاش کرد

هرشل سال ها پیش زمانی که ازدواج نکرده بود صاحب فرزندی شد. اسکات پارادایس، مدیر کمپین واکر، روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: او از کودک حمایت می کند و به این کار ادامه می دهد. او به فرزندانش افتخار می کند. اینکه بگوییم هرشل کودک را «پنهان می‌کند» زیرا از او در مبارزات سیاسی خود استفاده نکرده است، توهین‌آمیز و پوچ است.»

کمپین واکر در بیانیه‌ای که به پدر بودنش اعتراف کرد، وارناک را متهم کرد که «هم در یک کمپین لجن‌بازی ناخوشایند و هم در یک مشاجره بد حضانت با همسر سابقش» شرکت داشته است.

آتلانتا (AP) – هرشل واکر، نامزد جمهوریخواه سنا جورجیا، روز چهارشنبه اذعان کرد که پسری دارد که قبلاً به طور علنی از او نامی نکرده بود، افشاگری که توجه مجدد را به درخواست های صریح قبلی او از مردان سیاه پوست برای ایفای نقش فعال در زندگی جلب می کند. بچه هایشان.

کمپین واکر بلافاصله به سؤالات آسوشیتدپرس در مورد مشارکت او در زندگی پسر پاسخ نداد.

واکر در طول سال‌ها بارها از پدران غایب انتقاد کرده و رابطه‌اش با پسر بزرگ‌ترش کریستین واکر که مادرش سیندی گروسمن، همسر سابق واکر است، متوقف کرده است. واکر گفته است که با همسر سابق و همسر فعلی خود برای بزرگ کردن کریستین کار کرده است.

کمپین واکر وجود پسر 10 ساله او را پس از آنکه روزنامه دیلی بیست روز سه شنبه گزارش داد که مادر این پسر در سال 2014 برای اثبات پدر و مادر و دریافت نفقه فرزند واکر را به دادگاه برده بود، تأیید کرد.

واکر در ماه نوامبر با سناتور دموکرات رافائل وارناک در یک ایالت میدان نبرد بحرانی روبرو می شود که می تواند برای تعیین کنترل حزب بر اتاق کلیدی باشد. وارناک کمک کرد تا سنا به دموکرات ها تبدیل شود، پس از اینکه او و جان اوسف، دموکرات جورجیا، در دو دور دوم انتخابات در اوایل سال 2021 پیروز شدند.

«کشیش مردیث براشر، سخنگوی کمپین، گفت: وارناک یک پدر فداکار است که مفتخر است که دو فرزندش را به عنوان پدر و مادر در کنار مردم جورجیا ادامه دهد.

دیلی بیست به نقل از یک فرد ناشناس نزدیک به خانواده پسر با اطلاع مستقیم از وقایع گزارش داد، واکر هدایای کریسمس و تولد را برای پسر می فرستد اما نقش فعالی در بزرگ کردن او نداشته است.

___

واکر توجهات را به خاطر مشکلات روانی گذشته خود و همچنین ادعاهایی مبنی بر تهدید زندگی همسر سابقش جلب کرد. او سابقه خود را به عنوان یک تاجر به طور چشمگیری افزایش داده است و نقش خود را در یک برنامه انتفاعی که گفته می شود در حالی که دولت را فریب می دهد طعمه کهنه سربازان شده است، اغراق کرده است. و ادعای او مبنی بر فارغ التحصیلی در بالای کلاس خود از دانشگاه جورجیا، جایی که او بولداگ ها را به قهرمانی در سال 1980 رساند، نیز صحت نداشت. همانطور که مجله Atlanta Journal-Constitution ابتدا گزارش داد، او فارغ التحصیل نشد.

کمپین وارناک گفت که سناتور “پدری فداکار” است.

واکر در 27 مه در برنامه “عشق و احترام با قاتل مایک” در WABE-TV گفت: “من می خواهم همه آمریکایی های آفریقایی تبار بدانند، حتی اگر ممکن است مادر را ترک کنید، کودک را ترک نکنید.” “به پدر بودن ادامه دهید، ادامه دهید.” شخصیت قوی در زندگی آن کودک باشد، زیرا این اتفاق می افتد، آن اتفاق می افتد. گفتم: «به بزرگ کردن او ادامه می‌دهم و همین‌جا با او خواهم بود.»

همسر سابق وارناک که او در سال 2020 از او طلاق گرفت، در پرونده های دادگاه در فوریه گفت که وارناک از پایان توافقنامه حضانت مشترک دو فرزندشان حمایت نمی کند و از دادگاه خواسته است که وارناک را به پرداخت هزینه بیشتر برای نفقه فرزندشان محکوم کند. درآمدش بالا رفته بود

پارادایس گفت: «این یک استاندارد دوگانه کامل است.

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر، AP را دنبال کنید. https://twitter.com/ap_politics





Source link

جف امی را در توییتر دنبال کنید http://twitter.com/jeffamy

___

واکر که مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا قرار گرفته است، در طول مبارزات انتخاباتی با انتقادهایی مبنی بر اینکه آیا در مورد گذشته خود صادق بوده یا خیر، مواجه بوده است.