هرشل واکر در یک سخنرانی مبارزات انتخاباتی خود را کنار زد و درباره گرگینه‌ها که خون‌آشام‌ها را می‌کشند سخن گفت.

هرشل واکر.دیوید جان گریفین/Icon Sportswire از طریق Getty Images

  • هرشل واکر

    شاید این مجموعه فیلم «دنیای زیرین» بود که واکر به آن اشاره می کرد، که جزئیات جنگ افسانه ای بین خون آشام ها و گرگینه ها را شرح می دهد. یا شاید واکر در اواخر شب ماراتن “گرگ و میش” را گرفت و تصمیم گرفت در مناظره قدیمی ادوارد علیه جیکوب شرکت کند.

    واکر پس از توصیف صحنه ای از فیلم که شامل آب مقدس و صلیب بود، گفت: “و این جایی است که در زندگی ما وجود دارد. حتی کار نمی کند مگر اینکه ایمان داشته باشید.” “ما باید ایمان داشته باشیم.”

    در هر صورت، بازیکن سابق NFL در نهایت تلاش کرد تا سر و صداهای خود را به یکی از اجزای کلیدی کمپین خود گره بزند: ایمان.

    اما نه واکر و نه وارناک 50 درصد از آرای لازم را در انتخابات هفته گذشته به دست آوردند، به این معنی که حامیان واکر و رای دهندگان جورجیا به طور یکسان می توانند سه هفته دیگر در مسابقه خون آشام ها علیه گرگینه ها حضور داشته باشند.

    نمی‌دانم می‌دانی یا نه، اما خون‌آشام‌ها آدم‌های باحالی هستند، نه؟ کاندیدای کنگره گفت. “اما بگذارید چیزی را به شما بگویم که متوجه شدم: یک گرگینه می تواند یک خون آشام را بکشد. آیا شما این را می دانستید؟ من هرگز این را نمی دانستم.”

    واکر اضافه کرد: “پس من دیگر نمی خواهم یک خون آشام باشم.” “من می خواهم یک گرگینه باشم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

برای بیش از دو دقیقه، واکر پشت تریبون ایستاد و جزئیات ظاهری داستان این فیلم رازآلود را بازگو کرد که او آن را “شب ترسناک، شب عجیب یا نوعی شب” معرفی کرد.

هرشل واکر در جریان سخنرانی روز چهارشنبه در جورجیا به بحثی باستانی و اسطوره ای پرداخت.

  • کمپین حمایت از خانواده و ضد سقط جنین واکر با افشاگری هایی مبنی بر مخفی کردن کودکان “مخفی” از دید عموم، و همچنین ادعاهای یک دوست دختر سابق مبنی بر پرداخت هزینه سقط جنین او – که او آن را رد کرده، خدشه دار شده است.

    «شب وحشت» محصول 1985 تام هالند و 2011 آن هر دو خون آشام مرکزی را در داستان خود بازسازی می کنند، اگرچه نه گرگینه ها را نشان می دهند و نه داستان های آنها شبیه توضیحات داستانی است که واکر به جمعی از حامیان ناآگاه ارائه کرد.

    او به جمعیت گفت: “یک گرگ می تواند یک خون آشام را بکشد. آیا می دانستید؟ من هرگز این را نمی دانستم.”

  • نامزد سنا در حالی که طرح یک فیلم خون آشام را توصیف می کند، طرفدار گرگینه ها بود.

  • هرشل واکر، کاندیدای سنای ایالات متحده از جورجیا، روز چهارشنبه در جریان یک سخنرانی در مک‌دوناف، جورجیا، سخنان عجیبی در مورد خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها ارائه کرد که نمونه‌ای پرمعنی از نامزدی مداوم و غیرمتعارف این ورزشکار سابق بود.

    واکر، یک جمهوری خواه که به دور دوم در ماه دسامبر در برابر دموکرات سن می رود. رافائل وارنوک، این هفته با جزئیات داستان یک فیلم خون آشام که به گفته او اخیراً در اواخر شب تماشا می کند، تماشاگران جورجیا را خوشحال کرد.