هرشل واکر از جورجیا در تگزاس معافیت مالیاتی «خانه‌دار» دریافت می‌کند

این معافیت همچنین سؤالاتی را در مورد نامزدی واکر ایجاد می کند، زیرا قانون اساسی ایالات متحده کاندیداهای سنا را ملزم می کند در ایالتی که برای آن نامزد می شوند زندگی کنند.

طبق آتلانتا ژورنال-Constitution، واکر برای رای دادن در آتلانتا، گا.، در سال 2021 ثبت نام کرد. او محل سکونت خود را در خانه ای در محله ای در آتلانتا که متعلق به همسرش است، فهرست کرده است.

به گزارش سی ان ان، معافیت مالیاتی برای ساکنان اولیه تگزاس در نظر گرفته شده است، اما برای سال 2022، واکر یک معافیت 1500 دلاری در خانه خود در منطقه دالاس دریافت خواهد کرد.

هرشل واکر (Ga.) نامزد جمهوری خواه مجلس سنا از معافیت مالیاتی در خانه خود در تگزاس بهره می برد، اگرچه نامزد حزب جمهوری خواه در جورجیا زندگی می کند، جایی که برای مناصب دولتی نامزد می شود.

اگر صاحب خانه خانه را ترک کند، ممکن است به درخواست معافیت ادامه دهد، اما تنها در صورتی که در جای دیگری اقامتگاه اصلی ایجاد نکند.

نامزد جمهوری خواه در رقابتی تنگاتنگ با سناتور رافائل وارنوک (D) در جورجیا قرار دارد.

بر اساس قانون تگزاس، صاحبان خانه تنها در صورتی می توانند معافیت مالیاتی داشته باشند که خانه محل سکونت اصلی آنها باشد.

معافیت مالیاتی خانه‌داری، دیگر سیاستمداران تگزاس، از جمله فرماندار سابق تگزاس، ریک پری (راست)، که مالیات‌های خود را بازپرداخت کرد، قبلاً در آب داغ قرار داده است.

دو نامزد مجدداً در دور دوم انتخابات در دسامبر به مصاف هم خواهند رفت که تعیین می کند دموکرات ها تا چه اندازه در سنا کنترل خواهند داشت.

به گزارش تگزاس تریبون، همین معافیت به واکر اجازه داد تا 1200 دلار در صورتحساب مالیات دارایی خود در خانه 3 میلیون دلاری خود در سال گذشته پس انداز کند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

واکر، اسطوره فوتبال در جورجیا، در ایالت به دنیا آمد و بزرگ شد و برای دانشگاه جورجیا بازی کرد.

طبق گزارش تگزاس تریبون، واکر این خانه را در سال 2011 در نزدیکی دالاس خرید و از سال 2012 مدعی معافیت مالیاتی شده است.