هرشل واکر، کاندیدای سنای جورجیا، معافیت مالیاتی برای خانه دریافت می کند … در تگزاس

اما این افشاگری به حملات دموکرات ها به انگیزه های جمهوری خواه پشت نامزدی او برای مجلس سنا افزوده است. ستاره سابق NFL با وجود تلاش‌های کمپین او برای تبلیغ ریشه‌های گرجستانی و حرفه فوتبالی‌اش، قبلاً به دلیل اقامت خود با انتقاداتی روبرو شده است. او در سال 2021 برای رای دادن در آتلانتا ثبت نام کرد، درست چند روز قبل از اینکه نامزدی خود را اعلام کند، زیرا بیش از 20 سال در تگزاس زندگی می کرد.

بر اساس سوابق عمومی، هرشل واکر، نامزد جمهوری خواهان برای کرسی مجلس سنای ایالات متحده، برای حفظ اقامتگاه اصلی خود در تگزاس، با وجود اینکه در انتخابات شرکت می کند و در جورجیا زندگی می کند، معافیت مالیاتی دریافت می کند.

مشخص نیست که آیا واکر قوانین مالیاتی تگزاس را نقض خواهد کرد یا خیر، و دفتر کنترل تگزاس خاطرنشان می کند که اگر اقامتگاه اصلی را در جای دیگری ایجاد نکنید، اگر قصد بازگشت به خانه تگزاس را دارید و “شما دور هستید، باز هم می توانید استراحت دریافت کنید. کمتر از دو سال.» قانون اساسی ایالات متحده همچنین تنها اجباری می کند که نامزدهای سنا پس از انتخاب شدن در ایالتی که در آن خدمت خواهند کرد، اقامت کنند.

واکر از آن زمان تاکنون دو بار در جورجیا رای داده است. سی‌ان‌ان گزارش می‌دهد که این ایالت فهرستی انعطاف‌پذیر از الزامات لازم برای نامزدی در انتخابات دارد، به این معنی که موضوع اصلی می‌تواند سیاسی باشد تا قانونی.

تگزاس تریبون گزارش داد که معافیت‌های خانه‌داری در سال‌های اخیر برای چندین سیاستمدار خاری بوده است. فرماندار سابق تگزاس، ریک پری (R) پس از درخواست معافیت برای خانه‌ای که دخترش در دانشگاه A&M تگزاس در آن زندگی می‌کرد، برخی از مالیات‌های دارایی را پس داد.

واکر در دور دوم در 6 دسامبر با وارناک روبرو خواهد شد، زیرا هیچ یک از نامزدها 50 درصد آرای لازم را برای کسب کرسی در انتخابات 8 نوامبر به دست نیاوردند.

مربوط…



منبع

سی ان ان اولین بار در روز چهارشنبه گزارش داد که واکر قرار است از معافیت مالیاتی در تگزاس برای سال 2022 معافیت بگیرد و حدود 1500 دلار برای او پس انداز کند. این معافیت فقط برای اقامتگاه اصلی تگزاسی ها اعمال می شود. سوابق مالیاتی نشان می‌دهد که واکر در سال‌های 2021 و 2022 از معافیت مالیاتی استفاده کرد، حتی اگر برای رأی دادن در جورجیا ثبت‌نام کرد و در آنجا علیه سناتور دموکرات رافائل وارناک مبارزات انتخاباتی انجام داده است.