هرشل واکر، نامزد شکست خورده مجلس سنا جورجیا، «کاملاً شوکه شد» از اینکه 100 درصد آرا را در شهرستان جانسون که در آن بزرگ شده به دست نیاورد.

جمهوری خواه کانتی جانسون را 74 تا 26 درصد از وارناک برد، اما همچنان از نتیجه غافلگیر شد.

  • کارکنان واکر به زودی در آن زمان متوجه شدند که پس از اعلام نتایج باقی مانده، مسابقه به دور دوم در 6 دسامبر می رود، همچنین می دانستند که باید در یک برگه رای بدون کمپ در بالای بلیط شرکت کنند.

    و واکر به‌ویژه روی نتایج حاصل از شهرستان جانسون سرمایه‌گذاری کرد، که محل سکونت آن رایتزویل است، شهر کوچکی که در آن بزرگ شد و یک ورزشکار ستاره در تیم فوتبال دبیرستان بود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    اما هرشل واکر، نامزد جمهوری‌خواه مجلس سنا – اسطوره فوتبال دانشگاه جورجیا که عمدتاً مبارزات انتخاباتی خود را مستقل از کمپ و سایر نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در سراسر ایالت اداره می‌کرد – استثنا بود که در سراسر ایالت عملکرد ضعیفی داشت. واکر 48.5 درصد از آرا را در مقایسه با سناتور دموکرات فعلی رافائل وارناک 49.4 درصد به دست آورد که باعث دور دوم انتخابات شد زیرا هیچ یک از نامزدها حداقل 50 درصد آرا را برای پیروزی قطعی کسب نکردند.

    در طول مبارزات انتخاباتی عمومی، واکر و کمپ هرگز در یک رویداد رسمی با هم ظاهر نشدند، اما اندکی پس از شروع دور دوم، آنها اولین حضور کمپین مشترک خود را در Smyrna، Ga. – شهری در حومه محوری آتلانتا در شهرستان کاب انجام دادند.

    در انتخابات سراسری نوامبر، نامزدهای جمهوری خواه در سراسر ایالت – از فرماندار برایان کمپ گرفته تا وزیر امور خارجه براد رافنس اسپرگر – در پای صندوق های رای در جورجیا به طور قاطع پیروز شدند.

    طبق گزارش The Daily Beast، واکر “شکه شد” از اینکه ماه گذشته 100٪ رای را در شهرستان خود کسب نکرد.

  • به گفته یکی از کارکنانی که با این خبرگزاری صحبت می‌کرد، واکر احساس می‌کرد که باید 100 درصد آرای کل شهرستان را دریافت می‌کرد و از نتیجه “کاملاً شوکه شد”. بر اساس این گزارش، کاندیدای آن زمان همچنین از اینکه کمپ در رقابت فرمانداری در برابر استیسی آبرامز دموکرات کمی بهتر از او عمل کرد، خشمگین شد.

    هرشل واکر

    به گفته یکی از دستیارانی که با The Daily Beast صحبت می کرد، واکر گفت: “من با کلانتر تماس می گیرم و از او می خواهم بفهمد چه کسی به من رای نداده است.”

    روز سه شنبه، وارناک واکر را در دور دوم 51.4٪ – 48.6٪ شکست داد و یک دوره کامل شش ساله در سنا را به دست آورد و جمهوری خواهان را از پیروزی مورد نظر محروم کرد. و وارناک در دور دوم در کانتی جانسون در مقایسه با انتخابات نوامبر، 967 رای (29%) در مقابل 2419 رای واکر (71%) به دست آورد.

    به گزارش دیلی بیست، ماه گذشته، واکر به راحتی وارناک را در کانتی جانسون 74 تا 26 درصد شکست داد، اما جمهوری خواه همچنان از نتیجه غافلگیر شد.

    در حالی که واکر 2484 رای در مقابل 869 رای وارناک در شهرستان جانسون در ماه نوامبر کسب کرد، کمپ 2504 رای در مقایسه با 867 رای آبرامز به دست آورد.

    واکر گفته است: «با کلانتر تماس می‌گیرم و از او می‌خواهم بفهمد چه کسی به من رای نداده است».

  • هرشل واکر.AP Photo/بن گری