هاچینسون دیدار ترامپ با نیک فوئنتس را “بسیار نگران کننده” خواند

Ye اخیراً مجموعه‌ای از نظرات یهودی‌ستیزانه اخیر را مطرح کرده است که منجر به جنجال‌های بزرگی شده است که باعث شده است چندین برند از جمله آدیداس همکاری خود را با خواننده رپ کنار بگذارند.

آسا هاچینسون، فرماندار آرکانزاس، که در نظر دارد در سال 2024 ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را برای کاخ سفید به چالش بکشد، شام اخیر ترامپ با نیک فوئنتس، ملی‌گرای سفیدپوست را در روز یکشنبه «بسیار دردسرساز» خواند.

هاچینسون در جریان حضور در برنامه “State of the Union” CNN به همراه دانا باش، از رئیس جمهور سابق پس از اینکه اذعان کرد که با Ye، خواننده رپ که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می شد، و فوئنتس در Mar-a-Lago شام می خورد، از او انتقاد کرد.

هاچینسون، منتقد مکرر ترامپ، اذعان کرده است که در حال بررسی نامزدی برای ریاست جمهوری در سال 2024 است که چالشی مستقیم برای رئیس جمهور سابق ایجاد می کند.

هاچینسون به باش گفت: «ما به تعداد بیشتری از آن صداها نیاز داریم، نه کمتر. و من انتظار دارم که این صداها افزایش یابد. و نباید با لحن تند باشد، باید با صدای واقعیت باشد که دقیقاً اینجاست که ما به عنوان یک حزب هستیم و باید برای رسیدن به آن استقلالی ها و گسترش پایگاه حزب و حرکت برویم. فراتر از دوران ترامپ.»

رئیس جمهور سابق و Ye به طور علنی اعلام کردند که این گروه در طول شام درباره آرزوهای Ye برای نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 صحبت کردند و ترامپ گفت که به خواننده رپ گفته است که نامزد نشود.

– به روز شده در 10:23 صبح

فرماندار آرکانزاس از دیگر نامزدهای حزب جمهوری خواه در سال 2024 که در هفته های اخیر از ترامپ انتقاد کرده اند، از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق و کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، تحسین کرد.

هاچینسون در CNN گفت: “امیدوارم روزی ما مجبور نباشیم به آنچه رئیس جمهور سابق ترامپ گفته یا انجام داده پاسخ دهیم.” آخرین باری که با یک طرفدار برتری‌طلب سفید ملاقات کردم، در یک درگیری مسلحانه بود، من یک جلیقه ضد گلوله به تن داشتم. ما آنها را دستگیر کردیم، او را تحت تعقیب قرار دادیم، به زندان فرستادیم.»

هاچینسون افزود: «و بنابراین این بسیار نگران‌کننده است و نباید اتفاق بیفتد. و ما باید از این نوع قدرت دادن به افراط گرایی اجتناب کنیم. و وقتی با مردم ملاقات می کنید، قدرت می دهید و این چیزی است که باید از آن اجتناب کنید. شما می خواهید قدرت آنها را کم کنید، نه اینکه آنها را قدرتمند کنید. از آنها دوری کن.»

معاملات جمعه سیاه و سایبر دوشنبه از BestReviews:

هاچینسون دیدار ترامپ با نیک فوئنتس را "بسیار نگران کننده" خواند

ترامپ در بیانیه‌های متعددی در سایت Truth Social این ضیافت را پذیرفت و مدعی شد که فوئنتس را که درباره هولوکاست ابراز تردید کرده و وزارت دادگستری او را برتری‌طلب سفیدپوست می‌شناسد، نمی‌شناسد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

«فکر نمی‌کنم برای رهبری که برای کشور یا حزب سرمشق قرار می‌گیرد، ایده خوبی باشد. [an] هاچینسون به باش گفت: نژادپرست یا یهودی ستیز بود.