نیک فوئنتس، طرفدار برتری سفید پوست، در جنگ غذا در برگر In-N-Out فیلمبرداری کرد

آن شام دیگر در مار-آ-لاگو دنیایی از دردسر را برای ترامپ ایجاد می کند، که به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری برای یهودی ستیزان نژادپرست و همجنسگرا هراسی خوشایند است. ترامپ بارها مدعی شده است که هنگام همراهی با ی، خواننده رپ که قبلاً به نام کانیه وست برای شام همراهی می‌کرد، نمی‌دانست فوئنتس کیست.

اما شما چمدان خود را دارد. حساب توییتر او در ماه اکتبر پس از انتشار یک پیام یهودی ستیزانه، محدود شد. پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر دسترسی خود را بازگرداند، Ye یک صلیب شکسته در هم تنیده با ستاره دیوید منتشر کرد – و حساب کاربری او دوباره قفل شد.

مربوط…



منبع

او در توییت خود گفت: «اول به ما حمله شد. او به گلوله‌های سس کچاپ روی دیواری که آن دو مرد ایستاده بودند اشاره کرد. اسنیکو گفت که فوئنتس هنگامی که نوشیدنی خود را در حین دور شدن زن و شوهر پرتاب کرد “تلافی” کرد.

شاهدان به TMZ گفتند که زن و شوهری به فوئنتس نزدیک شدند و پس از اختلاف لفظی، فنجان های کاغذی سس گوجه فرنگی را به سمت او پرتاب کردند. به گزارش TMZ، فوئنتس حدود پنج دقیقه پس از پرتاب نوشیدنی خود، رستوران را ترک کرد.

HuffPost برای اظهار نظر با نمایندگان In-N-Out Burger تماس گرفته است.

یوتیوبر نژادپرست نیکو کن دی بالینتازی، که با نام اسنیکو نیز شناخته می شود، همراه با فوئنتس در این ویدیو دیده می شود.

صدای یکی از حامیان شنیده می‌شد که هنگام بیرون آمدن بر سر او فریاد می‌زد: «لعنت به نیک فوئنتس. ای نژادپرست!»

نیک فوئنتس، طرفدار برتری سفیدپوستان، که ماه گذشته با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مار-آ-لاگو شام خورد، تجربه بسیار متفاوتی را در یک مشترک In-N-Out Burger در لس آنجلس داشت، جایی که در یک دعوای غذایی از او فیلمبرداری شد.

او در توییت خود که اوایل روز شنبه منتشر کرد، ادعا کرد که مشکل از زمانی شروع شد که زوجی به آنها نزدیک شد که در قسمت فست فود “ما را از پا درآوردند” و در نهایت به سمت آنها سس کچاپ پرتاب کردند.

فوئنتس به وضوح عصبانی را می‌توان دید که فنجان کاغذی نوشابه‌اش را به سمت کسی پرتاب می‌کند، و چند نفر از حامیان مرغابی را اسپری می‌کند و یکی از آنها شکایت می‌کند: “اوه!”