نیروی هوایی ایالات متحده به تازگی پوشش اولین بمب افکن جدید خود را در چند دهه اخیر شکست. عکس های B-21 Raider جدید را ببینید.

B-21 یک بمب افکن دیجیتالی است که از فناوری پیشرفته برای انتقال سیستم های زمینی به ابر استفاده می کند.

یک مهاجم B-21 در آسمان پرواز می کند.

نیروی هوایی روز جمعه از بمب افکن رادارگریز جدید خود در پالمدیل کالیفرنیا رونمایی کرد.

  • بمب افکن رادارگریز شیک ساخته شده توسط Northrop Grumman اولین حضور عمومی خود را در یکی از تاسیسات نیروی هوایی در پالمدیل، کالیفرنیا انجام داد.

    B-21 Raider یک هواپیمای نسل ششم است که برای خدمت به عنوان ستون فقرات ناوگان آمریکا در بحبوحه روابط پر تنش با چین و روسیه طراحی شده است.

    به گزارش سی ان ان، نام “رایدر” توسط هوانوردان با اسکادران آزمایش و ارزیابی 337 پایگاه نیروی هوایی اگلین، فلوریدا ارسال شد.

    اما بمب افکن جدید همچنین دارای چندین به روز رسانی مدرن است.

    لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در مراسم رونمایی از بمب افکن B-21 شرکت کرد.با حسن نیت از نیروی هوایی ایالات متحده / نورتروپ گرومن

  • نورتروپ گرومن گفت که B-21 Raider برای محیط‌های تهدید سطح بالا با فناوری پنهان‌کاری نسل بعدی، قابلیت‌های شبکه پیشرفته و معماری سیستم‌های باز بهینه شده است.

    B-21 Raider شرکت Northrop Grumman برای اولین بار در 2 دسامبر در سایت این شرکت در Palmdale کالیفرنیا رونمایی شد.نیروی هوایی آمریکا

    خدمه و بمب افکن های B-25 میچل آنها در عرشه ناو یو اس اس هورنت به صف شده اند تا برای حمله به اهداف نظامی و صنعتی امپراتوری ژاپن در آوریل 1942 آماده شوند.نیروی هوایی آمریکا

    کتی واردن، مدیر اجرایی B-2: “روش عملکرد داخلی آن در مقایسه با B-2 بسیار پیشرفته است، زیرا این فناوری از نظر قابلیت محاسباتی بسیار پیشرفت کرده است که اکنون می توانیم در نرم افزار B-21 تعبیه کنیم.” به گزارش آسوشیتدپرس، شرکت Northrop Grumman Corp گفت.

    B-21 Raider با ظاهری شیک، شباهت زیادی به مدل قبلی خود، B-2 Spirit دارد.

    این نقاشی بدون تاریخ که توسط نیروی هوایی ایالات متحده ارائه شده است، گرافیک نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن ضربتی بلند برد، با نام B-21 را نشان می دهد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    بمب افکن B-21 روز جمعه رونمایی شد.با حسن نیت از نورثروپ گرومن

    • داگ یانگ، معاون بخش و مدیر کل سیستم‌های هوانوردی Northrop Grumman گفت: «B-21 پیشرفته‌ترین هواپیمای نظامی است که تاکنون ساخته شده است و محصولی از نوآوری‌های پیشگام و برتری فناوری است». Raider فداکاری و مهارت هزاران نفری که هر روز برای تحویل این هواپیما کار می کنند را به نمایش می گذارد.

      نورثروپ گرومن گفت که اولین پرواز این هواپیما برای سال 2023 پیش بینی شده است، اگرچه زمان واقعی به نتایج آزمایش زمینی بستگی دارد.

      B-21 Raider اولین بمب افکن جدید آمریکایی در بیش از 30 سال گذشته است.

      بمب افکن B-21 روز جمعه رونمایی شد.

      B-21 Raider توسط شرکت Northrop Grumman ساخته شده و یک هواپیمای نسل ششم است.

    • این هواپیما قادر به حمل محموله های معمولی و هسته ای است.

      “ما می خواستیم [to] سرهنگ دوم جیمی هرناندز در سال 2016 گفت: اطمینان حاصل کنید که هواپیما دارای نام قدرتمندی است که هوانوردان می توانند به آن افتخار کنند، به ویژه آنهایی که فرصت پرواز و نگهداری از B-21 را خواهند داشت. تاریخ را در نظر بگیرید، و داستان Doolittle Raiders دقیقاً این را تجسم می کند.”

      بمب افکن B-21 روز جمعه رونمایی شد.با حسن نیت از نورثروپ گرومن

      در اوایل سال جاری، نیروی هوایی و Northrop Grumman با موفقیت روند مهاجرت را به نمایش گذاشتند.

      بمب افکن B-21 روز جمعه رونمایی شد.

      این شرکت گفت که این رویکرد تلاشی برای ایجاد مزیت های مقرون به صرفه و آمادگی است.

      این هواپیما برد طولانی، بقای بالا و انعطاف پذیری محموله ماموریت را فراهم می کند.

      B-21 Raider رونمایی شد.

      اولین پرواز این هواپیما برای سال 2023 پیش بینی شده است، اگرچه زمان بندی آن به نتایج آزمایش زمینی بستگی دارد.

    به گفته سازنده هوافضا و دفاع، شش هواپیمای آزمایشی B-21 در حال حاضر در سایت Palmdale، کالیفرنیا، این شرکت مونتاژ می شوند.

    لوید آستین، وزیر دفاع و چند مهمان دیگر دعوت شده در مراسم رونمایی روز جمعه شرکت کردند.

    لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در مراسم رونمایی از بمب افکن B-21 شرکت کرد.

    این بمب افکن برای احترام به “روح شجاع” 80 نیروی هوایی که مسیر جنگ جهانی دوم را با حمله Doolittle تغییر دادند، نامگذاری شد.

    خدمه و بمب افکن های B-25 میچل آنها در عرشه ناو یو اس اس هورنت به صف شده اند تا برای حمله به اهداف نظامی و صنعتی امپراتوری ژاپن در آوریل 1942 آماده شوند.

    تحلیلگران دفاعی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که در میان به روز رسانی های احتمالی می توان به فناوری های پیشرانه جدید، قابلیت های مخفی کاری پیشرفته تر و مکانیسم های کنترلی جدید برای انتشار گازهای گلخانه ای الکترونیکی اشاره کرد.

    این نقاشی بدون تاریخ که توسط نیروی هوایی ایالات متحده ارائه شده است، گرافیک نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن ضربتی بلند برد، با نام B-21 را نشان می دهد.نیروی هوایی ایالات متحده از طریق AP

    مراسم جمعه اولین بار از سال 1988 بود که یک بمب افکن جدید ایالات متحده رونمایی عمومی شد.

    B-21 Raider شرکت Northrop Grumman برای اولین بار در 2 دسامبر در سایت این شرکت در Palmdale کالیفرنیا رونمایی شد.نیروی هوایی آمریکا

    نیروی هوایی پس از سال‌ها توسعه مخفیانه، روز جمعه از اولین بمب‌افکن رادارگریز جدید ایالات متحده در دهه‌های اخیر رونمایی کرد.

    این نام به حمله دولیتل در سال 1942 اشاره دارد که در آن 80 داوطلب ماه ها پس از حمله پرل هاربر با یک مأموریت بمباران علیه ژاپن تلافی کردند.