نیروی دریایی بازنشسته SEAL پس از انتشار به عنوان ترنس اعلام کرد که ترانزیشن را اعلام می کند مشهور شد: “زندگی من را ویران کرد”

هشداردهنده، کارشناسان درباره فشار دادن دختران آمریکایی به انتقال جنسیت: “از دختران خود محافظت کنید”

کریس بک در سال 2014 پس از اینکه به عنوان ترنسجندر ظاهر شد

“من مورد استفاده قرار گرفتم… من بسیار ساده لوح بودم، در وضعیت بسیار بدی قرار گرفتم و از من سوء استفاده کردند. من مورد تبلیغ قرار گرفتم. بسیاری از افرادی که دانش بسیار فراتر از من داشتند، به شدت مورد استفاده قرار گرفتم. آنها می دانستند که چه می کنند. او در طول مصاحبه گفت: من این کار را نکردم.

او ادامه داد: من مسئولیت کامل را به عهده می‌گیرم. “من به CNN و هر چیز دیگری رفتم، و به همین دلیل است که در حال حاضر اینجا هستم. سعی می کنم آن را اصلاح کنم.”

کریس بک، که قبلاً کریستین بک نام داشت، در مصاحبه ای که اوایل این ماه منتشر شد، به اینفلوئنسر محافظه کار رابی استارباک گفت: «هر چیزی که با چهره من در CNN می بینید، حتی یک کلمه از آن را هم باور نکنید. “هر اتفاقی که در 10 سال گذشته برای من افتاد، زندگی ام را نابود کرد. من زندگی ام را نابود کردم. من قربانی نیستم. این کار را با خودم کردم، اما کمک داشتم.”

زن بازدارنده پس از جراحی غیرقابل برگشت “دلشکسته” را ترک کرد: “من دستکاری شده بودم”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پرونده – یک معترض از ترویج ایدئولوژی تراجنسیتی در مدارس در جریان راهپیمایی طرفدار تراجنسیتی ها حمایت می کند.

بک در سال 2013 زمانی که با اندرسون کوپر از CNN در مورد انتقال به یک زن صحبت کرد به شهرت رسید.

او گفت: «هزاران کلینیک جنسیتی در سرتاسر آمریکا راه اندازی شده است. “به محض [kids] برو داخل و بگو: “من پسر بچه هستم” یا “این باعث می شود احساس راحتی کنم” و سپس یک روانشناس می گوید: “اوه، تو ترنسجندر هستی.” و سپس روز بعد، شما هورمون‌ها را دریافت می‌کنید – همان هورمون‌هایی که برای اخته کردن پزشکی پدوفیل‌ها استفاده می‌کنند. الان این را به بچه های 13 ساله سالم می دهند.»

بک گفت که او حدود هفت سال است که هورمون ها را قطع کرده است.

فاکس نیوز دیجیتال روز یکشنبه با بک و CNN تماس گرفت اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.



منبع

کریس بک، یک نیروی دریایی سابق، در یک گردهمایی ازدواج همجنس گرایان برای جشن گرفتن تصمیم دادگاه تجدیدنظر ناحیه دهم در سالت لیک سیتی، یوتا، 25 ژوئن 2014 سخنرانی می کند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

“من وارد مطب یک روانشناس شدم، [and] در یک روز نامه ای در دست دارم که می گوید من تراجنسیتی هستم. من مجوز هورمون داشتم. بک گفت.

راهپیمایی طرفدار تراجنسیتی ها

بک گفت که او درباره تراجنسیتی صحبت می کند تا از کودکان در شرایط سیاسی کنونی محافظت کند، زیرا کلینیک های جنسیتی “در سراسر آمریکا” وجود دارد.

نوجوان افسرده می‌خواهد جراحان «تأییدکننده جنسیت» را پاسخگو بداند: «آنچه برای من اتفاق افتاده وحشتناک است»

کریس بک نیروی دریایی سابق

کریستین بک، تراجنسیتی سابق نیروی دریایی، در کنفرانسی که توسط ACLU و مرکز پالم در واشنگتن در 20 اکتبر 2014 سازماندهی شده بود، صحبت می کند.

بک به مدت 20 سال در نیروی دریایی خدمت کرد، از جمله در تیم SEAL Six. وی 13 بار به خدمت اعزام شد و بیش از 50 مدال و روبان برای خدمت خود دریافت کرد.

“آیا این درست به نظر می رسد؟” او درخواست کرد. به همین دلیل است که من سعی می کنم به آمریکا بگویم که بیدار شود.

او افزود: «وقتی شروع به مصرف آن‌ها کردم، در سیستمم خیلی اشتباه داشتم. برخی از آن ها توسط VA پرداخت شده است، و من برای مردم آمریکا متاسفم که این کار را انجام دادم.

یک نیروی دریایی بازنشسته SEAL که تقریباً 10 سال پیش پس از معرفی به عنوان ترنس‌جندر به شهرت رسید، اعلام کرد که در حال تغییر جنسیت است و از آمریکایی‌ها خواست تا در مورد اینکه خدمات بهداشتی ترنس‌جندر چگونه به کودکان آسیب می‌زند، “بیدار شوند”.

بک گفت که وقتی انتقال را آغاز کرد، فقط یک جلسه یک ساعته در امور کهنه سربازان طول کشید تا هورمون به او پیشنهاد شود.

او ادامه داد: “این یک صنعت میلیارد دلاری بین روانشناسان، بین جراحی ها، بین هورمون ها، بین مواد شیمیایی، بین درمان های بعدی است.” هزاران کلینیک جنسیتی در سراسر کشور ما وجود دارد. و هر یک از این کلینیک های جنسیتی احتمالا بیش از 50 میلیون دلار درآمد خواهند داشت.