نگاهی به زمان‌های دیگر آلوم SNL به دوست دخترش تبدیل شد

رابطه آنها پس از آن که نامزدی خود را در اکتبر 2018 پس از تنها 5 ماه آشنایی قطع کردند، به پایان رسید.

این زوج در حالی که در مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون در سال 2021 شرکت می‌کردند، در سایه‌های مختلف سبز عکس گرفته شدند. Dynevor یک لباس سبز تیره پوشیده بود، در حالی که دیویسون یک ژاکت سبز روشن را انتخاب کرد.

اخیراً، دیویدسون با کیم کارداشیان، ستاره «کارداشیان ها» در ارتباط بود. این دو پس از اینکه کارداشیان در اکتبر 2021 میزبان برنامه “شنبه شب زنده” بود، زوج شدند و پس از هفته ها ادعای این که آنها فقط دوست هستند، در نوامبر 2021 رابطه خود را تایید کردند.

در اینجا نگاهی به زمان های دیگری که دیویدسون با دوست دخترش دوقلوی کرده است، است.

زمانی که دیویدسون و آریانا گرانده در سال 2018 با هم بودند، نه تنها لباس های خود را گاه و بیگاه ست می کردند، بلکه اکسسوری های خود را نیز ست می کردند.

در مارس 2021، شایعاتی مبنی بر رابطه دیویدسون با فیبی داینور، بازیگر «بریجرتون» شروع شد.

در میان شایعات پیت دیویدسون در حال قرار ملاقات با امیلی راتاجکوفسکی است، دیون وارویک شوت خود را با ستاره سابق “SNL” شلیک می کند.

در موقعیتی دیگر، گرانده و دیویدسون هر دو نرمی پاستل را پذیرفتند. هنگامی که در جریان «جلسات شیرین‌کننده» روی صحنه بودند، این زوج با دیویدسون شلوار گرمکن پاستلی صورتی و گراندی که یک پیراهن بنفش سایز بزرگ پوشیده بود، ظاهری همسان نشان دادند.

دیویدسون و کارداشیان در روزهای اولیه رابطه خود سختی هایی را تحمل کردند، زمانی که کانیه “یه” وست، همسر سابق کارداشیان، شروع به اظهار نظر در مورد رابطه آنها کرد و تا جایی پیش رفت که نسخه کارتونی دیویدسون را در یکی از موزیک ویدیوهای خود قرار داد.

زمانی که کارداشیان و دیویدسون در لندن بودند، با لباس‌های مشکی دیده شدند. در آن زمان موهای کارداشیان نیز بلوند پلاتینیوم بود که در گذشته این کار را انجام داده است.

این اولین بار نیست که دیویدسون با دیگر مهم خود مطابقت می کند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

در برنامه FOX NEWS بخوانید

آنها همچنین اخیراً در نیویورک در حالی که لباس‌های مشابهی به تن داشتند، در حالی که لباس‌های مشابه به تن داشتند، دیده شدند. این دو، هر دو کت های پف دار مشکی و شلوارهای برنزه گشاد را به نمایش می گذارند.

در تصویری که اکنون در فضای مجازی منتشر شده است، دیویدسون و گرانده در حال راه رفتن دست در دست هم دیده می شوند و هر دو در حالی که آبنبات چوبی می خورند کیف های کوچکی را حمل می کنند.

پیت دیویدسون و آریانا گرانده از هم جدا شدند.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

این دو تا آگوست 2021 به تاریخ خود ادامه دادند و پس از پنج ماه از هم جدا شدند. شایعه شده است که جدایی آنها به دلیل فاصله بین آنها بوده است. داینور در انگلستان زندگی می کند و دیویدسون در شهر نیویورک زندگی می کند.

اوایل این هفته، اخبار مربوط به رابطه دیویدسون و راتاجکوفسکی پس از آن منتشر شد که طبق گزارش ها، روز چهارشنبه تولد 29 سالگی خود را با این مدل گذراند.

پیت دیویدسون و آریانا گرانده نه تنها با لباس‌هایشان هماهنگ بودند، بلکه اکسسوری‌هایشان را هم ست می‌کردند.

پیت دیویدسون و امیلی راتاکوفسکی همچنان به شایعات مربوط به دوستیابی دامن می زنند.

دیویدسون و کارداشیان پس از 9 ماه آشنایی، در آگوست 2022 راه خود را ادامه دادند.



منبع