نکات مهم از بحث فرمانداری جمهوری خواه ویسکانسین

حتی با وجود اینکه میشلز توسط ترامپ حمایت می‌شود، او همچنان به تلاش برای عدم تایید فقدان خود در ویسکانسین ادامه می‌دهد، میشلز گفت که به عنوان فرماندار این موضوع را دنبال نخواهد کرد. کلیفیش همچنین گفت که تلاش نخواهد کرد تا پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را تایید کند، اقدامی که وکلای دادگستری و رهبران قانونگذاری جمهوری خواه بارها گفته اند که خلاف قانون اساسی است و نمی توان آن را انجام داد.

از رامتون در مورد نظرش در ماه مارس پرسیده شد که نشان می‌دهد پس از اینکه ووس رامتون را از جلسه مربوط به نتایج انتخابات 2020 اخراج کرد، می‌خواست به بینی رئیس مجلس جمهوری‌خواه رابین ووس مشت بزند. این سوال تشویق شدید حضار را به همراه داشت و رامتون گفت که نظرات او سوء تعبیر شده است.

INSIDER در مقابل OUTSIDER

همه نامزدها از قانون 1849 ویسکانسین مبنی بر ممنوعیت سقط جنین حمایت می کنند که پس از لغو دادگاه عالی ایالات متحده، Roe v. Wade، اجرایی شد. آن قانون فقط برای محافظت از جان مادر استثنا قائل شده است.

پیروزی بایدن در این ایالت با دو بازشماری جزئی، شکایات متعدد، ممیزی غیرحزبی، بازنگری توسط فرم قانون محافظه‌کار و تحقیق توسط قاضی سابق دیوان عالی ویسکانسین که توسط جمهوری‌خواهان استخدام شده بود، مقاومت کرد. هیچ یک از نامزدها روز یکشنبه هیچ مدرک جدیدی مبنی بر تقلب گسترده ارائه نکردند.

رامتون گفت ووس مانند یک قلدر عمل کرده است و او گفت که قلدرها باید با مشت به بینی شان بزنند.

او خود را «اصلاح‌طلب مؤثر و محافظه‌کار» خواند و خاطرنشان کرد که چهار بار در سراسر ایالت پیروز شد.

“برای دانشجویان DACA نیز بله یا خیر، مشوق ها؟” مدیر برنامه چارلز بنسون از میشلز پرسید.

لحظه های ناخوشایند

رامتون گفت: “من نگفتم که می خواهم با مشت به بینی او بزنم.” “گفتم که باید عقب نشینی کنی و نه بگویی.”



منبع

کلیفیش که هشت سال به عنوان ستوان فرماندار زیر نظر اسکات واکر خدمت کرد، از تجربیات خود در دولتش یاد کرد و به تصویب قانون 10 اشاره کرد که عملاً به چانه زنی جمعی برای اکثر کارکنان دولتی پایان داد.

او گفت: «تعجب کردم که من تنها هستم.

میشلز، که به همراه برادرانش مالک بزرگترین شرکت ساخت و ساز ایالتی Michels Corp. است، تجربه خارجی خود را تبلیغ کرد و گفت که “مدیسون را وارونه خواهد کرد.”

نکاتی از مناظره یکشنبه:

کلیفیش گفت که فکر می‌کند در انتخابات 2020 “تقلب” شده است، اما سعی نخواهد کرد که نتایج را تایید کند.

رامتون گفت که او بر فرزندخواندگی به عنوان گزینه ای برای زنانی که حاملگی های برنامه ریزی نشده دارند تاکید می کند، در حالی که میشلز گفت که او خدمات مشاوره و سایر خدمات را برای کمک به این زنان تقویت خواهد کرد.

“داکا؟ دانشجویان DACA؟» Michels پاسخ داد: «من می‌خواهم قبل از اینکه با هر چیزی موافقت کنم، جزئیات همه چیز را بررسی کنم.»

مدیسون، ویز (AP) – یک نامزد جمهوری خواه برای فرمانداری ویسکانسین مورد حمایت دونالد ترامپ، فرماندار سابق دو دوره ای که توسط ده ها قانونگذار تایید شده و یک نماینده ایالتی که برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 این ایالت تلاش می کند تا حد زیادی در مورد اکثر مسائل توافق داشتند. در اولین مناظره یکشنبه خود،

عدم تایید انتخابات 2020

مناظره بین تیم میشلز، ربکا کلیفیش و تیم رامتون، نماینده ایالتی که مورد حمایت ترامپ بود، کمی بیش از دو هفته قبل از انتخابات مقدماتی 9 اوت برگزار شد. نظرسنجی دانشکده حقوق دانشگاه Marquette در ماه گذشته نشان داد که Michels و Kleefish در یک رقابت تنگاتنگ قرار دارند و برنده پیشروی می کند تا در مقابل فرماندار دموکرات تونی اورز قرار گیرد.

میشلز در مورد صدور گواهینامه گفت: «این یک اولویت نیست. «اولویت های من صداقت انتخابات، کاهش جرم و جنایت و اصلاحات آموزشی است. … باید روی شکست دادن تونی اورز در پاییز امسال تمرکز کنم و این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

رامتون، که نامزدی خود را بر اساس عدم صدور گواهینامه بنا نهاده است، تنها کسی بود که گفت تلاش خواهد کرد این کار را انجام دهد.

او گفت: “من مطمئن هستم که تقلب، سوء استفاده و ناکارآمدی زیادی در دولت وجود دارد. من آن را پیدا خواهم کرد، می دانم چگونه این کار را انجام دهم.”

از میشلز مکرراً پرسیده شد که آیا از دادن انگیزه به برنامه دوران اوباما که از اخراج هزاران نفری که به ایالات متحده آورده شده اند جلوگیری می کند، حمایت می کند، اما پاسخی نداد. افراد حاضر در برنامه اغلب به عنوان “رویاپرداز” شناخته می شوند. این برنامه Deferred Action for Childhood Arrivals نام دارد و ناظران با مخفف آن DACA به آن اشاره می کنند.

او همچنین در بیانیه پایانی خود بدون ذکر نام به کلیفیش ضربه ای ظریف زد.

او گفت: «اگر می‌خواهید سیاست را مثل همیشه حفظ کنید، به سیاستمداران معمولی رأی دهید.

سقط جنین

شانون سیمز، ناظم، گفت: «DACA».

“چه نوع دانش آموزانی؟” او جواب داد.

کلیفیش، با اشاره به اینکه او تنها زن در این رقابت است، گفت که از سایر معافیت ها حمایت نمی کند، اما همچنین “مراقبت از سقط جنین و درمان حاملگی خارج رحمی سقط جنین نیست.”