نویسنده‌ای که به شهرت رسیدن دونالد ترامپ پرداخته است، پیش‌بینی کرد که سازمان ترامپ از کار خارج می‌شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.AP

  • او در روزنامه نیوزویک گفت: «این کشور در حال حاضر در موقعیت بسیار آسیب پذیری قرار دارد. «دونالد ترامپ در بدترین تجارتی است که در دوران کووید می‌توانید تصور کنید: املاک شهری، و اساساً تجارت گردشگری و هتلداری، و او بدهی زیادی در برابر این مشاغل دارد و شخصاً به مبلغ قابل توجهی نیاز دارد. احتمالاً از نظر مالی دچار مشکل شده است.

    اوبراین به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «فکر می‌کنم بسیاری از اینها در پاییز به نتیجه می‌رسند.

وایسلبرگ باید علیه سازمان ترامپ شهادت دهد.

تیم اوبراین، نویسنده ای که در سال 2005 کتاب ملت ترامپ را نوشت، گفت که سازمان ترامپ از بین خواهد رفت.

  • زندگی نامه نویسی که در کتابی در سال 2005 به شهرت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخته بود، پیش بینی کرد که سازمان ترامپ به زودی از کار خواهد افتاد.

    تیم اوبراین، نویسنده کتاب ملت ترامپ، روز جمعه در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی گفت که نشانه های مختلفی از یک فروپاشی قریب الوقوع وجود دارد.

    او گفت که یکی از این نشانه‌ها این است که آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی طولانی‌مدت ترامپ، هفته گذشته، در مجله نیوزویک، توافقنامه‌ای را برای دادخواست امضا کرد. وایسلبرگ، همانطور که لورا ایتالیانو از اینسایدر گزارش داد، اعتراف کرد که سازمان ترامپ، تحت نظارت او به عنوان مدیر ارشد مالی، به مدت 15 سال از مالیات حقوق و دستمزد طفره رفت.

    پول کمپین سازمان ترامپ

    به گزارش نیوزویک، اوبراین گفت: «اگر وایسلبرگ در طی آن شهادت دروغ گفته باشد، ممکن است به جای پنج ماه حبس در غیر این صورت با ۱۵ سال زندان مواجه شود». بنابراین او به شدت تشویق خواهد شد تا به هر سؤالی که دادستان ها درباره طیف گسترده ای از مسائل مالی در سازمان ترامپ از او می پرسند پاسخ دهد.»

    اوبرایان خاطرنشان کرد که نتیجه می تواند این باشد که سازمان ترامپ می تواند “از بین برود” و “از کار بیفتد”.

    این پیش‌بینی پس از آن صورت می‌گیرد که مدیر ارشد مالی طولانی‌مدت ترامپ توافقی را برای ادعای خود انجام داد و اعتراف کرد که سازمان ترامپ به مدت 15 سال از مالیات حقوق و دستمزد طفره رفته است.