نوشیدن این نوشیدنی ممکن است خطر ابتلا به زوال عقل، بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهد

اولین فکر من بعد از شرکت در یک سمپوزیوم چهار ساعته در مورد فواید چای برای سلامتی این بود که به یک لیوان خنک و بلند چای سرد نیاز دارم. و من باید 1-2 لیوان در روز بنوشم.

دکتر دایونگ وو از تافتز درباره عملکرد سیستم ایمنی صحبت کرد. نتیجه‌گیری او: کاتچین‌های چای سبز، یک زیرگروه فلاونوئیدی، توانایی پاتوژن‌ها را برای ایجاد عفونت کاهش می‌دهند و به سیستم ایمنی کمک می‌کنند تا وارد عمل شود. کاتچین های چای سبز با سرکوب حملات التهابی اتوآنتی ژن و افزایش ترمیم بافت برای افراد مبتلا به بیماری خودایمنی مفید هستند.

این چای های واقعی حاوی فلاونوئیدها هستند که آنتی اکسیدان های قوی هستند. نه خیلی عمیق به علف های هرز، اما شش نوع فلاونوئید وجود دارد و همه آنها مفید هستند. نکات مهم این سمپوزیوم به شرح زیر است:

بیشتر افراد توصیه به خوردن 2 ½ فنجان میوه و سبزیجات در روز را شنیده اند. این یک توصیه عالی و بخشی از دستورالعمل های رژیم غذایی ما است. اما ممکن است زمان آن رسیده باشد که چای را در دستورالعمل ها قرار دهید.

شی راربک



Source link

به نظر نمی رسد که افزایش مصرف چای منفی باشد مگر برای افرادی که به شدت به کافئین حساس هستند.

دکتر جاناتان هاجسون از دانشگاه ادیت کوان استرالیا داده‌هایی را از مطالعات آینده‌نگر طولانی‌مدت ارائه کرد که نشان می‌داد ۲ تا ۴ فنجان چای در روز می‌تواند خطر زوال عقل و زوال شناختی را کاهش دهد. به نظر می رسد این محافظت در برابر زوال عقل عروقی قوی ترین است.

دستورالعمل‌های غذایی کانادا بیان می‌کند که چای و قهوه بدون شیرینی گزینه‌های نوشیدنی سالم هستند. چای سیاه و سبز نسبت به سیب یا انگور دارای فلاوان 3-ال (زیرگروه فلاونوئید) بیشتری هستند.

Sheah Rarback MS، RDN یک تغذیه متخصص تغذیه در مطب خصوصی در میامی است.

شی راربک

یک راه آسان برای افزایش مصرف چای این است که یک پارچ از چای مورد علاقه خود را دم کرده و خنک کنید و آن را در یخچال نگهداری کنید.

بهترین کار این است که خودتان چای دم کنید تا اینکه چای بطری شده را بخرید که پر از شکر است. و هنگامی که چای خود را دم می کنید، چای کیسه ای را تمام روز در آب بگذارید تا حداکثر فواید را به دست آورید.

دانشمندان از سراسر جهان آخرین اطلاعات را در مورد اینکه چرا نوشیدن چای بیشتر یک تقویت کننده آسان برای سلامتی است، ارائه کردند. این تحقیق بر روی چای سبز، سیاه، سفید و اولانگ و نه گیاهی که گیاهی متفاوت است، انجام شده است.

سایر ارائه دهندگان داده های مربوط به مصرف چای مربوط به بیماری های قلبی عروقی و سرطان را بررسی کردند. برای هر دوی این موارد، ۲ تا ۴ فنجان چای می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهد.