نوجوان سیاه‌پوست در دعوای ویروسی دوچرخه‌سواری با یک زن سفیدپوست گفت که «کاری اشتباهی انجام داده» اما بیش از 130000 دلار کمک مالی دریافت کرده است.

خانواده این نوجوان گفتند که از کمک های مردمی برخوردار می شوند و نمی توانند وکیل خود را بپردازند.

این نوجوان – که با نام مستعار صحبت می کرد – به NewsOne گفت که دوچرخه را در 12 می کرایه کرده است، اما آن را در ایستگاه دوچرخه در منهتن لنگر انداخت تا تایمر را دوباره تنظیم کند تا برای 45 دقیقه سواری هزینه اضافی از او دریافت نشود.

مارینو گفت که نوجوان و گروهی از دوستانش “دوچرخه را به داخل ایستگاه بارانداز کردند و از بیرون آوردن مجدد او جلوگیری کردند.” رسیدی که قبلاً با اینسایدر به اشتراک گذاشته شده بود، پرداخت کامری را برای همان دوچرخه سیتی که نوجوان در اوایل روز سوار شد نشان می دهد.

زن ناشناس با مرد جوان سیاه پوست بر سر یک دوچرخه کرایه دعوا می کند.
  • نوجوان سیاه‌پوست در دعوای ویروسی دوچرخه‌های کرایه‌ای با یک زن سفیدپوست گفت که او کسی است که “کار اشتباهی انجام داده است.”

  • این نوجوان به NewsOne گفت در حالی که کامری در ابتدا مورد انتقاد قرار گرفت، پس از اینکه وکیلش رسیدهای او را منتشر کرد، “همه چیز تغییر کرد”.

این نوجوان به NewsOne گفت: “او کار اشتباهی انجام داد و اساساً به خاطر آن پاداش گرفت.”

به نظر می رسد رسیدهای به اشتراک گذاشته شده توسط این نوجوان و منتشر شده توسط NewsOne نشان می دهد که او دقیقاً قبل از رویارویی با دوچرخه خاص سیتی در شهر نیویورک حرکت کرده است.

NewsOne گزارش داد که نوجوان گفت که کامری به آنها نزدیک شد و از دو نفر از دوستانش پرسید که آیا می تواند از دوچرخه استفاده کند، قبل از اینکه از او بپرسد: “می توانم لطفا این دوچرخه را داشته باشم؟”

مانند دوستانش، نوجوان گفت که نپذیرفت و به کامری گفت که می خواهد آن را پس بگیرد. این نوجوان ادعا کرد که کامری متوجه شده بود که او باردار است و زمانی که هنوز از دادن دوچرخه به او امتناع می‌کرد، در حالی که آن را نگه داشت، کد QR را اسکن کرد و دوچرخه را از زیر خود اجاره کرد.

ویدئویی از رویارویی نوجوان و سارا کامری نشان می‌دهد که این زوج بر سر یک دوچرخه کرایه‌ای با هم دعوا می‌کنند، در حالی که نوجوان کمری را متهم می‌کند که دوچرخه‌اش را گرفته است و کومری فریاد می‌زند برای کمک. کلیپی از این حادثه میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شد و کامری با واکنش‌های گسترده‌ای به دلیل واکنش‌هایش مواجه شد و برخی از منتقدان او را به نژادپرستی متهم کردند.

این نوجوان به NewsOne گفت، اما در عوض، بیش از 130000 دلار کمک مالی برای صورت‌حساب‌های قانونی دریافت کرد.

  • نوجوان سیاه‌پوستی که با یک کارمند سفیدپوست بیمارستان نیویورک در مورد دوچرخه‌های کرایه‌اش اختلاف داشت، گفت که این زن کسی بود که «کار اشتباهی انجام داد» – اما در عوض توسط «محافظه‌کاران سفیدپوست» با بیش از 100000 دلار کمک مالی «پاداش» دریافت کرد.

    یک GoFundMe برای Comrie – دستیار پزشک در NYC Health + Hospitals/Bellevue که پس از این حادثه به مرخصی گذاشته شد – بیش از 130000 دلار کمک مالی برای کمک به هزینه های قانونی خود جمع آوری کرده است.

    به گزارش نیوزوان، او گفت: «مردم شروع کردند به من صدا زدن «دزد»، «اراذل و اوباش» و «مرد سیاه پوست».

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    به گزارش نیوزوان، اما این نوجوان 17 ساله می گوید که در آن زمان با دوچرخه استراحت می کرده است و رسیدهای خود را دارد که نشان می دهد از آن استفاده کرده است.