نوجوانان در انگلیس از توهین‌های نژادی به خواهران بریتانیایی نپالی فیلم گرفتند

تا زمان نوشتن این مقاله، اسمیت پیدا نشده است و گورونگ را نگران امنیت خواهرش کرده است. گورونگ برای اطمینان از امنیت مری به مدرسه رفته و برمی‌گردد.

پدر من یک سرباز کهنه سرباز سابق، یک گورکا، یک سرباز نپالی با اتحاد با سفارت بریتانیا است. او برای کشور ما جنگیده است. ناخواسته بودن در کشوری که پدرم آنقدر از حضور در کشور منصرف شد، خونم را به جوش آورد. ما نه تنها نسل سوم هستیم، بلکه میراث ما به همان اندازه به بریتانیا نزدیک است که به نپال نزدیک است. خواهر کوچکم اینجا به دنیا آمد. پس وقتی می گویند «به کشورت برگرد» منظورشان کجاست؟

در طول این حادثه، گورونگ خاطرنشان کرد که یک نگهبان امنیتی در خرده‌فروشی Primark توانست از آنها محافظت کند. اگرچه قربانیان آسیب جسمی ندیدند، اما این حادثه نژادپرستانه باعث شده که گورونگ و خواهرش در شهر خود احساس ناامنی کنند.

مدرسه او از درک جدی بودن این حمله ناکام ماند و همسالان او بی مهری نشان داده اند. در عوض، مریم حتی بیشتر طرد شده است. این نشان می‌دهد که نژادپرستی چقدر ریشه‌دار است که جامعه ما نمی‌تواند اشتباهات اعمال خود را بازتاب دهد و تشخیص دهد.

به گفته گورونگ، این آهنگ درباره «رها کردن گذشته و تبدیل شدن به فردی است که در حال تبدیل شدن هستید». گورونگ در ابتدا این آهنگ را روی گیتار نوشت، در حالی که مری آهنگ همراه را تولید کرد. این خواهران که علاقه مشترکی به موسیقی دارند، امیدوارند به زودی یک EP مشترک تولید کنند.

گورونگ گفت که وقتی به فداکاری‌هایی که والدینش برای خانواده‌شان و بریتانیا انجام داده‌اند، گریه کرده است.

«به تو نگاه کن. چینگ، چینگ، چونگ!» او می‌گوید که تماشاگران در حال فیلم‌برداری و خندیدن از گورونگ هستند.

گورونگ گفت که این حمله با انگیزه نژادپرستانه در همان روزی اتفاق افتاد که آهنگ اصلی او و مری، “من قبلا بودم” در بی بی سی موزیک معرفی شد.

پلیس انگلیس در جستجوی نوجوانی است که در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، در حال قلدری و توهین نژادی به دو خواهر انگلیسی نپالی دستگیر شده است.

این زمانی بود که فهمیدم در کشوری که در آن بزرگ شده ایم استقبال نمی کنیم. همه کسانی که سکوت کردند و از ما دفاع نکردند به همان اندازه بد هستند. سکوت خشونت است. در آن لحظه من و خواهرم مری احساس کردیم مورد حمله قرار گرفته ایم. گروه زیادی از مردم علیه ما بودند.

گورونگ به NextShark می‌گوید: «من هیچ یک از اعضای فیلم‌برداری عمومی را نمی‌شناختم یا نمی‌شناختم، اما به جای اینکه آن‌ها سعی کنند ما را ایمن نگه دارند، مانند حیوانات مورد تمسخر قرار گرفتیم.

پس از حمله، گورونگ این حادثه را به پلیس کنت و مقامات محلی گزارش داد.

اما برای گورونگ، «صدا لازم، قدرتمند است و باید از آن استفاده کرد و شنید. مردم باید با حقیقت بیدار شوند.»





منبع

بیشتر از NextShark: بازیکن هارمونیکا در مراسم بیداری ملکه الیزابت دوم در هنگ کنگ به دلیل فتنه گری دستگیر شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: “او او را کتک زد تا زمانی که دندان مصنوعی اش افتاد”: مردی به دلیل آدم ربایی و تجاوز جنسی به یک زن ارشد آسیایی بدون وثیقه بازداشت شد.

[Source]

گورونگ که از ۱۶ سالگی موسیقی می‌سازد، می‌خواهد از استعداد خود برای روشن کردن مسائل سیاسی و اجتماعی، مانند نژادپرستی که او و خواهرش با آن مواجه شده‌اند، استفاده کند، او معتقد است که در صنعت موسیقی وجود ندارد.

گورونگ به NextShark می گوید: «مایه شرمساری است که این رویداد یک دستاورد واقعاً شگفت انگیز را تحت الشعاع قرار داده است. ما در این زمان‌ها برای ما سخت است که چیزهای مثبت را ببینیم، اما موسیقی ما پناهگاه امن ماست.»

من از جامعه ما ناامید هستم. هرگز فکر نمی کردم زادگاهم جایی باشد که احساس ناامنی کنم. من در سوپردری شهر کار می‌کردم، و این باعث شد متوجه شوم مشتریانی که به آنها کمک می‌کردم، می‌توانستند کسانی باشند که روزی من و خواهرم را ضبط می‌کنند که مورد حمله نژادپرستانه قرار می‌گیرند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پخش‌کنندگان زنده در هیروشیما با بمب‌های اتمی، رادیواکتیو p*ssy شوخی می‌کنند.

روز شنبه، کانتی گورونگ، 23 ساله، و خواهر 16 ساله اش در حال قدم زدن در اطراف شهر خود بودند که به گفته او، گروهی از افراد حدود ساعت 4:45 بعد از ظهر به وقت محلی در میدستون، کنت شروع به فریاد زدن توهین های نژادپرستانه به آنها کردند.

در این ویدئوی ویروسی، دختری با موهای بلوند – که کاربران شبکه های اجتماعی او را تامی اسمیت معرفی کردند – در حال تمسخر نژادپرستانه و تلاش برای حمله فیزیکی به گورونگ دیده می شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: “به چین برگرد”: صاحب رستوران ونکوور فریاد زد، زنی که به سگش اجازه داد در خانه اش ادرار کند، به او آب دهان انداخت.