نمایندگان فعلی حزب جمهوری خواه با انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان در کالیفرنیای دموکرات روبرو هستند

جانسون، با این حال، حاشیه گسترده ای برای جذب سرمایه حفظ کرده است. هیچ دموکراتی نامزد نمی شود، بنابراین برنده انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه احتمالاً کرسی را تصاحب خواهد کرد.

عضو سابق کابینه ترامپ به دنبال سفر بازگشت به واشنگتن است

استیون پالازو، نماینده جمهوریخواه از می سی سی پی که برای اولین بار در سال 2010 انتخاب شد، پس از اینکه یک ناظر اخلاقی کنگره سوالاتی را در مورد هزینه های مبارزات انتخاباتی او مطرح کرد، با بزرگترین میدان مقدماتی خود مواجه است.

شش مخالف او عبارتند از یک کلانتر، مایک ایزل، و یک سناتور ایالتی، بریس ویگینز. اگر هیچ کاندیدایی اکثریت آرا را به دست نیاورد، دور دوم در 28 ژوئن برگزار می شود.

___

نگاهی به رقابت های اصلی مجلس نمایندگان آمریکا:

داستی جانسون، نماینده حزب جمهوری خواه، یکی از اعضای گروه دو حزبی حل مشکلات، با چالشی از سمت راست سیاسی خود از سوی قانونگذار ایالت جمهوری خواه تافی هاوارد مواجه است. او ادعاهای بی اعتبار ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در رأی دهندگان را تکرار کرده و از جانسون به دلیل رأی دادن به تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 انتقاد کرده است.

اسکات مک‌فتریج، نویسندگان آسوشیتدپرس در دموین، آیووا. امیلی واگستر پتوس در جکسون، خانم. متیو براون در بیلینگز، مونت. و استفان گرووز در سیوکس فالز، SD، به این گزارش کمک کردند.

کالیفرنیا از یک فرمت انتخاباتی دو نفره استفاده می کند که در آن تنها دو نفر برتر که رای آورده اند، بدون در نظر گرفتن حزب، به انتخابات عمومی نوامبر راه می یابند.

عوامل ترامپ در رقابت‌های جمهوری‌خواه در کالیفرنیای به شدت دموکراتیک

کنگره می سی سی پی با مشکل اخلاقی جمعیت را به خود جلب کرد

در انتخابات قبلی، آکسنه با حمایت قوی خود در منطقه Des Moines، حتی زمانی که در شهرستان‌های روستایی که معمولاً جمهوری‌خواهان متمایل بودند، دست و پنجه نرم می‌کرد. منطقه جدید شامل چندین شهرستان در جنوب آیووا می شود که به شدت مورد توجه جمهوری خواهان هستند و فشار بر آکسن را افزایش می دهد تا تعداد خود را در دموین و حومه آن که دموکرات ها دوست دارند افزایش دهد.

عضو انحصاری دموکراتیک آیووا با یک مبارزه سخت روبروست

یک مسابقه جمهوری خواه برای تنها صندلی خانه داکوتای جنوبی

در منطقه‌ای با تمایل دموکرات‌ها در شمال لس‌آنجلس، سه دموکرات برای شانس مقابله با مایک گارسیا، نماینده جمهوری‌خواه، که در سال 2020 کرسی را تصاحب کرد، رقابت می‌کنند. گارسیا، یک خلبان جنگنده سابق نیروی دریایی که در سال 2020 مورد تایید ترامپ قرار گرفت، به آن پیوست. جمهوریخواهان مجلس نمایندگان که آرای انتخاباتی آریزونا و پنسیلوانیا را رد کردند و با استیضاح ترامپ پس از شورش کنگره مخالفت کردند. دو جمهوری خواه دیگر نیز در رای گیری حضور دارند.

دیوید والدائو، نماینده جمهوری‌خواه، در منطقه‌ای که دموکرات‌ها در کمربند مزرعه‌ای در دره مرکزی این ایالت قرار دارند، در حالی که با نتایج حزب جمهوری‌خواه برای رای خود به استیضاح ترامپ در قیام 6 ژانویه مبارزه می‌کند، یک خط مستقل را برجسته می‌کند. کریس ماتیس، جمهوری خواه، رأی والادائو را به محوری در کمپین خود برای برکناری او تبدیل کرده است.

ترامپ همچنین در حال مبارزه برای کرسی تنهایی داکوتای جنوبی در مجلس نمایندگان است.

به نظر نمی رسد که هیچ یک از مدیران فعلی در معرض خطر از دست دادن مقدماتی خود نباشند، اما مناطق در ماه نوامبر در میان مسابقات خیمه شب بازی کشور خواهند بود. دو تن از اعضای مجلس در تلاش برای غلبه بر چالش‌های مرتبط با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هستند: یکی به حمایت از استیضاح رئیس‌جمهور سابق پس از شورش کنگره آمریکا رأی داد، در حالی که دیگری علیه آن مبارزه کرد.

زینکه، یک نیروی دریایی سابق، به طور گسترده به عنوان رئیس فعلی در نظر گرفته می‌شود، زیرا او پیش از کناره‌گیری در سال ۲۰۱۷ و پیوستن به دولت ترامپ، دو بار در انتخابات برای کرسی دیگر مجلس نمایندگان پیروز شد.

لس آنجلس (AP) – یک لیست از اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان ایالات متحده در کالیفرنیا به شدت دموکرات روز سه شنبه در رقابت هایی که به تعیین کنترل کنگره کمک می کند با رقبای اصلی روبرو هستند.

___

در میان جمهوری خواهان، سناتور ایالت زک نون شناخته شده ترین رقیب اوست. او یک خلبان نیروی هوایی است که از سال 2014 در قوه مقننه خدمت کرده و برای کاهش مالیات کار کرده است. او با نیکول هاسو، کارمند خدمات مالی، و گری لفلر، که در صنعت ساخت و ساز کار می کند، رقابت می کند.

مخالفان اصلی او عبارتند از سناتور سابق ایالتی آل “داک” اولشفسکی، جراح ارتوپد و محافظه کار تندرو که سعی کرده است زینکه را “خودی لیبرال” معرفی کند. سه دموکرات برای نامزدی حزب خود رقابت می کنند: کورا نویمان، مدافع بهداشت عمومی، مونیکا ترانل، قایقران المپیک و وکیل و نماینده سابق ایالت تام وینتر.

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید. https://twitter.com/ap_politics





Source link سه جمهوری‌خواه برای شانس رقابت در برابر سیندی آکسن، نماینده دو دوره دموکرات، در یک منطقه جدید آیووا که می‌تواند برای جمهوری‌خواهان مطلوب‌تر باشد، رقابت می‌کنند.

در جای دیگر روز سه شنبه، رایان زینکه، وزیر کشور سابق، با چندین جمهوری خواه دیگر برای کسب فرصتی برای تصرف یک منطقه جدید مجلس نمایندگان ایالات متحده در غرب مونتانا رقابت می کند. در آیووا، سه نفر از جمهوری‌خواهان برای مقابله با تنها نماینده دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده در منطقه‌ای که به تازگی کشیده شده است، با شیب قوی‌تری از حزب جمهوری‌خواه تلاش می‌کنند. و در می سی سی پی، استیون پالازو، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده، پس از اینکه یک ناظر اخلاقی کنگره سؤالاتی را در مورد هزینه های مبارزات انتخاباتی او مطرح کرد، برای انتخاب مجدد نامزد شد.

دو نماینده جمهوری‌خواه کنگره با چالش‌های مرتبط با ترامپ مواجه هستند، اما به دلایل مختلف.

گزارش سال 2021 توسط دفتر اخلاق کنگره «دلایل قابل‌توجهی برای این باور داشت که» پالازو، یک سرباز کهنه‌کار نظامی که در کمیته‌های تخصیص بودجه و امنیت داخلی خدمت می‌کند، با سوءاستفاده از بودجه‌های مبارزات انتخاباتی، احسان به برادرش و استخدام کارمندان برای فعالیت‌های سیاسی و سیاسی از سمت خود سوء استفاده کرد. وظایف شخصی سخنگوی وقت او، کولین کندی، گفت که این تحقیقات بر اساس «ادعاهای نادرست» با انگیزه سیاسی صورت گرفته است.

مونتانا به لطف جمعیت رو به رشدش امسال دومین حوزه کنگره را به دست آورد و زینکه، وزیر کشور در دوران ترامپ، یکی از پنج جمهوری خواه در رای گیری اولیه برای کرسی آزاد است.

رقبای زینکه توجه خود را به دوران پرمشکل او در آژانس جلب کرده اند که با تحقیقات متعدد اخلاقی مشخص شده است. یک تحقیق نشان داد که زینکه به یکی از مقامات اخلاقی آژانس در مورد ادامه مشارکتش در یک معامله تجاری املاک و مستغلات در زادگاهش دروغ گفته است. او پس از افشاگری مبنی بر اینکه همسرش خانه‌ای در کالیفرنیا را به‌عنوان اقامتگاه اصلی خود اعلام کرده بود، با یک کمپین توهین آمیز در مورد خدمت سربازی‌اش از سوی جناح راست افراطی حزبش و سؤالاتی در مورد محل اقامتش مواجه شد.