نماینده مت گاتز اعتراف می کند که اگر آنها خانه را پس بگیرند، اولویت پوچ حزب جمهوری خواه است

نماینده مت گیتز (رئیس فلوریدا) این هفته اعتراف کرد که اگر حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 مجلس نمایندگان را به دست آورد، برایش مهم نیست که سیاستی وضع کند.

گاتز، با حضور در پادکست «اتاق جنگ» استیو بنن، از جمهوری‌خواهان خواست تا «همه بردارهای حمله» را علیه دموکرات‌ها باز کنند، زیرا او درخواست‌های دیگر حزب جمهوری‌خواه برای استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن و اعضای ارشد دولتش را به دلایل نامشخصی تکرار کرد.

در عوض، جمهوری خواه فلوریدا عاشق دونالد ترامپ گفت که کنترل اتاق باید در درجه اول برای تسویه حساب با دموکرات ها استفاده شود.

نظرات گاتز در توییتر خشم را برانگیخت:

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

گاتز که بنا بر گزارش‌ها همچنان در تحقیقات قاچاق جنسی تحت بازجویی قرار دارد، افزود: «به همین دلیل است که باید ابتدا تحقیقات (و) سیاست، تهیه لایحه برای حمایت از لابی‌گران و گروه‌ها به عنوان یک اولویت بسیار کم‌رنگ باشد. او هر گونه تخلف را رد می کند.

گیتز ادامه داد: مأموریت جمهوری‌خواهان در دوره میانی این است که «در باران گرم بهاری با دموکرات‌ها دست در دست هم نگیریم، این است که در مورد آنها تحقیق کنیم، آنها را مسئول بدانیم و ما می‌توانیم این کار را بدون سنا، بدون کاخ سفید انجام دهیم». .