نماینده لورن بوبرت توسط جیمی راسکین با استفاده از کلمات خود ترامپ کاملاً آموزش دیده است.

من از شور و شوق خانم نجیب زاده قدردانی می کنم. دو واقعیت وجود دارد که شاید باید به او هشدار داد.» او شروع کرد. یکی از آنها این است که دونالد ترامپ در بیش از 20 مناسبت مختلف از عملکرد دولت چین و به‌ویژه رئیس‌جمهور شی در رابطه با درمان کووید-19 دفاع کرد و گفت که او یک «کار شگفت‌انگیز» و «کار عالی» انجام می‌دهد. و از نزدیک با هم کار می کردند و دائما در تماس بودند.

ثانیاً، راسکین خاطرنشان کرد که دبورا برکس، مشاور کاخ سفید در امور کووید-19، در کتاب خود نوشت که سیاست های همه گیر ترامپ به قیمت جان صدها هزار آمریکایی تمام شد.

در جلسه استماع اکتبر 2021 در مجلس، بیرکس گفت که معتقد است کاخ سفید ترامپ فرصتی برای جلوگیری از 40 درصد از مرگ و میر ناشی از کووید-19 در این کشور ایجاد کرده است.

مربوط…



منبع

بنابراین لازم نیست کسی را در سمت دموکرات ها باور کنید. راسکین گفت که این مشاور ویژه خود دونالد ترامپ در مورد COVID-19 است.

بیش از 1 میلیون نفر در ایالات متحده بر اثر COVID-19 جان خود را از دست دادند. کارشناسان معتقدند اگر دولت ترامپ زودتر و مناسب‌تر برای مهار شیوع این ویروس اقدام می‌کرد، می‌توان از بخش بزرگی از این مرگ‌ها جلوگیری کرد.

نماینده مجلس، جیمی راسکین (دکتر) پس از تلاش برای بازنویسی تاریخچه مدیریت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با همه‌گیری کووید-19، به نماینده لورن بوبرت (راست کولو) چند رسید پیشنهاد داد.

“حق با شماست. بوبرت در مقاله ای در انتقاد از دستورات ماسک و واکسن دوران بیماری همه گیر در روز سه شنبه در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس نمایندگان گفت: رئیس جمهور ترامپ زمانی که ویروس کووید از آزمایشگاهی در چین منتشر شد، بر سر کار بود. و او سعی کرد کاملاً روشن کند که این از چین آمده است و خبرنگاران مرتباً آن را رد می کردند.

راسکین در رد خود خاطرنشان کرد که بوبرت برخی از اطلاعات کلیدی را حذف کرده است – از جمله این واقعیت که ترامپ مکرراً از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و درک چین از این وضعیت تمجید کرده است، زیرا ویروس برای اولین بار در سراسر کشور و جهان گسترش یافته است.

بنابراین، اگر مشکلی در راه انداختن ویروسی توسط دولت چین وجود دارد – که هیچ جا ثابت نشده است، اما مطمئناً می تواند درست باشد – باید آن را به رئیس جمهور مورد علاقه خود، دونالد ترامپ، نه به جو بایدن بچسبانید.