نماینده زوئی لوفگرن در «رویروی ملت»

هرزه. لوفگرن: و مردم می توانند به آن نگاه کنند. نمی‌خواهم بی‌مسئولانه اینجا بیایم.

هرزه. لوفگرن: درست است.

هرزه. لوفگرن: ما کاری را انجام می دهیم که در زمان تشکیل کمیته از ما خواسته شد، یعنی یافتن حقیقت، بیان آن، و همچنین توصیه های قانونی خواهیم کرد. به عنوان مثال، قانون شمارش انتخابات نقض شد، دکتر ایستمن به همین اندازه اعتراف کرد، اما ما فکر می کنیم که می توانیم آن را سخت تر کنیم تا کمتر در معرض سوء استفاده قرار گیرد. ما در حال کار هستیم، به خصوص من و لیز چنی، روی آن کار می کنیم. وزارت دادگستری باید تصمیم خودش را بگیرد. ما در حال ارائه حقایق هستیم، آنها می توانند آن را ببینند، اما من مطمئن هستم که آنها به اطلاعات دیگری دسترسی دارند زیرا هیئت منصفه بزرگی را با متهمان مختلف ملاقات کرده اند. ما قصد داریم از نظر اطلاعات خاصی که آنها از تحقیقات خود ما می خواهند به آنها کمک کنیم – اما آنها دریافت کردند – این وظیفه کنگره نیست که تصمیم بگیرد چه کسی تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

مارگارت برنان: خب، تعدادی از اعضای کمیته شما، اعضای کمیته شما، دادستان کل گارلند را به خاطر حرکت سریع‌تر مورد انتقاد قرار داده‌اند. بنابراین، آنها می خواهند نوعی اقدام را در اینجا ببینند. و این نامه وجود داشت –

دیز می‌گوید قیمت‌ها در حال حاضر «به‌طور غیرقابل قبولی بالا» هستند



Source link مارگارت برنان: لافگرن، نماینده کنگره، از وقتی که گذاشتید متشکرم، و ما تماشا خواهیم کرد. Face the Nation یک دقیقه دیگر برمی گردد. با ما بمان.

مارگارت برنان: شما می گویید که ارتباط مستقیمی بین افرادی که اکنون برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده اند و طرحی که در حال ارائه آن هستید ایجاد کنید؟

مارگارت برنان: آیا جینی توماس ظاهر می شود یا باید او را احضار کنید؟ آیا شوهرش ظاهر می شود؟

هرزه. لوفگرن: درست است.

هرزه. لوفگرن: –دسترسی که او قصد داشت- تسریع آن خشونت علیه معاون سابق رئیس جمهور است. بنابراین، ما در حال حاضر در زمان بسیار سختی در آمریکا هستیم. و همه ما مقامات منتخب، بلکه فقط آمریکایی ها و همسایگان آنها باید برای حاکمیت قانون بایستیم. و علیه خشونت سیاسی. این چیزی نیست که آمریکا در مورد آن است.

هرزه. لافگرن: خب، ما از او خواسته ایم که ظاهر شود. او- این یک نامه خصوصی بود، او تصمیم گرفت آن را فاش کند، که حق اوست. و او علناً گفت که مشتاقانه منتظر است که بیاید و با ما صحبت کند. بنابراین من حرف او را قبول می کنم که قصد دارد وارد شود و ما مشتاقانه منتظر صحبت با او هستیم.

مارگارت برنان: Mm-Hmm. خوب، برای مردم پرمشغله آمریکا که ممکن است مانند ما جلسات استماع را از نزدیک تماشا نکرده باشند، دقیقاً پایان بازی در اینجا چیست؟ آیا نقشه راهی برای وزارت دادگستری تهیه می کنید تا در نهایت سعی کند رئیس جمهور سابق را تحت تعقیب قرار دهد؟

مارگارت برنان: Mm-Hmm.

مارگارت برنان: – فرزند پیر برای کاری که انجام می دهد.

متن زیر متن مصاحبه با نماینده زوئی لوفگرن، نماینده دموکرات کالیفرنیا و عضو کمیته منتخب مجلس در مورد تحقیق در 6 ژانویه است که یکشنبه، 19 ژوئن 2022، از برنامه “رو در رو با ملت” پخش شد.

هرزه. لافگرن: نه لزوما. آنچه را که داریم به نمایش خواهیم گذاشت.

مارگارت برنان: Mm-Hmm.

مستر می گوید او “رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کند”

هرزه. لوفگرن: خب، من نمی‌خواهم به موضوعاتی که دریافت کرده‌ام وارد شوم. من فکر می کنم این فقط باعث تشویق بیشتر آنها می شود. اما این بسیار نگران کننده است که آدام و همسرش و نوزاد کوچکش تهدید شدند. من تهدید را دیدم. این یک تهدید کتبی بود. ما شاهد بودیم که کرنشاو، نماینده جمهوری‌خواه کنگره، یک نماینده بسیار محافظه‌کار، در آخر هفته در یک نشست جمهوری‌خواهان مورد خشونت قرار گرفت، زیرا او به اندازه کافی محافظه‌کار نبود و من فکر می‌کنم این همان چیزی است که رئیس‌جمهور سابق در اینجا مطرح کرده است. می دانید، زمانی که او توییت را ارسال کرد و به معاون رئیس جمهور حمله کرد، از قبل می دانست که خشونت در جریان است. تنها نتیجه ای که می توانید –

هرزه. لوفگرن: خب این برای…

مارگارت برنان: او گفت که در آینده خشونت وجود دارد. آیا قبول دارید که ترس از خشونت سیاسی دارید و آیا مورد تهدید قرار گرفته اید؟

مارگارت برنان: اکنون می‌خواهیم به زوئی لافگرن، نماینده کنگره در کالیفرنیا برویم. او در سن خوزه است. صبح شما بخیر. شما یکی از بازرسان این کمیته منتخب هستید، و من فکر می کنم یکی از قدرتمندترین لحظات زمانی بود که قاضی محافظه کار بازنشسته، قاضی لوتیگ، گفت که امروز یک خطر آشکار و فعلی را می بیند. او گفت که ممکن است تلاش های بیشتری برای براندازی دموکراسی آمریکایی در سال 2024 صورت گیرد. تهدیدی که می بینید دقیقا چیست؟

مارگارت برنان: بنابراین برای روشن شدن موضوع، در حال حاضر حدود 100 نامزد جمهوری خواه برای تصدی پست وجود دارند که تکرار می کنند که منکران انتخابات هستند و در حال تکرار برخی از مواردی هستند که پرزیدنت ترامپ هنوز ادعا می کند. حداقل پنج نفر از آنها در انتخابات مقدماتی خود پیروز شده اند. آیا پیوند مستقیمی بین هر یک از آن نامزدها و ظلمی که دنبال کرده اید پیدا کرده اید؟

مارگارت برنان: همکاران شما در کمیته، آدام کینزینگر، نماینده جمهوری خواه کنگره، امروز صبح در شبکه دیگری گفت که او به تازگی تهدیدی به مرگ علیه خود، همسرش و پنج ماهه خود دریافت کرده است–

هرزه. لوفگرن: خب، من قرار نیست در خط‌های کمیته برای جلسه استماع قدم بگذارم. اما بدیهی است، همانطور که می‌دانید، ما از جینی توماس دعوت کرده‌ایم تا با کمیته دیدار کند، به سؤالات ما پاسخ دهد، و در واقع اطلاعات بیشتری را زمانی که شواهدی از ایمیل‌های Eastman دریافت کردیم که اکنون به دستور قاضی منتشر شده است، دریافت کرده‌ایم. کارتر در کالیفرنیا و بنابراین ما سؤالاتی از او داریم و ممکن است از او نیز سؤالاتی داشته باشیم.

هرزه. لافگرن: خب، این یک جورهایی بود- صادقانه بگویم، ما از این موضوع شگفت زده شدیم. و درگیر خواهیم شد. ما مانعی برای پیگرد قانونی افراد توسط وزارت دادگستری نخواهیم بود. ما در وسط قرار دادن این جلسات هستیم. منظورم این است که کارکنان به شدت به همراه اعضای کنگره کار می کنند، جایی که می دانید، اطلاعات خاصی را که آنها نیاز دارند به طور منظم در اختیار آنها قرار خواهیم داد. مطمئناً تا اوایل ماه آینده.

زوئه لوفگرن، نماینده: خوب، فکر می کنم قاضی لوتیگ خیلی خوب گفته است. و اتفاقاً، او مردی بسیار محافظه کار است که زمانی مورد توجه جمهوری خواهان برای دادگاه عالی بود. من فکر می‌کنم نگرانی او و من در آن اشتراک دارم این است که رئیس‌جمهور سابق به کمپین خود برای کاهش اعتماد به سیستم انتخاباتی ادامه می‌دهد. آنها در حال نصب یک وفادار هستند که می گوید انتخابات دزدیده شده و ایالت ها می خواهند آرا را بشمارند. آنها به وضوح سعی کردند معاون رئیس جمهور را وادار کنند که آرای واقعی را بیرون بیاورد و نامزد بازنده را جایگزین انتخاب کنندگان کند. و به نظر می رسد که برای انتخابات بعدی نیز در دست اقدام است. این یک نگرانی بزرگ است.

هرزه. لوفگرن: خوب، ما اطلاعات بیشتری را منتشر می کنیم. من کارکنان را در حال حاضر روی آن کار کرده ام. بدیهی است که جلسات استماع هر کدام چند ساعت طول می کشد و شما نمی توانید تمام اطلاعات جمع آوری شده را ارائه کنید. بنابراین من می دانم که علاقه قابل توجهی به این شکست بزرگ وجود دارد و ما به زودی اطلاعات بیشتری را در اختیار عموم قرار خواهیم داد.

مارگارت برنان: – از وزارت دادگستری که درخواست رونوشت‌ها را می‌دهد و می‌گوید که کوتاهی کمیته شما در تحویل فوری آنها، تحقیقات آنها را پیچیده می‌کند. اینجا دقیقا چه خبره؟

آنچه بچه ها می توانند در مورد نژاد درک کنند

مارگارت برنان: تا آغاز ماه آینده. در هفته آینده، تعدادی از مقامات جمهوری‌خواه از دولت‌های محلی ایالتی از جمله رئیس مجلس آریزونا راستی باورز، که گفت توسط رئیس‌جمهور، رودی جولیانی وکیل رئیس‌جمهور سابق و شخص رئیس‌جمهور سابق تحت فشار قرار گرفته است تا آریزونا را به ماسبق تغییر دهد، خواهید داشت. قانون برای انتخاب لیست متفاوتی از منتخبان ریاست جمهوری. او همچنین گفته است که ایمیل هایی از جینی توماس برای جبران ضرر ترامپ دریافت کرده است و او البته همسر کلارنس توماس قاضی دادگاه عالی است، آیا از باورز در مورد پیوند با توماس سوال می کنید؟