نماینده دموکرات کالیفرنیا، پورتر، پس از رقابتی سخت دوباره انتخاب شد

روز چهارشنبه، جمهوری خواهان دوباره کنترل مجلس نمایندگان را به دست گرفتند. با پیروزی پورتر، جمهوری‌خواهان 218 کرسی در سال آینده و دموکرات‌ها 212 کرسی در اختیار خواهند داشت.

لس آنجلس (AP) – کیتی پورتر، نماینده دموکرات، روز پنجشنبه پس از یک مبارزات انتخاباتی کبود در جنوب کالیفرنیا، جایی که بیش از 24 میلیون دلار برای دفاع از صندلی خود در یک منطقه ساحلی نزدیک به تقسیم شده هزینه کرد، دوباره انتخاب شد.

هر دو نامزد یکدیگر را افراطی معرفی کردند.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید. و https://apnews.com/hub/explaining-the-elections را بررسی کنید تا در مورد مسائل و عوامل موجود در میان دوره ای بیشتر بدانید.



منبع

___

با تقریباً تمام آرا شمارش شده، پورتر با 51.6 درصد به 48.4 درصد یا با اختلاف حدود 8200 رای، اسکات باگ جمهوری خواه، قانونگذار سابق را شکست داد.

شهرستانی با بیش از 3 میلیون نفر که زمانی عمدتاً سفیدپوست و جمهوری خواه بود، از نظر جمعیتی متنوع و به طور فزاینده ای دموکرات شده است. بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ناحیه پورتر را دو رقمی کرد.

سخت‌ترین رقابت باقی‌مانده در این ایالت در دره مرکزی برگزار می‌شود، جایی که جان دوارته جمهوری‌خواه در منطقه 13، یک صندلی آزاد، برتری ناچیزی از آدام گری دموکرات کسب کرد. آخرین بازده نشان داد که دوارته با کمتر از 1000 رای پیشتاز بود و حدود 90 درصد آرا جدول بندی شده بود.

پورتر، یکی از ستاره‌های جناح مترقی حزب که به دلیل کباب کردن مدیران عامل در طول جلسات استماع کاپیتول هیل شناخته می‌شود، کمپین خود را بر حمایت از حقوق سقط جنین و گسترش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی لنگر انداخت و در عین حال به کار خود به عنوان حامی مصرف‌کننده، از جمله مبارزه با هزینه‌های بالای کارت اعتباری، توجه داشت. او استدلال می‌کرد که شرکت‌های نفتی عرضه را پایین نگه می‌دارند تا سود بی‌سابقه‌ای کسب کنند.

یکی دیگر از رقابت‌های بلاتکلیف در ناحیه سوم کنگره گسترده ایالت بود که از حومه ساکرامنتو به سمت ستون فقرات داخلی ایالت کشیده می‌شود. کوین کیلی جمهوری خواه، نماینده مجلس ایالتی، رهبری کرمیت جونز دموکرات، پزشک و کهنه سرباز نیروی دریایی را بر عهده داشت.

باگ محافظه‌کار، رئیس سابق حزب جمهوری‌خواه، دموکرات‌های کنگره و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را مقصر تورم، افزایش قیمت بنزین و مالیات‌های سنگینی دانست که باعث کاهش بودجه خانوارها می‌شود.

در ناحیه 22 دره مرکزی، جایی که حدود دو سوم آرا شمارش شده است، دیوید والدائو، نماینده جمهوری خواه، که به استیضاح رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ رای داد، 5.6 امتیاز نسبت به رودی سالاس دموکرات یا حدود 4000 رای اختلاف داشت. .

پورتر در یک منطقه کاملاً طراحی‌شده مجدداً نامزد می‌شد که شامل زادگاهش ارواین می‌شد، اما رای‌دهندگان زیادی را نیز در بر می‌گرفت که با او ناآشنا بودند. این کمپین یک انتخاب واضح ارائه کرد.

پیروزی پورتر نشانه دیگری از تغییر چهره سیاسی اورنج کانتی بود، مکانی که زمانی به دلیل روابطش با رئیس جمهور سابق جمهوری خواه رونالد ریگان و سیاست محافظه کار به عنوان “کشور ریگان” شناخته می شد.

این پیروزی، اگرچه محدود است، اما بعید است که صحبت در مورد آینده سیاسی پورتر را منصرف کند – او اغلب به عنوان نامزد بالقوه سنای ایالات متحده نام برده می شود.