نماینده دموکرات می گوید ممکن است به استیضاح مایورکا در مورد ساخت دیوار مرزی رأی مثبت دهد

وارگاس گفت که از مایورکاس و پرزیدنت بایدن می خواهد که ساخت دیوارها در پارک دوستی را متوقف کنند، پارکی که Border Report گزارش داد محل ملاقات خانواده ها با دیواری بین آنها بوده است.

یکی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا گفت که ممکن است به استیضاح آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا در مورد ساخت دو دیوار 30 فوتی در مرز با مکزیک رأی مثبت دهد.

خوان وارگاس، نماینده کالیفرنیا در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت که اگر جمهوری خواهان یکی از آنها را علیه مایورکاس مطرح کنند، ممکن است به قطعنامه استیضاح رأی دهد، هرچند به دلایلی متفاوت از همکارانش در جمهوری خواهان.

وارگاس اولین دموکراتی است که علناً اعلام کرد که آماده بررسی رای استیضاح علیه مایورکاس است.

وارگاس با اشاره به مایورکاس گفت: “او به ما گفت که به ما کمک خواهد کرد و این کار را نکرده است.” او به ما خیانت کرد.

وزارت امنیت داخلی ماه گذشته یک شرکت حقوقی خارجی را استخدام کرد تا به مایورکاس کمک کند تا به تحقیقات احتمالی استیضاح تحت رهبری جمهوری خواهان پاسخ دهد. مایورکاس قول داده است که توسط مخالفانش از موقعیت خود بیرون رانده نخواهد شد.

اما وارگاس که نماینده این منطقه در مجلس است و دیگر رهبران محلی ابراز نگرانی کرده اند که دیوارها به دسترسی عمومی به این منطقه پایان می دهند. وارگاس گفت مایورکاس به او قول داده که ساخت و ساز متوقف خواهد شد.

جمهوری خواهان در مجلس تا حدودی در مورد مسیر پیش روی مایورکاس اختلاف نظر دارند، زیرا برخی می خواستند مایورکاس را بلافاصله پس از کنترل مجلس از سوی جمهوری خواهان استیضاح کنند، در حالی که برخی دیگر می خواستند برای تشکیل پرونده علیه وی زمان بگذارند.

این رسانه گزارش داد که مقامات گشت مرزی ایالات متحده گفته اند که موانع موجود در حال فروپاشی است و به خطری برای مردم، مهاجران و عوامل در منطقه تبدیل شده است. آنها گفته اند که موانع باید با دیوارهای جدید جایگزین شوند.

بر اساس گزارش Border Report، یک رسانه متعلق به Nexstar Media Group که بر پوشش مرز ایالات متحده و مکزیک تمرکز دارد، این پارک بر روی صخره ای بر روی اقیانوس آرام بین سن دیگو و تیجوانا، مکزیک قرار دارد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

در حالی که جمهوری خواهان مایورکاس و دولت بایدن را به دلیل ورود تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی به کشور مورد انتقاد قرار داده اند، وارگاس گفت که ممکن است به استیضاح مایورکاس در مورد موضوع دیوارهای مرزی در پارک دوستی در سن دیگو رای دهد.

The Hill نیز متعلق به Nexstar است.

به گزارش خروجی، ساخت و ساز چند هفته پیش آغاز شده و انتظار می رود تا شش ماه دیگر تکمیل شود.

دو ماده استیضاح علیه مایورکاس در مجلس مطرح شده است.