نماینده حزب جمهوری خواه از مقام سابق توییتر برای سانسور نظرات Covid Doc Stanford

“شما دکتر نیستید، خانم گده؟” میس پرسید.

گاد، مشاور عمومی سابق و رئیس بخش حقوقی، سیاست‌گذاری و اعتماد در توییتر، در پاسخ به سوالی اعتراف کرد که هیچ‌کس در این شرکت جایگاه پزشکی لازم برای ارزیابی ادعاهای مربوط به استراتژی‌ها و واکسن‌های کاهش کووید را ندارد، بنابراین آنها در عوض دستورالعمل‌های CDC و اطلاعات سانسور شده را به تعویق انداختند. که با راهنمایی های آژانس در تناقض بود.

چه چیزی باعث می شود فکر کنید که شما یا هر شخص دیگری در توییتر تخصص پزشکی برای سانسور داده های واقعی و دقیق CDC را دارید؟

گاد پاسخ داد: «نه، نیستم.

«آنهایی که آسیب پذیر نیستند باید فوراً اجازه داشته باشند که زندگی را به حالت عادی از سر بگیرند. اقدامات ساده بهداشتی، مانند شستن دست ها و ماندن در خانه در هنگام بیماری باید توسط همه برای کاهش آستانه ایمنی گله انجام شود.

باتاچاریا یکی از سه متخصص پزشکی بود که اعلامیه بزرگ بارینگتون را نوشت، سندی که استراتژی های مهار بیماری همه گیر مانند قرنطینه، ردیابی تماس و انزوا را محکوم می کرد، زیرا به طور نامتناسبی “سنگین ترین بار” را بر دوش “طبقه کارگر و فقرا” می انداخت. ”

نماینده حزب جمهوری خواه از مقام سابق توییتر برای سانسور نظرات Covid Doc Stanford

از فوریه 2023، بیانیه عمومی نزدیک به یک میلیون امضا از جمله صدها اپیدمیولوژیست مشهور و دانشمندان بهداشت عمومی جمع آوری کرده است.

در طول تبادل پرتنش، میس گاد و مدیران توییتر را متهم کرد که جی باتاچاریا، استاد پزشکی استنفورد را که منتقد قرنطینه‌های کووید-19 بود، تعطیل کردند.

کارشناسان بهداشت عمومی در ماه‌ها و سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای دیدگاه متفاوت‌تری را در مورد کووید-19 پذیرفته‌اند. شواهد فزاینده بسیاری از استدلال‌های اصلی را که دانشمندانی مانند باتاچاریا برای اولین بار مطرح کردند، از جمله تأثیرات رشدی مضر قرنطینه بر روی کودکان، ارزش بهداشت اولیه و اهمیت بازگشت به زندگی پیش از همه‌گیری، پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

میس با اشاره به Bhattacharya گفت: “شما پزشکان تحصیل کرده هاروارد، پزشکان تحصیل کرده استنفورد، پزشکانی که در بهترین جاهای دنیا تحصیل کرده اند را سانسور کردید و این صداها را خاموش کردید.” «فایل‌های توییتر» که فاش می‌کرد این غول رسانه‌های اجتماعی «فهرست‌های سیاه مخفی» را برای سرکوب حضور کاربران مشکل‌ساز ایجاد کرده است.

“مدارس و دانشگاه ها باید برای آموزش حضوری باز باشند. فعالیت های فوق برنامه مانند ورزش باید از سر گرفته شود. جوانان کم خطر باید به جای کار در خانه، به طور معمول کار کنند. رستوران ها و سایر مشاغل باید باز شوند. هنر، موسیقی، ورزش و سایر فعالیت های فرهنگی باید از سر گرفته شود. افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند، در صورت تمایل می توانند شرکت کنند، در حالی که جامعه به عنوان یک کل از حمایت هایی برخوردار است که به وسیله کسانی که مصونیت گله ای ایجاد کرده اند، به افراد آسیب پذیر اعطا می شود.

باتاچاریا و همکارانش از حمایت از آسیب پذیرترین جوامع (مانند افراد مسن و خودایمنی) حمایت کردند و در عین حال به اکثریت مردم عام اجازه بازگشت به حالت عادی را دادند.

بهتاچاریا از جمله افرادی بود که ویس شناسایی کرد که توییتر به دلیل مخالفت استاد با تأثیر محدودیت‌های قرنطینه بر کودکان، آنها را با «فهرست سیاه گرایش‌ها» هدف قرار داد.

هارت و دیگر دانشمندان نگران بر داده‌هایی تأکید کردند که کارایی دستورات ماندن در خانه را به چالش می‌کشید و خطرات کمتری را که ویروس برای کودکان ایجاد می‌کرد، برجسته کردند.

گاد قبل از اینکه میس حرفش را قطع کند گفت: «من با این موقعیت‌های خاص آشنا نیستم.»

نماینده نانسی میس (رئیس کالیفرنیا)، ویجایا گاد، مقام ارشد سابق توییتر را در جلسه استماع روز چهارشنبه به دلیل ریاست بر سانسور دیدگاه‌های پزشکی جایگزین توسط شرکت مورد انتقاد قرار داد.

بعداً در جریان دادرسی، میس وارد پرونده رسمی a مجله ی وال استریت مقاله ای توسط جاستین هارت، بنیانگذار گارد منطقی، سازمانی که برای “تقویت سیاست های عقل سلیم کووید” کار می کند.