نماینده جمهوری خواه هشدار داد که بالون چینی ممکن است “سلاح های زیستی” از “ووهان” داشته باشد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبعقانونگذار کنتاکی پس از گفتن اینکه بالون «هرگز نباید اجازه داده می شد» به ایالات متحده عبور کند، ترسید که مبادا این بالون با ویروس های تسلیحاتی بارگیری شود. او تاکید کرد: “نگرانی من این است که دولت فدرال نمی داند چه چیزی در آن بالون است.” «آیا این سلاح های زیستی در آن بالون است؟ آیا آن بالون از ووهان بلند شد؟»

جیمز کومر (R-KY) رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه به طور اتفاقی به فاکس نیوز پیشنهاد کرد که بالون جاسوسی مشکوک چینی که بر فراز ایالات متحده شناور است می تواند حاوی “سلاح های زیستی” از “ووهان” باشد، با استناد به “نظریه نشت آزمایشگاهی” که توسط جمهوریخواهان پذیرفته شده است. .

اخبار فاکس

او گفت: “من نگرانم که این نمونه دیگری از ضعف دولت بایدن در مقیاس ملی باشد.” شما به آنچه در افغانستان رخ داد نگاه کنید. این به شهرت قدرت نظامی آمریکا لطمه زد. که به آبروی فرمانده کل قوا لطمه زد. و اکنون چین را داریم که به وضوح با ایالات متحده بازی می کند.”

مجری فاکس نیوز: در فیلم تایر نیکولز هیچ “ضربه مرگ” ندیدم

اخبار فاکس

پس از مشاهده یک بالون نظارتی چینی بر فراز شمال ایالات متحده در این هفته، جمهوری خواهان رئیس جمهور جو بایدن را به دلیل “ضعف” درک شده در سیاست دولتش در قبال چین مورد انتقاد قرار دادند. برخی از اعضای حزب جمهوری خواه با درخواست از رئیس جمهور برای “سقوط کردن” پیشه، رئیس جمهور را “پکن بایدن” خطاب کردند، در حالی که مدعی شدند این دلیل دیگری است بر اینکه “چین کمونیست” از بایدن “ترس و احترام نمی گذارد”.

البته کومر به این نظریه اشاره می کرد که کووید-19 توسط ویروس شناسان چینی در آزمایشگاه ووهان، احتمالا با کمک و بودجه دانشمندان آمریکایی، مهندسی شده است. کامر، که قول تحقیقات در مورد منشاء کووید-19 را داده است، همچنین مدعی شده است که دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد سابق پزشکی بایدن “در اوایل هشدار داده شده بود که ویروس ساخته دست بشر است” اما در عوض “تلاش کرد آن را پنهان کند.”

رئیس نظارت مجلس، که همچنین قول داده است جلسات بی‌شماری در مورد معاملات تجاری هانتر بایدن و «لپ‌تاپ از جهنم» برگزار کند، پس از آن به ظاهر رئیس‌جمهور را متهم کرد که با چین همکاری می‌کند.

در میان دست زدن جمهوری خواهان بر سر بادکنک چینی، کامر در فاکس نیوز ظاهر شد تمرکز فاکنر واکنش نشان دادن. و بلافاصله به آبهای توطئه آمیز پرید.

در حالی که پنتاگون از درخواست‌های محافظه‌کاران برای پایین انداختن بالون امتناع می‌کند و یادآور می‌شود که سقوط آوار می‌تواند باعث زخمی شدن یا کشته شدن غیرنظامیان شود، دولت بایدن سفر آتی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به چین را به تعویق انداخت. در همین حال، چین تاکید کرده است که فضاپیمای مشکوک در واقع فقط یک “کشتی هوایی غیرنظامی” است که “از مسیر برنامه ریزی شده خود بسیار منحرف شده است.”

کومر با نفس نفس زدن فریاد زد: «این بسیار نگران کننده است. «مگر اینکه چین با دولت بایدن برای کمک به یافتن برخی از اسناد مفقودی که در سرتاسر ایالات متحده پراکنده هستند همکاری کند، این غیرقابل قبول است و نباید اجازه داده شود. و باز هم نشانه دیگری از ضعف فرمانده کل قوا در صحنه بین المللی.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.