نماینده جمهوریخواه کنگره پس از واکنش شدید به دلیل موضع اسلحه خود از رقابت کناره گیری کرد

یک نماینده جمهوری خواه کنگره پس از واکنش شدید حزب خود به دلیل موضعش در مورد مقررات قوی تر سلاح، از تلاش خود برای انتخاب مجدد انصراف داد.

جیکوبز به این نشریه گفت: «این بدیهی است که از جمعه گذشته، اظهارات من ناشی می شود، اظهارات من در مورد پذیرش کنترل اسلحه. و از آن زمان، هر جمهوری خواه انتخاب شد [official] که من را تایید کرده بودند تایید خود را پس گرفتند. مقامات حزبی که از من حمایت کردند، اکثر آنها و آنهایی که می رفتند، عقب نشینی کردند [support me] گفت آنها نمی کنند. و بدیهی است که این امر با استقبال خوبی از سوی پایگاه جمهوری خواه مواجه نشد.»

نماینده کریس جیکوبز (RN.Y.) گفت که از ممنوعیت تفنگ نیمه خودکار AR-15 پس از تیراندازی دسته جمعی برتری گرایان سفیدپوست در بوفالو در ماه گذشته که منجر به کشته شدن 10 نفر شد و تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس، در ماه گذشته حمایت می کند. که یک مرد مسلح 21 نفر را کشت.

اگرچه او در گروه حقوق اسلحه صاحبان اسلحه آمریکا امتیاز 92 درصد را کسب کرد و در سال 2020 توسط NRA تأیید شد، اما جیکوبز گفت که تیراندازی های بوفالو و اووالده دیدگاه او را در مورد دسترسی آسان به سلاح های تهاجمی تغییر داد.

او افزود: “من نمی توانم با وجدان راحت بنشینم و بگویم که تلاشی برای انجام کاری نداشته ام.”

جیکوبز به بوفالو نیوز گفت: «پدر بودن و داشتن فرزندان کوچک و تجسم آنچه آن والدین از سر می‌گذرانند و، حدس می‌زنم، اینکه بتوانیم شخصاً آن را احساس کنیم، قطعاً تأثیر داشته است».

به گزارش بوفالو نیوز، اما روز جمعه، جیکوبز اعلام کرد که پس از واکنش شدید حزب خود، از جمله رهبران حزب محلی که از آنها حمایت کردند، از تلاش خود برای انتخاب مجدد صرف نظر خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

جیکوبز هفته گذشته به خبرنگاران گفت: «اگر لایحه ممنوعیت تسلیحات تهاجمی ارائه شود که چیزی مانند AR-15 را ممنوع کند، من به آن رأی خواهم داد.