نماینده جمهوری‌خواه درباره لایحه 99 صفحه‌ای ناله می‌کند، با ریاضیات ساده آموزش می‌بیند

«اگر رالف نورمن، نماینده مجلس نمایندگان 8 ساعت در روز کار کند، این 24 ساعت در 3 روز برای خواندن 99 صفحه است. این نتیجه با خواندن کمی بیش از 4 صفحه در هر ساعت است. و این صفحات متنی با فاصله دو برابر هستند.

مجری فاکس بعداً اضافه کرد: “این فقط 99 صفحه است.”

نماینده رالف نورمن (RS.C.) پس از اینکه در فاکس نیوز غر زد که وقت کافی برای خواندن لایحه 99 صفحه ای که جو بایدن رئیس جمهور و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) برای به حالت تعلیق درآوردن آن را سرکوب کرده بودند، نداشت، مورد تمسخر قرار گرفت. بدهی ملی را محدود کرده و برخی از هزینه ها را محدود کند.

لیو نوشت: “بیایید کمی ریاضی انجام دهیم.”

در توییتر. نماینده تد لیو (D-Calif.) مسخره گریه نورمن را رهبری کرد.

نورمن که در ژانویه 2021 بدنام از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا خواست حکومت نظامی اعلام کند تا جو بایدن از روی کار آمدن منصرف شود، همچنین از ارسال این لایحه برای بررسی در آخر هفته روز یادبود شکایت کرد.

نورمن روز سه‌شنبه پس از طوطی‌سازی سخنان راست‌گرایانه درباره اظهارات نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا (دولت کالیفرنیا) که بارها از آن خارج می‌شود، به جان رابرتز از فاکس نیوز غر زد: «ما باید زمان بیشتری داشته باشیم. از زمینه

«افزایش سقف بدهی 4 تریلیون دلاری بدون کاهش تقریباً چیزی نیست که ما با آن موافقت کردیم. به ورشکستگی کشورمان رای نمیدهیم مردم آمریکا لایق بهتری هستند.»

مربوط…



منبع

رابرتز به نورمن گفت: “اما او به شما 72 ساعت فرصت می دهد تا قبل از اینکه از شما خواسته شود در مورد آن رای دهید، آن را بررسی کنید.”

با این حال، نورمن در آخر هفته به نظر می رسید که علیرغم ناله های بعدی خود در شبکه محافظه کار، حداقل مدتی برای هضم این لایحه به عنوان “دیوانگی” به نظر می رسید.

لیو افزود: «در عوض، او می‌تواند از هوش مصنوعی بخواهد که صورت حساب را در 1 دقیقه برای او خلاصه کند.