نماینده الیسا اسلاتکین می گوید که حزب دموکرات به “خون جدید” نیاز دارد

در سال 2019، میانگین سنی اعضای کنگره 58.6 سال بود که تقریباً یک دهه از سال 1981 پیرتر و دو دهه از کل جمعیت پیرتر بود. در حال حاضر، آمریکایی‌های مسن‌تر بیش از هر نسل قبلی قدرت را حفظ کرده‌اند که بخشی از آن به دلیل افزایش طول عمر، کاهش نرخ زاد و ولد و تعداد انبوه بچه‌ها (در حال حاضر بین 58 تا 76 سال) است.

دموکرات 46 ساله میشیگان در گفتگو با کریستن ولکر در شبکه NBC با عنوان “ملاقات با مطبوعات” تاکید کرد که این حزب در هر دو مجلس کنگره و همچنین در کاخ سفید به “خون جدیدی” نیاز دارد.

هفته گذشته ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد، بایدن ماه گذشته به کشیش الشارپتون گفت که قصد دارد برای انتخابات مجدد در سال 2024 نامزد شود. بر اساس گزارش ها، پیرمرد 79 ساله در حالی که در کاخ سفید با فعال حقوق مدنی و مجری MSNBC عکس گرفته بود، این خبر را تایید کرد.

الیسا اسلاتکین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه گفت که در صورتی که جو بایدن نامزد دموکرات ها در سال 2024 شود، از او حمایت خواهد کرد، اما این حزب به شدت به رهبران جدید و جوان تر نیاز دارد.

من یکی از معدود اعضای کنگره هستم که به نانسی پلوسی به عنوان رئیس مجلس رای نداده اند. و من گفته ام، فکر می کنم ما به رهبران جدید نیاز داریم. من دوست دارم برخی از رهبران غرب میانه را در آنجا ببینم، درست است؟ این برای من مهم بوده است، منعکس کردن وسط کشور. ما هم اینجا هستیم.» اسلاتکین گفت. اما من فکر می‌کنم خون جدید چیز خوبی است – اما اگر رئیس‌جمهور مستقر ایالات متحده تصمیم بگیرد که نامزد شود، ما از او حمایت خواهیم کرد.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

اسلاتکین، یک دموکرات میانه رو، به دنبال یک دوره سوم است و در ماه نوامبر با رقیب جمهوری خواه تام بارت روبرو می شود. این مقام سابق سیا و پنتاگون نماینده یک منطقه محافظه کار در میشیگان است که ساکنان آن تمایل دارند به جمهوری خواهان رای دهند. اسلاتکین در میان‌دوره‌های 2018، مایک بیشاپ، جمهوری‌خواه فعلی، یکی از رقابت‌هایی که از نزدیک تماشا می‌شوند و با دقت تصمیم‌گیری شده‌اند، شکست داد.

با میانگین سنی 82 سال، رهبران دموکرات مجلس نمایندگان – نانسی پلوسی رئیس مجلس کالیفرنیا، رهبر اکثریت استنی هویر (پزشک) و اکثریت ویپ جیم کلیبرن (SC) – از سال 2007 رهبری حزب را در مجلس بر عهده داشتند. یک طرح شفاف واگذاری تنش در حزب ایجاد کرده است، زیرا برخی از جانشینان بالقوه مجلس نمایندگان را ترک کرده اند و برخی از اعضای حزب ابراز داشته اند که رهبران فعلی بیش از پیش با نیازهای آمریکایی ها ارتباط ندارند.

او رئیس جمهور فعلی است. اگر تصمیم بگیرد دوباره نامزد شود، از او حمایت خواهم کرد. حزب از او حمایت خواهد کرد.» او درباره بایدن گفت. می دانید، این در کشور ما سابقه طولانی دارد. اما من از جمله با رهبری خودم در مجلس، بسیار پر سر و صدا بوده ام که ما به نسل جدید نیاز داریم، ما به خون جدید، دوره، در سراسر حزب دموکرات در مجلس، سنا و کاخ سفید نیاز داریم. من فکر می کنم که کشور این را گفته است.»