نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز توسط کمیته اخلاق مجلس نمایندگان تحت تحقیق است

اوکاسیو-کورتز گفته است که در مقام رسمی خود به عنوان عضو کنگره در این مراسم شرکت کرده است و قانونگذاران نیویورک به طور معمول دعوت می شوند. نماینده کارولین مالونی، یکی از دموکرات‌های نیویورکی، در چندین رویداد Met Gala شرکت کرده است، و دفتر اخلاق کنگره اخیراً تحقیقاتی را در مورد درخواست احتمالی مالونی برای دریافت بلیط برای این رویداد در سال 2016 آغاز کرده است.

این گروه استدلال کرد که حضور اوکاسیو کورتز این قوانین را نقض می کند، زیرا این رویداد انحصاری بود و توسط Conde Nast، یک شرکت رسانه ای شرکت انتفاعی اداره می شود.

الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده دموکرات از نیویورک در کنگره در 15 نوامبر 2022.بیل کلارک/CQ-Roll Call از طریق Getty Images

  • نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز توسط کمیته اخلاق مجلس نمایندگان به دلیل موضوعی نامعلوم تحت تحقیق است.

  • اوکاسیو کورتز در مراسم مت گالا 2021 در شهر نیویورک در 13 سپتامبر 2021 لباسی منقش به “مالیات بر ثروتمندان” پوشیده است.تصاویر ری تامارا/GC

    کمیته آن‌ها خاطرنشان کرد که افشای این تحقیقات با تصمیم کمیته برای تمدید مدت زمان بررسی موضوع انجام شده است و این هیئت درباره اینکه آیا نقض اخلاق رخ داده است یا خیر قضاوت نکرده است. آنها همچنین گفتند که در سال آینده و پس از تشکیل کنگره 118 “مسیر اقدام خود را در این زمینه اعلام خواهند کرد”.

    این نماینده مجلس به ویژه در این مراسم لباسی به تن کرد که روی آن “مالیات بر ثروتمندان” نقش بسته بود. هیت در سال 2021 به PolitiFact گفت که او اجازه نداشت این لباس را نگه دارد.

    اوکاسیو کورتز در مراسم مت گالا 2021 در شهر نیویورک در 13 سپتامبر 2021 لباسی منقش به

    قوانین مجلس بیان می‌کند که اعضا نمی‌توانند هدایایی را بپذیرند، مگر تحت معافیت‌های خاص برای رویدادهای پرتعداد یا فعالیت‌های خیریه.

    این احتمال وجود دارد که این تحقیقات به دلیل شکایتی از سوی بنیاد پاسخگویی محافظه‌کار آمریکایی در سپتامبر 2021 انجام شده باشد که نماینده کنگره را متهم به پذیرش یک هدیه غیرمجاز با حضور در مراسم مت گالا در سال 2021 کرده است، جایی که هزینه حضور بسیاری از مهمانان 35000 دلار است. اوکاسیو کورتز به عنوان مهمان Met به این رویداد دعوت شد و هزینه بلیط خود را پرداخت نکرد.

    ممکن است مربوط به شکایت یک گروه محافظه کار در مورد حضور او در Met Gala 2021 باشد.

  • این کمیته گفت که آنها در 23 ژوئن سال جاری از دفتر اخلاق کنگره، یک دفتر جداگانه که اتهامات سوء رفتار را بررسی می کند، ارجاعی دریافت کرده اند. این بدان معناست که اکثریت آن هیئت تصمیم گرفته بودند که موضوع به اندازه کافی قابل توجه است که به کمیته ای که در حال حاضر توسط سوزان وایلد نماینده دموکرات از پنسیلوانیا ریاست می شود، ارجاع دهد.

    بر اساس بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک، توسط کمیته اخلاق مجلس نمایندگان تحت بازجویی قرار دارد.

    لورن هیت، سخنگوی AOC به Insider گفت: “ما مطمئن هستیم که این موضوع رد خواهد شد.”

هیت می‌گوید: «کنگره‌زن همیشه اخلاق را به‌طور باورنکردنی جدی گرفته است و از هرگونه کمک مالی از سوی لابی‌ها، شرکت‌ها یا سایر منافع خاص خودداری می‌کند. ما مطمئن هستیم که این موضوع منتفی خواهد شد.»

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده دموکرات از نیویورک در کنگره در 15 نوامبر 2022.

این کمیته نشان نداد که چرا زن کنگره تحت بازجویی قرار گرفته است و در بیانیه ای به Insider، سخنگوی او، لورن هیت، جزئیات بیشتری ارائه نکرد.