نتیجه نظرسنجی CPAC تعجب آور نبود

CPAC در طول سال میزبان کنفرانس‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی است، اما رویداد اواخر زمستان از نظر تاریخی بزرگترین گردهمایی فعالان محافظه‌کار کشور است. نظرسنجی روز شنبه قبل از سخنرانی اصلی ترامپ انجام شد و اولین نظرسنجی از زمان آغاز سومین کارزار انتخاباتی ترامپ برای ریاست جمهوری در نوامبر بود که برای این سازمان انجام شد. این نشان داد که حداقل افرادی که مایل به پرداخت حدوداً 300 دلار برای بلیط CPAC هستند، هنوز در معرض تهدید ترامپ هستند، بسیار بیشتر از سایر نظرسنجی‌های ملی در حوزه 2024.

روث گوتز، یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب جمهوری خواه مریلند که یک لباس دست ساز و قرمز روشن ترامپ در سال 2024 پوشیده است، گفت که این تصور را نداشته است که هیچ نامزد دیگری در سال 2024 پشتوانه بزرگی داشته باشد. گوتز گفت: «من یک لباس ترامپ 2024 پوشیده ام، بنابراین فقط درباره آن با من صحبت می کنند. ”[Trump] خیلی برای کشور ما انجام داد او خیلی چیزها را به دست آورد.»

ترامپ در این سوال که اگر انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2024 امروز برگزار شود، پاسخ دهندگان از چه کسی حمایت خواهند کرد و 62 درصد آرا را به دست آورد، ترامپ بود. در جایگاه دوم، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس (R) با 20 درصد قرار گرفت. دیسانتیس که به طور گسترده به عنوان رقیب اصلی ترامپ شناخته می شود، هنوز به طور رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، او اواخر این ماه به آیووا، اولین ایالت نامزد ریاست جمهوری برای جمهوری‌خواهان می‌رود و روی سینه جنگ تبلیغاتی گسترده نشسته است. تقریباً 2000 مهمان CPAC در نظرسنجی آنلاین با استفاده از اعتبار کنفرانس خود رأی دادند.

حمایت از ترامپ نسبت به نظرسنجی سال گذشته که ترامپ در صدر جدول فرضی قرار گرفت، به طرز محسوسی کاهش یافته بود، به طوری که 85 درصد از پاسخ دهندگان از او به عنوان بهترین گزینه برای نامزدی حزب جمهوری خواه یاد کردند.

مخالفان احتمالی ترامپ عمدتاً از کنفرانس اجتناب کردند و استقبال برای کسانی که حاضر شدند لزوماً گرم نبود. به گزارش ان بی سی نیوز، حامیان ترامپ با نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی جمهوریخواه پس از سخنرانی وی برخورد کردند. ویوک راماسوامی، فعال ضد بیداری، که جایگاه سخنرانی انفرادی داشت، به سختی در 1% ثبت نام کرد، همراه با سناتور کنتاکی، رند پل، سناتور تگزاس تد کروز، و وزیر امور خارجه سابق مایک پمپئو. فقط 2 درصد از شرکت کنندگان در CPAC بلاتکلیف بودند.

OXON HILL، Md. – دونالد ترامپ در نظرسنجی نامزدهای اعلام شده و احتمالی ریاست جمهوری 2024 در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار این هفته (CPAC) در صدر قرار گرفت – برای کسی که تجمع فزاینده تحت سلطه ترامپ در سال های اخیر فعالان را دنبال نکرده است، شوکه کننده است.

شرکت کنندگان CPAC به صورت آنلاین و بدون استفاده از دستگاه های رأی گیری رأی دادند.

بزرگترین سورپرایز، پری جانسون، تاجر میشیگانی بود که 5 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که امروز به او رای خواهند داد (جانسون با اتوبوس عظیمی از حامیان به CPAC آمد). جانسون هیلی، سفیر سابق ترامپ در سازمان ملل را با اختلاف 2 درصد شکست داد.

مربوط…



منبع

شرکت کنندگان CPAC به صورت آنلاین و بدون استفاده از دستگاه های رأی گیری رأی دادند.

شرکت کنندگان CPAC به صورت آنلاین و بدون استفاده از دستگاه های رأی گیری رأی دادند.

آلیس ولف، تگزاسی که یک پنجم گروهی را تشکیل می‌داد که ژاکت‌های پولک‌دارشان عبارت ترامپ را نشان می‌داد، می‌گوید: «ما به این مرد اعتقاد داریم و می‌خواهیم او تا حد زیادی برنده شود. بسیاری از مردم می گویند، “من از نحوه توییت کردن او خوشم نمی آید” یا “از نحوه صحبت او در مورد مردم خوشم نمی آید.” چه کسی اهمیت می دهد؟ تا زمانی که او وظیفه بازگرداندن این کشور روی پای خود و جایی که به آن تعلق دارد را انجام دهد.»

کری لیک، نامزد فرمانداری سال 2022 جمهوری خواه آریزونا که چندین بار در CPAC سخنرانی کرد، بهترین گزینه برای معاون رئیس جمهور بود. 20 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهند لیک معاون ترامپ باشد.