ناپدید شدن یک جوان 22 ساله پس از “سقوط قطبی” در کالیفرنیا

پلیس گفت که گارد ساحلی ایالات متحده هواپیما و یک کشتی سطحی را برای کمک به جستجوی آلسئودی فرستاد. منطقه خلیج CBS گزارش داد که چندین آژانس دیگر، از جمله یک واحد هوایی گشت بزرگراه کالیفرنیا و یک پهپاد از اداره پلیس سن برونو، برای کمک به جستجو درخواست شده است.

حوالی ساعت 10:30 صبح روز 19 ژانویه، پلیس برای یک شناگر مضطرب به ساحل فراخوانده شد. مقامات گفتند که آلسودی و دو نفر دیگر به داخل اقیانوس رفتند، اما در حالی که آلسودی 22 ساله در آب بود، با موج بزرگی برخورد کرد که او را از ساحل دور کرد.

جلسات شنبه: سیلوان اسو “واقعیت شما” را اجرا می کند

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمزه آلسودی، یک دانشجوی ایالت سانفرانسیسکو، روز پنجشنبه در جریان یک “شرق قطبی” در ساحل اسپلانید در پاسیفیکا، کالیفرنیا ناپدید شد.

جلسات شنبه: سیلوان اسو آهنگ «مهم نبود» را اجرا می کند



منبع

این کالج گفت که آلسودی در بغداد، عراق به دنیا آمد و یک دانش آموخته ارشد در ایالت سانفرانسیسکو بود که در رشته علوم سیاسی و در رشته مطالعات عرب تحصیل می کرد. او همچنین یکی از اعضای دوست داشتنی تیم کشتی این مؤسسه بود، گفت مدرسه اش در نامه ای به جامعه که بعد از ظهر جمعه به اشتراک گذاشته شد و یک برنده نامه چهار ساله در دبیرستان بود.

جلسات شنبه: سیلوان اسو آهنگ «به من نگاه کن» را اجرا می کند

پلیس گفت که دو شناگر دیگر توانستند خود را به ساحل برسانند و با 911 برای کمک تماس گرفتند.

حمزه السعودی / اعتبار: اداره پلیس پاسیفیکا

در این نامه آمده است: «افکار و دعای ما در حال حاضر با کل جامعه Gator است که این خبر را پردازش می کنیم. ما عمیقاً از گارد ساحلی، اداره پلیس و سایرین برای تمام کاری که برای کمک به جستجو انجام داده اند سپاسگزاریم.»

حمزه السعودی / اعتبار: اداره پلیس پاسیفیکا