نانسی پلوسی می‌گوید همسرش، پل، در حال بهبودی پس از حمله است

پل پلوسی روز جمعه دچار شکستگی جمجمه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در 3 نوامبر مرخص شد و انتظار می رود بهبودی کامل پیدا کند.



منبع

او گفت: «از فعالان مردمی ما گرفته تا افراد سلطنتی در سراسر جهان، همه دعا کرده‌اند، و ما معتقدیم، بنابراین از آن استقبال می‌کنیم.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، در کنفرانس خبری هفتگی خود در کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی، پنجشنبه، در جمع خبرنگاران سخنرانی می کند.  (عکس از آنا مانی میکر/گتی ایماژ)

پلوسی هنگامی که در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در کاپیتول هیل از او برای اطلاع از وضعیت سلامتی همسرش سوال شد، گفت: “او می آید.” “مدتی طول می کشد. آسیب های سر هستند، آنها تاثیری فراتر از جراحی دارند. این یک چیز بزرگ است. من از شما تشکر می کنم که پرسیدید.”

دیپاپ گفت که قصد دارد پل پلوسی را با زیپ مهار کند. وقتی پلیس رسید، پلوسی به سمت در دوید و در را باز کرد. این دو بر سر چکشی که دیپاپ با خود به داخل اقامتگاه آورده بود کشتی گرفتند و طبق شکایت، دپاپ با آن به پلوسی ضربه زد.

نانسی پلوسی در زمان حادثه در واشنگتن دی سی بود.

بالای یک عمارت آجری بزرگ که به پایین تپه ای شیب دار بر فراز سانفرانسیسکو نگاه می کند، نوار زرد پلیسی می گوید: خط پلیس عبور نکن.

در شکایت آمده است: «دیپاپ بعداً توضیح داد که با شکستن کاسه زانوهای نانسی، او باید به کنگره منتقل شود، که نشان می‌دهد دیگر اعضای کنگره عواقبی برای اقدامات دارند».

مظنون، دیوید دیپپ، با اتهامات متعدد فدرال و ایالتی از جمله اقدام به قتل، حمله با سلاح مرگبار، زندانی کردن کاذب یک بزرگتر، تلاش برای ربودن یک افسر فدرال و حمله به یکی از اعضای خانواده یک افسر فدرال مواجه است.

در طول مصاحبه دیپاپ با پلیس، او مدعی شد که نقشه او گروگان گرفتن نانسی پلوسی و صحبت با او بوده است. او گفت که اگر راست می گفت، قصد داشت او را رها کند، اما اگر دروغ می گفت، کاسه زانویش را می شکست. دپاپ گفت که فرض او این بود که طبق سوگندنامه به او دروغ خواهد گفت.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه گفت که همسرش، پل، در حال پیشرفت در بهبود پس از حمله خشونت‌آمیز یک مهاجم چکش‌دار در خانه‌شان در سانفرانسیسکو است.

بر اساس یک شکایت جنایی که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده ارائه شده است، دیپاپ در حالی که کیفی با زیپ و نوار چسب حمل می کرد، وارد خانه شد و پل پلوسی 82 ساله را مورد حمله قرار داد و بارها از او پرسید: “نانسی کجاست؟”

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و همسرش، پل پلوسی، در 4 دسامبر 2021 برای مراسم افتخارات مرکز کندی به کتابخانه کنگره در واشنگتن دی سی می آیند. (کن سدنو/رویترز)

پلوسی همچنین از مردم سرتاسر جهان به خاطر سرازیر شدن حمایت از او و همسرش پس از حمله 28 اکتبر تشکر کرد.

نوار پلیس در خارج از خانه پلوسیس در سانفرانسیسکو در 28 اکتبر دیده می شود.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، در کنفرانس خبری هفتگی خود در کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی، پنجشنبه، در جمع خبرنگاران سخنرانی می کند. (عکس از آنا مانی میکر/گتی ایماژ)