‘نامور P***s او را پس دهید!’

و @Alejandrobot از استاندارد دوگانه ای که در فیلم ها دیده می شود، سخن گفت.

در میان شهوت خود، برخی از طرفداران متوجه تغییراتی در نامور شدند که چندان از آن راضی نبودند. آنها به طور خاص نگران ضدقهرمان جدید واکاندا و قدرت فوق العاده او بودند که به طور کامل در صفحه نقره ای آشکار نشدند.

@Bordigay همچنین برای شخصی که مجبور به انجام کار شده بود متاسف است.

عکس های کنار هم از نامور در تریلر “واکاندا برای همیشه” و برش نهایی نامور در نسخه تئاتری فیلم،

کاربر توییتر @buddyfuckr این سوال که چرا بازیگر را با شلوارک پوشانده اند که از همان ابتدا اجازه داده بود همه چیز را درگیر کند.

@KennieJD نمی‌توانستم تصور کنم مسئول کوچک کردن ناحیه کشاله ران نامور برای یک فیلم تقریباً سه ساعته باشم.

'نامور P***s او را پس دهید!'

کاربر با صدایی خشن در توییتی نوشت: «آلت تناسلی او را به نامور برگردانید».

ما مطمئن نیستیم که تیم تدوین هنگام تغییر هوئرتا هدفی داشته است یا خیر، اما این باعث نشد که ما او را کمتر دوست داشته باشیم.





منبع

هنگامی که کاربر صدای “دروازه آلت تناسلی” را صدا زد، دیگر طرفداران “واکاندا برای همیشه” پذیرفتند که چیزی عجیب در مورد عضو کوچک شده نامور وجود دارد.

کاربر توییتر @Belovasoup اولین کسی بود که متوجه کاهشی شد که کسی درخواستش نکرد.

گفته می شود، در طول فرآیند ویرایش، مقداری کوچک شدن دیجیتال در منطقه خصوصی Huerta انجام شده است. لباس شنای کوتاه او چیزی را در تخیل باقی نگذاشت. برجستگی اختفا برخی از طرفداران چشم عقابی را مجذوب کرد تا متوجه شوند که کادر تدوین کمی بیش از حد از بالا و پایین برداشته شده است.

یکی از جدیدترین شخصیت هایی که در Wakanda Forever مارول به ما معرفی شد نامور بود. نامور که توسط بازیگر مکزیکی تنوچ هوئرتا به تصویر کشیده شده است، به عنوان پادشاه کشور زیر آب، تالوکان، به طرفداران MCU معرفی می شود. نامور با توانایی های جهش یافته اش برای پیر شدن آهسته، نفس کشیدن در زیر آب و پرواز در هوا، به سرعت در قلب هر زن حاضر در تئاتر شنا کرد. اگرچه قرار نیست ما شخصیت شرور را دوست داشته باشیم، اما این بازیگر خوش تیپ شهوت را آسان کرد.

تصاویر مربوط به صحنه دعوا بود که در آن بازیگر اسکنه شده حضور داشت و تفاوت ها کاملاً آشکار است.