نامزد ساراسوتا می‌گوید اگر ماموران اف‌بی‌آی بخواهند خانه را بازرسی کنند، او را می‌کشد

مارتین هاید در گردهمایی نامزدهای حزب جمهوری خواه ساراسوتا و مناتی در روبارتس آرنا در ساراسوتا در اوایل سال جاری سخنرانی می کند.

هاید در این ویدئو می گوید: «وقتی آنها در مارآلاگو حاضر شدند و به خانه رئیس جمهور ترامپ یورش بردند، این حمله به هر یک از 75 میلیون نفری بود که به دونالد ترامپ رای دادند، حمله به دموکراسی بود. تصاویری از افسران پلیس، مارآ لاگو و حامیان ترامپ را نشان می دهد. “این مردم جلوی هیچ چیز نمی ایستند. ای کاش آنها به خانه من می آمدند، زیرا با یک کیسه جسد به خانه می رفتند.”

قبلا: ظاهراً نامزد کنگره ساراسوتا تهدید به پایان دادن به شغل پلیس در هنگام توقف ترافیک کرده است

بیشتر: سوابق و گزارش های پلیس بر خلق و خوی نامزد کمیسیون ساراسوتا روشن می شود

بیشتر: هاید به اظهارات نژادپرستانه خود اعتراف کرد

به نظر می رسید که هاید ممکن است از رقابت خارج شود، اما او هزینه صلاحیت را پرداخت کرد و نامزد باقی ماند. کمپین او از آن زمان تا کنون توجه زیادی را به خود جلب نکرده است.

هاید یک جمهوری خواه است که در مقابل نماینده ایالات متحده، Vern Buchanan، R-Longboat Key، برای کنگره شرکت می کند. پس از اینکه در ماه فوریه توسط دوربین‌ها در حال سرزنش افسر پلیس ساراسوتا و تهدید شغلش در حین توقف ترافیکی، در کمپین انتخاباتی‌اش شکست خورده است.

این مقاله در ابتدا در Sarasota Herald-Tribune منتشر شد: Sarasota: Vern Buchanan حریف مارتین هاید ماموران FBI را تهدید به کشتن کرد.



منبع

هاید در یک پیام متنی به هرالد تریبون از نظرات خود دفاع کرد.

هاید و بوکانان هر دو در شهرستان ساراسوتا زندگی می کنند، اما در منطقه 16 کنگره، که شامل تمام شهرستان مناتی و بخشی از شهرستان هیلزبورو می شود، اداره می شوند.

به نظر می‌رسید که هاید تأیید کند که برای جلب توجه رسانه‌ها تحریک‌آمیز است.

مارتین هاید، تاجر ساراسوتا در یک ویدیوی جدید می گوید: “کاش آنها به خانه من می آمدند، زیرا با یک کیف بدن به خانه می رفتند.”

تماشا کردن: ویدئویی نشان می دهد که نامزد ساراسوتا شغل افسر پلیس را در حین توقف ترافیک تهدید می کند

این ویدیو عمداً تحریک‌آمیز است و به نظر می‌رسد تلاشی طولانی برای جلب توجه و احیای کمپینی است که در تلاش برای جلب توجه است. هاید سعی کرده است تا بوکانن هشت دوره ای را با انتقاد از او در مورد مسائلی مانند حقوق اسلحه از جناح راست به چالش بکشد، اما پول کمی جمع آوری کرده و در این رقابت ضعیف است.

مارتین هاید در گردهمایی نامزدهای حزب جمهوری خواه ساراسوتا و مناتی در روبارتس آرنا در ساراسوتا در اوایل سال جاری سخنرانی می کند.

“آیا حتی فکر کردی که من ممکن است از هذل و لفاظی استفاده کنم زیرا می دانم چقدر مستعد آن هستید؟” هاید گفت. وقتی نام من را رایگان چاپ می‌کنید، هیچ فایده‌ای برای خرج کردن پول برای پست‌کننده‌ها ندارد.

زک اندرسون ویرایشگر سیاسی هرالد تریبون را در توییتر به آدرس zacjanderson@ دنبال کنید. می توان با او در [email protected] تماس گرفت

یکی از نامزدهای کنگره ساراسوتا می‌گوید اگر ماموران اف‌بی‌آی که اموال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را بازرسی می‌کردند، می‌کشیدند.

هاید گفت: «اف‌بی‌آی برای یک (وزارت دادگستری) با انگیزه سیاسی شروع به فعالیت می‌کند.

هاید در این ویدئو خشم حزب جمهوری‌خواه را در مورد بازرسی اموال مار-آ-لاگو ترامپ جلب می‌کند.

هاید تنها نامزد حزب جمهوری خواه فلوریدا نیست که درباره کشتن ماموران FBI صحبت کرده است.

لوئیس میگل، ساکن سنت آگوستین، کاندیدای منطقه 20 مجلس ایالتی، این هفته پس از این که توییت کرد که «طبق طرح من، همه ساکنان فلوریدی اجازه تیراندازی به FBI، IRS، ATF و تمام فدرال‌های فدرال ON SIGHT را خواهند داشت، از توئیتر محروم شد. بگذار آزادی زنگ بزند.»