نامزد جدید Dane Cook یک نوجوان بود زمانی که آنها شروع به قرار گذاشتن کردند و مردم را بیرون می آورد

در سال 2018، کوک گفت که در یک شب بازی در خانه اش با خواننده آشنا شده است. در طی یک پرسش و پاسخ اینستاگرام، او گفت که آنها “مدتی” با هم دوست بودند قبل از اینکه “مثل هرکدام” شوند [other] و سپس به عشق ارتقا یافت ما هفتگی.

چرا Dane Cook SNL را رد کرد و با Louis CK ساخت

او در حین حضور در سال 2019 با خنده‌های کم‌رنگی گفت: «مردم می‌گویند: «داری گهواره را می‌دزدی» و من می‌گویم «او نه سال است که در گهواره نبوده است.» جیمی کیمل زنده!

متیو سیمونز/گتی

این کمدین 50 ساله نامزدی خود را با کلسی تیلور، خواننده مشتاق 23 ساله و مربی پیلاتس از لس آنجلس، از طریق یک قطعه هماهنگ و پرمخاطب در مردم مجله

«دین کوک را کمی شل کن. تنها انتخاب او این بود که با کسی که خیلی جوانتر از آن چیزی شنیده بود قرار بگذارد.» یکی دیگر با اشاره به استندآپ کمدین به شوخی گفت: “کریس دلیا و آشپز دانمارکی وارد یک بار می شوند و قرارهایشان باید بیرون منتظر بمانند.” ویتنی بازیگری که پس از اینکه چندین زن او را متهم به تعقیب آنلاین در زمانی که آنها زیر سن داشتند، از ماموران خود کنار گذاشته شد. کوک بیشتر با دیگر افراد مشهور مرد بزرگسالی مقایسه شد که قبلاً با نوجوانان رابطه داشته اند، از جمله جری سینفلد و الویس پریسلی.

این کلیپ تیلور را نشان می دهد که لبخند می زند و حلقه اش را برای دوربین در دست گرفته است. فیلم های پهپاد از ساحل زیبا و بازگشت به رابطه پنج ساله این زوج، پست جشن را کامل می کند. فراتر از اندازه سنگ یا اینکه چگونه او نقشه ها را مخفی نگه داشته است، این فاصله سنی 26 ساله آنهاست که جرقه بسیاری از گفتگوهای آنلاین در مورد این زوج را برانگیخته است.

واضح است: کوک در سال 2017 زمانی که تیلور فقط 18 سال داشت با تیلور آشنا شد.

من از بهترین دوستم، زنی که برخی از بهترین لحظات زندگی ام را با او به اشتراک گذاشته ام، می خواستم که با من ازدواج کند تا بتوانیم فصل بعدی زندگی خود را با هم شروع کنیم. من همچنین به این فکر می کردم که او چقدر خیره کننده به نظر می رسد.» این کمیک گفت.

کوک چندین بار حرفه خود را در اینستاگرام تبلیغ کرد و در آوریل 2017 نوشت: «او خواننده با استعدادی است اما مهمتر از آن او یک فرد واقعی است. موسیقی او را ببینید و با او آشنا شوید. او خیلی دور خواهد رفت!»

متیو سیمونز/گتی

در مصاحبه با دیلی بیست پادکست The Last Laugh، کوک این آرامش را به تایپ کست در صنعت و احساس رضایت شخصی نسبت داد. من کمدی را به هر جایی که آرزو داشتم آن را ببرم بردم. جایی نمانده بود که بخواهم استندآپ کمدی بیاورم.» کوک در جریان یک بازگشت ناگهانی رسانه ای در سال 2019، دو بار از تیلور نام برد که هر دو بار با واکنش های محسوس مخاطبان استودیو مواجه شد.

تیلور افزود: «در ثانیه‌ای که دستش را به سمت جیب پشتی‌اش برد، شکم من چرخید. نمی‌توانستم لحظه‌ای را بخواهم که کامل‌تر باشد. تمام چیزی که در مغزم می گذشت این بود: “صبر کن، آیا واقعاً همین الان اتفاق می افتد؟” آیا او پیشنهاد می دهد؟»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

به بیان سخاوتمندانه، رمان عاشقانه ماه مه و دسامبر، گفتگوهای زیادی را در مورد تفاوت های سنی و “آرایش” آغاز کرده است، این کلمه ترسناک که توسط حق اشاره به هر کاری که همجنسگرایان انجام می دهند انتخاب شده است، اما هنوز هم یک کلمه است. معنی خاص، باور کنید یا نه.

ستاره این کمیک از دوران اوج او در سال 2007 به طور قابل توجهی کمرنگ شده است. اوضاع برای کوک در آغاز قرن، حدود یک دهه پس از شروع اجرای او در سال 1990 شروع شد. جمعیت جوان‌تر او (که هزاره‌های بزرگ امروزی را تشکیل می‌دهند) در نهایت از شخصیت صحنه‌ای پرانرژی کارتونی‌اش که دارای خطوط کوتاه و حجم بالا بود، پیشی گرفتند. این، همراه با یک رسوایی جوک دزدی که به طور خلاصه به آن پرداخته شد لویی، او را در بسیاری از دهه گذشته از تیتر اخبار دور نگه داشته است.

دن کوک برای اولین بار پس از سال ها اینترنت را روز سه شنبه به آتش کشید – و این شوخی های او نیست که مردم را وادار به صحبت می کند.

چند ماه بعد او ظاهر شد نمایش امشب با بازی جیمی فالون جایی که او دوباره در سن تیلور چنگ زد.

«روز را به قدم زدن در مرکز شهر گذراندم، در بازی تفریحی در Fun-O-Rama عکس گرفتم، و برای خودم یک گرمکن ساحلی خوب اول یورک گرفتم. تیلور در روز نامزدی خود، هفته‌ها قبل از افشای آن به جهان، نوشت: بازی کردن با توریست بسیار سرگرم کننده است.

اطلاعات زیادی در مورد تیلور در دست نیست. صفحه Spotify او فقط 17 شنونده ماهانه دارد. آخرین تک آهنگ او در سال 2019، “Fall In Love”، تا بعدازظهر سه شنبه 1163 پخش را جمع آوری کرده است. “اینطوری عاشق نمیشی. اما نمی‌خواهم متوقف شوم، زیرا ممکن است زمان آن رسیده باشد که گارد خود را رها کنم. می دانم که خیلی تلاش کردی، اما من نمی توانم جای زخم دیگری بردارم.

برای اطلاعات بیشتر، به Dane Cook گوش دهید آخرین خنده پادکست.

کوک به چند “اوه” مبهوت گفت: “جایی که مردم گاهی اوقات کمی از رابطه بدشان می آید، من 47 ساله هستم، او 20 ساله است.” او با اشاره به حضار در مقابل خود افزود: “اوه متشکرم، این بهترین خنده تاییدی بود که تا به حال شنیده بودم.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در رسانه های اجتماعی، حداقل، به نظر نمی رسد که رابطه شادتری وجود داشته باشد.

چند ساعت بعد در اینستاگرام، او ویدئویی از پیشنهاد 13 جولای را که در خانه تعطیلاتش در یورک بیچ، مین انجام شد، به اشتراک گذاشت. این شهروند بومی ماساچوست می گوید که این شهر برای او اهمیت ویژه ای دارد، زیرا زمان زیادی را در دوران کودکی خود در آنجا گذرانده و حتی به درخواست مادرش خاکستر مادرش را در دهکده ساحلی پراکنده کرده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.