نامزدهای حزب جمهوری خواه پس از اینکه رقیب مورد تایید ترامپ قرار گرفت، دلسرد نشدند

کرافت گفت: «حمایت و اعتمادی که من در سراسر ایالت دریافت کردم، تواضع کننده و دلگرم کننده بود. «ایمان، خانواده و اصول من همیشه قطب‌نمای من خواهد بود. من مشتاق و با انگیزه برای کمک به کنتاکی هستم. گوش به زنگ باشید!”

اسکات جنینگز، یک کنتاکیایی و مشاور زمانی رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش، پیش بینی کرد که کرافت وارد رقابت خواهد شد، بدون اینکه از حمایت “بسیار ارزشمند” ترامپ از کامرون دلسرد شود.

کوارلز، که به عنوان کمیسر کشاورزی ایالتی در سراسر مناطق روستایی کنتاکی ارتباطات ایجاد کرده است، گفت که استراتژی مردمی خود را که به عنوان کمپین “چکمه روی زمین” توصیف می کند، تغییر نخواهد داد. کوارلز ده ها مورد تأیید قانونگذاران ایالتی و قاضی-اجرای شهرستان را به دست آورده است.

در تعیین اندازه رقبا، جنینگز گفت: «کامرون مشهور است. کوارلز سازماندهی شده است. صنایع دستی منابعی دارد. همه آنها چیزی را روی میز می آورند. و اکنون کامرون تأیید ترامپ را به پرونده خود اضافه کرده است که به احساس ملی نامزدی او می افزاید.

در همین حال، مایک هارمون، حسابرس ایالتی جمهوری خواه، به Lexington Herald-Leader گفت که حمایت ترامپ “هیچ چیزی” را برای نامزدی وی برای فرمانداری تغییر نمی دهد. وی افزود که ای کاش این فرصت را داشت که در مقابل رئیس جمهور سابق قرار بگیرد.

اریک دیترز، وکیل بازنشسته، جمهوری خواه دیگری که تلاش می کند به پایگاه پوپولیست ترامپ نفوذ کند، از حمایت رئیس جمهور سابق از کامرون به عنوان «سیلی دیگر به حامیانش» یاد کرد. بازدارنده در پاسخ اعلام کرد که مسیر خود را تغییر داده و به عنوان یک فرماندار مستقل نامزد خواهد شد.

پیوندهای طولانی کامرون با میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواه مجلس سنای ایالات متحده، قدرتمندترین جمهوری خواه کنتاکی، که هدف حملات تاول آمیز ترامپ قرار گرفت، به فتنه های پیرامون این تایید افزوده می شود. روابط آنها پس از انکار شکست ترامپ در سال 2020 و تلاش های بی وقفه برای تغییر حکم رای دهندگان با ادعاهای بی اساس او مبنی بر دزدیدن انتخابات توسط دموکرات ها تیره شد.

تی جی لیتافیک، مشاور سیاسی حزب جمهوری‌خواه، در مورد تأثیر او بر انتخابات مقدماتی کنتاکی گفت: «من فکر می‌کنم ترامپ همچنان در این ایالت بسیار محبوب است. اما کنتاکی‌ها مردمی بسیار مستقل هستند و من فکر نمی‌کنم که حمایت یک نفر – مهم نیست که چه کسی باشد – برای جمهوری‌خواهان کنتاکی عامل تعیین‌کننده باشد.»

کرافت در بیانیه روز جمعه هیچ اشاره ای به رئیس سابق خود نکرد. در عوض او گفت که یک سال گذشته را صرف سفر به ایالت کرده تا با رای دهندگان صحبت کند.

رقبای سیاسی حزب جمهوری‌خواه کامرون در کنتاکی – به دنبال کم‌اهمیت جلوه دادن بزرگ‌ترین پیشرفت در کمپین در حال تحول – ارزیابی‌های معمولی از کمپین‌های خود را ارائه کردند.

بشیر در سال 2019، فرماندار جمهوری خواه مت بیوین را که از حمایت ترامپ نیز برخوردار بود، شکست داد. بشیر، که در طول دوره ریاستش در ایالت پرطرفدار حزب جمهوری خواه محبوبیت خود را حفظ کرده است، بر نظارت خود بر اقتصاد کنتاکی تاکید کرده است – که شامل نرخ پایین بیکاری تاریخی و برخی از بزرگترین موفقیت های توسعه اقتصادی در تاریخ این ایالت است.



Source link

حمایت ترامپ از کامرون در حالی صورت می گیرد که کرافت در حال بررسی پیشنهاد خود برای نامزدی فرمانداری حزب جمهوری خواه است. کرافت که مدت‌ها به‌عنوان یک نیروی سیاسی قدرتمند به‌عنوان بخشی از توانایی‌اش در تأمین بودجه کمپین با ثروت خود شناخته می‌شد، در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل خدمت کرد.

این تایید به عنوان یک تقویت آشکار برای دادستان کل دوره اول در تلاش برای حمایت از یک پایگاه جمهوری خواه که همچنان به رئیس جمهور سابق وفادار است، تلقی می شد. این در حالی است که بازرسان مجلس نمایندگان ایالات متحده در تلاش هستند تا یک پرونده روشمند ایجاد کنند که دروغ های ترامپ در مورد انتخابات 2020 مستقیماً به شورش حامیان وی در ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 منجر شد.

کمپین فرمانداری ساوانا مدوکس، نماینده ایالت کنتاکی، بلافاصله به ایمیلی در مورد حمایت ترامپ از کامرون پاسخ نداد. مدوکس که خود را یک “محافظه کار معتبر” در تلاش برای دور زدن رقبای خود نشان می دهد، بر همسویی خود با ترامپ تاکید کرده است.

فرانکفورت، کی. (AP) – رایان کوارلز، نامزد فرماندار کنتاکی، روز جمعه در استراتژی جمهوری‌خواهان مردمی خود را دوبرابر کرد و کلی کرافت به ادامه علاقه خود به شغل اصلی سیاسی کنتاکی اشاره کرد – پس از اینکه دونالد ترامپ با حمایت دادستان کل کمپین انتخاباتی سال 2023 را متزلزل کرد، منصرف نشد. دنیل کامرون

در سطح ملی، ترامپ در انتخابات میان‌دوره‌ای امسال سابقه متفاوتی دارد.

کامرون که در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان در سال 2020 سخنرانی کرد، از زمان انتخاب شدن به عنوان اولین آمریکایی آفریقایی تبار که به عنوان دادستان کل کنتاکی در سال 2019 انتخاب شد، به عنوان یک ستاره سیاسی در حال ظهور شناخته شد. همچنین در صورت پیروزی، او اولین فرماندار سیاه پوست این ایالت خواهد شد.

اظهارات رئیس جمهور سابق مبنی بر اینکه کامرون در هر سطحی “متفاوت” بوده و “فرماندار بزرگی” خواهد بود، نوعی تاییدیه بود که همه امیدهای جمهوری خواهان آرزوی آن را داشتند. این واقعیت که ترامپ این کار را در حالی انجام داد که سفیر سابق او در سازمان ملل در حال فکر کردن به یک دوره از خودش بود، لایه‌ای از دسیسه را اضافه کرد.

کوارلز در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت: «من از حمایت آن‌ها از کمپین خود قدردانی می‌کنم و فکر می‌کنم حمایت‌های آنها بیشتر از هر صدای خارج از ایالت برای رأی‌دهندگان کنتاکی طنین‌انداز می‌شود».

اعلام صاعقه روز پنجشنبه 11 ماه قبل از انتخابات مقدماتی ایالتی منتشر شد، زمانی که رای دهندگان حزب جمهوریخواه نامزدی را برای به چالش کشیدن اندی بشیر، فرماندار دموکرات انتخاب می کنند.