نامزدهای حزب جمهوری خواه در آشپزی سالانه نوادا بر ضرورت تاکید دارند

چندین سخنران، از جمله کروز و لاکسالت، تفتیش خانه مارآ لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را محکوم کردند. لاکسالت آن را نمونه ای از “سلاح اف بی آی” نامید – الف فریاد تجمعی که بسیاری از قانونگذاران جمهوری خواه به راه انداخته اند در هفته گذشته به خشم رای دهندگان ضربه بزنید.

گاردنرویل، نوادا (AP) – جو لومباردو، نامزد فرمانداری جمهوری‌خواه نوادا، در مقابل 1500 جمهوری‌خواه در مزرعه‌داری روستایی که در پشت کوه‌های سیرا نوادا قرار دارد، بدون نام بردن از او به «فیل در اتاق» اشاره کرد.

او به حامیانش گفت: “هر کاری که در گذشته برای کمک به سیاست انجام داده اید، بیشتر انجام دهید.” ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز داریم.

جاش مارکوس بلانک، سخنگوی این سازمان، گفت: “لاکسالت مایل است قوانین را زیر پا بگذارد، و قول داد که برای کمک به او در کسب قدرت، شکایت های اولیه را مطرح کند، زیرا او فقط به خاطر خودش است، نه نوادا.”

برخی از سیاستمداران در اطراف چادرها قدم زدند و با هواداران تعامل داشتند.

موضوع اصلی بر وحدت در نژادهایی که غالباً تیغ وار هستند متمرکز بود.

ستاد انتخاباتی سناتور آمریکایی کاترین کورتز ماستو روز شنبه بیانیه‌ای درباره این رویداد ارسال کرد و لاکسالت را «چهره دروغ بزرگ» نامید، اشاره‌ای به زمانی که لاکسالت در کمپین ترامپ در نوادا 2020 رهبری کرد و چالش‌های قانونی متعاقب آن در روند شمارش آرا. .

سیاستمداران ملی و ایالتی 80 روز قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای که تصمیم می‌گیرد کنترل مجلس ایالتی در شهر کارسون سیتی و کنگره در واشنگتن دی سی را در اختیار داشته باشد، با پیام فوری جمعیت را به آتش کشیدند. مسابقه لاکسالت را “بهترین فرصت پیکاپ برای جمهوریخواهان” خواند.

پشت چادرهای بلند دور صحنه، مجموعه‌ای از چادرهای کوچک‌تر شبیه به بازار کشاورزان بود، که کالاها را می‌فروختند و جزوه‌هایی را برای اهداف محافظه‌کارانه عرضه می‌کردند: چادر «مدارس داگلاس ما را نجات دهید» برای نامزدهای هیئت امنای شهرستان. چادر Power2Parent که از انتخاب مدرسه و مخالفت با آموزش جنسی حمایت می کند. اجناس با کلاه‌های گاوچرانی که روی آن نوشته شده است «ترامپ برنده» و «تگزاسی‌ها برای ترامپ»، در کنار پیراهن‌های «دیکتاتور من نیست» که جو بایدن با سبیل‌های فتوشاپی هیتلر نشان می‌دهد.

در هفتمین جشن سالانه باسک فرای، وزنه‌برداران جمهوری‌خواه مشتاق بودند تا در برابر دموکرات‌های کنونی متحد شوند، آنچه که به یک سنت سالانه تبدیل شده است که در شهرستان داگلاس روستایی برگزار می‌شود. این رویداد که شامل موسیقی زنده، سواری بادی بادی و غذاهای باسکی است، از پدربزرگ آدام لاکسالت و پاول لاکسالت، فرماندار سابق نوادا، الگوبرداری شده است. لاکسالت بزرگ پسر مهاجران باسکی بود و آدام اکنون میزبان این رویداد با Morning in Nevada PAC است.

او گفت: “این می تواند داستان شما باشد.” “رهبری پیامدهایی دارد.”

لاکسالت یکی از آخرین کسانی بود که روی صحنه رفت و یک سال پیش، درست چند روز قبل از اعلام نامزدی خود در مجلس سنا، در مورد باسک فرای فکر کرد. او گفت که چپ از آن زمان بر رسانه ها، فناوری های بزرگ و “نخبگان حاکم” تسلط یافته است. او از افزایش جرم و جنایت در شهرهای بزرگ و آنچه که اغلب به عنوان بحران مرزی توصیف می کند صحبت کرد. او “مهر لاستیکی” ماستو بایدن را برای امضای قانون کاهش تورم خواند و تکرار کرد که “کل سنای ایالات متحده وابسته به این رقابت خواهد بود.”

کرت شلیچر، نویسنده محافظه کار و مفسر، گفت: «اگر در نوادا شکست بخوریم، همه چیز را از دست می دهیم.

او گفت: “مهم نیست به چه کسی رای دادید، ما باید از آن عبور کنیم.”

برخی از سخنرانان به کارگزاران جدید IRS که در قانون کاهش تورم گنجانده شده است به عنوان نمونه ای از بیش از حد دولت اشاره کردند، اگرچه تعداد کارمندان استخدام شده از IRA اغلب ناهنجار بود. برخی دیگر از شرکت کنندگان خواستند که حتی بیشتر از آنچه در مبارزات انتخاباتی داشتند انجام دهند و «موج قرمز» را بدیهی نگیرند.

کروز گفت: «بخشی از دلیل این است که آدام توانست زودهنگام حزب جمهوری خواه را متحد کند. «انواع برش ها و طعم های مختلف جمهوری خواهان ایالت به ایالت وجود دارد. و یکی از چالش‌هایی که ما در برخی از ایالت‌های دیگر داریم این است که نامزدهایی داریم که از طریق انتخابات مقدماتی بسیار دشوار عبور کرده‌اند، جایی که هنوز احساسات کبودی وجود دارد.»

نوئم که در میان جمهوریخواهان به دلیل تضعیف دستورات فدرال در شرایط همه گیر به بدنامی دست یافت، در مورد تربیت خود در داکوتای جنوبی، تأثیر پدرش بر او قبل از مرگ در زمانی که او در کالج بود و فلسفه خود برای عدم پایبندی به تعطیلی COVID-19 صحبت کرد. در طول سال 2020. او از مالیات بر درآمد شرکتی صفر و 4.5 درصد مالیات بر فروش صحبت کرد.

استرن یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل مخفی گزارش دهند.



منبع

جوی گیلبرت، وکیل رنو، نفر دوم در انتخابات مقدماتی فرمانداری، بی اساس ادعا کرده است که شمارش ریاضی قطع شده است و به حمله به لومباردو ادامه داده است. لومباردو تا این لحظه مستقیماً با گیلبرت که درخواست بازشماری مجدد نتایج در سراسر ایالت را داشت و بعداً شکایتی را تنظیم کرد که هفته گذشته از بین رفت، صحبت نکرده است. او روز شنبه نیز نام گیلبرت را نگفت، اما تصدیق کرد که «ما از زمان انتخابات مقدماتی دور هم جمع نشده‌ایم».

در کنار کروز، هدرلاین‌ها شامل Schlichter، فرماندار داکوتای جنوبی، کریستی نوم، و فرماندار نبراسکا، Pete Ricketts و دیگران بودند.

___