نامزدهای بد یا کمبود پول؟ مقامات RNC بحث می کنند که چرا در سال 2022 شکست خوردند

در اوایل ماه جاری، باربور در مصاحبه ای با NBC News گفت که کمیته به عنوان بخشی از ممیزی خود، که به گفته او در مورد موضوعات بی شمار دیگری مانند میزان مشارکت نیز بررسی خواهد شد، از نزدیک بررسی خواهد کرد که ترامپ چه نقشی در نتایج میاندوره ای حزب در سال 2022 ایفا کرده است. و تقسیم بلیط

دیلون روز پنجشنبه در صحبت با خبرنگاران گفت بزرگترین نگرانی او این است که بازبینی ممکن است تا تابستان منتشر شود، و افزود که چنین جدول زمانی “با توجه به اینکه ما یک فصل اولیه فعال در راه است، مضحک است.”

بویر، که همچنین مدیر عملیاتی گروه محافظه کار Turning Point Action است، گفت: «ما بین من و هنری باربور بر سر کیفیت نامزدها در مقابل حمایت از نامزدها کمی بحث داشتیم. و من فقط این موضع را اتخاذ می کنم که هرگز نخواهیم توانست به دونالد ترامپ بگوییم که او چه کاری باید انجام دهد. پرزیدنت ترامپ می تواند از هر کسی که می خواهد حمایت کند.

بیل پالاتوچی، یکی از اعضای کمیته RNC از نیوجرسی که از ترامپ انتقاد کرده و در این بررسی شرکت می کند، گفت که اگرچه این تلاش “یک کار بزرگ” است که به تازگی در حال انجام است، او باور نمی کند که خیلی سخت باشد. تا بفهمیم پاییز گذشته چه اتفاقی افتاده است.

او گفت: «و بنابراین من از کمیته خواستم، “ما باید این کار را به سرعت انجام دهیم”، و افزود که جدول زمانی از جولای تا مارس برای گزارش نهایی افزایش یافته است. «فکر نمی‌کنم در مورد اشتباهاتی که در چرخه انتخابات 2022 رخ داد، نظری وجود نداشته باشد. و فکر می کنم می توانستم این کار را در دو هفته انجام دهم. صادقانه بگویم، من قبلاً دلایل زیادی داشتم.»

مناظره آنها منعکس کننده شکاف گسترده تری در حزب است که در آن سرزنش نتایج ضعیف در دوره های میان دوره ای است که در آن اصول اساسی به نفع جمهوری خواهان است. در پایان، GOP در مسابقات ایالتی سوئینگ پیروز شد و تنها با اکثریت اندک مجلس نمایندگان وارد سال 2023 شد.

او نگرانی‌ها در مورد اینکه آیا این هیئت هر نقشی را که ترامپ در کاستی‌های میان‌مدت ایفا می‌کند کنار می‌گذارد را رد کرد.

اما در حالی که اعضای کمیته ملی جمهوری خواهان بر لزوم پایان دادن به تحقیقات قبل از برگزاری انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری توافق دارند، اختلاف نظر در مورد بخش کلیدی بررسی وجود دارد – تمرکز بر “کیفیت نامزدها” که به عنوان یک تعبیر تلقی می شود. برای تایید ناموفق رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در رقابت های ایالتی کلیدی.

او گفت: «من در تماس کنفرانسی خود با RNC در ماه نوامبر گفتم که به رونا برای تاکتیک‌ها نمره A می‌دهم. جایی که ما نمره مردودی داریم پیام و پیام رسان است. دونالد ترامپ یک پیام رسان وحشتناک بود.

پالاتوچی، که از دیلون در رقابت برای کرسی حمایت کرد، باربور را ستود و گفت که این هیئت در مورد “همه جنبه های” انتخابات گذشته، از جمله جمع آوری کمک مالی، نامزدها، پیام رسانی و تاکتیک ها بحث کرده است.

باربور – که رونا مک دانیل، رئیس تازه منتخب RNC، در کنار هارمیت دیلون، عضو کمیته کالیفرنیا، کیم بورچرز عضو کمیته کانزاس و جین برادی، رئیس جمهوری دموکراتیک دلاور، به عنوان رئیس مشترک بازنگری انتخاب شد – گفت که او و بویر «در این زمینه گفت‌وگو کردند. خطوط.”

این انشعاب در جلسه پانل در گردهمایی این هفته RNC رخ داد و تایلر بویر، عضو کمیته آریزونا با هنری باربور عضو کمیته می سی سی پی پشت درهای بسته استدلال کرد که مشکل در سال 2022 کیفیت نامزدها نبود بلکه کمبود منابع ارائه شده به یک سری از افراد بالا بود. نامزدهای پروفایلی که پاییز گذشته شکست خوردند. هر دو مرد که بخشی از تیم RNC هستند که وظیفه بررسی میان ترم ها را دارند، این بحث را به NBC News تایید کردند.

او در آن زمان گفت: «کاری که ما قصد انجام آن را داریم این است که به علف‌های هرز وارد شویم، داده‌هایی برای تأیید یا مطمئناً اهمیت دادن به ارزیابی‌هایی که انجام می‌دهیم داشته باشیم. “این باید یک تلاش صادقانه باشد. ما نمی توانیم چیزها را پنهان کنیم. یا فقط ارزش انجام دادن ندارد.»

اما در مورد نظر خود، دیلون، که روز جمعه در رقابت کرسی از مک دانیل شکست خورد، گفت که بیان ضررهای میان دوره ای به ترامپ بسیار «ساده انگارانه» است. اما او گفت که RNC نقشی در حصول اطمینان از معرفی نامزدهای خوب برای حزب دارد – و به نظر می‌رسد هرشل واکر و مهمت اوز، نامزدهای برجسته‌ای را که با اتهام قالی‌فروشی مواجه بودند، بررسی می‌کند. هر دو مورد تایید ترامپ قرار گرفتند و شکست خوردند و به قیمت کرسی های جمهوری خواهان در سنا در جورجیا و پنسیلوانیا تمام شد.

باربور در یک پیام متنی به NBC News گفت که جدول زمانی هنوز “یک کار در حال انجام است” و اضافه کرد که مارس “سریعترین تاریخ محتمل بود، اما دور از ذهن نیست.”

او گفت: “ما هیچ چیز خاصی را متمرکز یا حذف نمی کنیم.” “موضوعات به ما دیکته نشده بود.”

ترامپ خود مسئول کاستی‌های میان‌دوره‌ای حزب، میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، و همچنین فعالان تندرو ضد حقوق سقط جنین را که خواستار عدم استثنا در ممنوعیت‌های جدید پس از لغو دادگاه عالی رو در مقابل وید شدند، مقصر دانسته است – تصمیمی که توسط دادگاه عالی امکان‌پذیر شد. انتصاب او سه قاضی در دادگاه عالی.

دیلون در گفتگوی پنجشنبه خود گفت که این گروه بر روی ده ها حوزه تحقیقاتی متمرکز شده است و حدود 50 عضو در این فرآیند شرکت می کنند.

او گفت: “ممکن است تا آوریل کاهش یابد، اما ما به طور کلی موافقیم که سریعتر بهتر است.” “اما باید درست باشد.”

بسیاری از اعضای حزب کیفیت نامزدها را دلیل اصلی عملکرد ضعیف عنوان کرده اند. دیگران به سرمایه گذاری حزب و گروه های بیرون از مبارزات انتخاباتی اشاره کرده اند که نسبتاً کمی روی نامزدهای خط مقدم مانند کری لیک، نامزد فرمانداری آریزونا و داگ ماستریانو، نامزد فرمانداری پنسیلوانیا سرمایه گذاری می کنند – تندروهایی که با ادعاهای انتخاباتی دروغین ترامپ همسو بودند.

باربور همچنین یکی از نویسندگان ممیزی بود که پس از شکست میت رامنی جمهوری‌خواه در ریاست‌جمهوری در سال 2012، که «پروژه رشد و فرصت» نام گرفت. در میان سایر نتایج، از جمهوری خواهان خواست موضع خود را در مورد مهاجرت ملایم کنند و موضعی فراگیرتر اتخاذ کنند. این پیشنهادها تا حد زیادی در اولین پیشنهاد ترامپ برای کاخ سفید کنار گذاشته شد.

او گفت: “امیدوارم آنقدر عمیق نشویم که دلتنگ جنگل برای درختان باشیم.” “من فکر می کنم این بسیار ساده است. ما یکسری نامزدهای وحشتناک داشتیم. نمی دانم واقعاً چه چیزی بیشتر از این باید گفت.»

او گفت: «من فکر نمی‌کنم که این یک نگرانی مشروع باشد. «هنری باربور یکی از روسای مشترک است. او یک حزب بدنام ترامپ نیست. و بنابراین من فکر می کنم که ما یک گزارش کاملاً عینی خواهیم داشت. … وقتی مردم کیفیت نامزد را می گویند، برخی آن را رمزی برای تایید ترامپ می دانند. بنابراین مردم این را می گویند.»

او ادامه داد: «این توانایی ما برای تأثیرگذاری بر آن نیست. «تنها چیزی که می‌توانیم تأثیر بگذاریم، چیزهایی است که کنترل می‌کنیم. و آنچه ما اینجا در RNC کنترل می کنیم پولی است که وارد می شود و پولی که خارج می شود. و این نیروی غالب است.»

او گفت: “من در مورد رهبری اخلاقی و عملی و متقاعد کردن صحبت می کنم.” و این بدان معناست که گاهی اوقات به سراغ شخصی که مشهور و ثروتمند است بروید و بگویید: “اگر در ایالت زندگی نمی کنید، شاید نباید در آن ایالت برای سنا نامزد شوید.”

دانا پوینت، کالیفرنیا – حزب جمهوری خواه آماده است تا بررسی خود را درباره چرایی شکست نامزدهای کلیدی در انتخابات میان دوره ای پاییز گذشته تا اوایل بهار منتشر کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع