ناامیدی برای Broncos در باخت متواضعانه به Rams سرازیر می شود

او گفت: «خب، می‌دانی که نتیجه غیرقابل قبول است و از من شروع می‌شود. «نکته آخر این است که من ما را ناامید کردم. این نمی تواند اتفاق بیفتد و ناامیدکننده بوده است.»

ویلسون دو توپ اول برانکوها را مهار کرد و به رامز اجازه داد تا قبل از اینکه میهمان حتی برای اولین بار شکست بخورد در عملکردی که به نظر می رسید در فصلی که به خاطر همه اشتباهات در یادها باقی خواهد ماند، پایین ترین نقطه دنور باشد، برتری 17-0 ایجاد کند. دلایل و بدون هیچ کمکی از حمله آنها، دفاع برانکوها در نهایت خم شد و به رام ها اجازه داد تا قبل از اینکه شش ثانیه مانده به پایان بازی زانو بزنند، روی هشت توپ متوالی گلزنی کنند.

به نظر می رسد که ویلسون مطمئن است که با تمدید پنج ساله 245 میلیون دلاری قراردادی که در ماه سپتامبر دریافت کرد، تلاش می کند تا این مشکلات را معکوس کند. اما تکه‌های اطراف او می‌تواند متفاوت باشد، به خصوص بعد از اینکه ناامیدی یکشنبه در کنار زمین و زمین ظاهر شد.

این دومین فصل متوالی است که ویلسون در آن رکورد شکست می‌دهد، اما واگنر را از جمله کسانی بشمارید که معتقدند برانکوها در فصل آینده اوضاع را تغییر خواهند داد – به رهبری کوارتر مدافع آنها.

این یک باخت کامل تیم بود. هیچ کس آنقدر خوب بازی نکرد که برنده شود. ناتانیل هکت، مربی برانکو، گفت: این همه چیز است، چه حمله و چه دفاع. “همه باید بهتر عمل کنند.”

ویلسون که 214 یاردی پرتاب کرد، یک تاچ داون و سه رهگیری گفت: «این یک طوفان در تمام طول سال بود، و نه آن چیزی که ما آرزویش را داشتیم و آرزویش را داشتیم. اما به این معنی نیست که سال‌های آینده به همین شکل تمام می‌شود. ما باید آن را تغییر دهیم، و همانطور که گفتم، از من شروع می‌شود و من اولین کسی خواهم بود که مطمئن می‌شود هر کاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم، تا بتوانیم آن را تغییر دهیم.»

ویلسون، که برای پنجمین بار در 11 سال حرفه‌اش حداقل سه توپ زد، گفت: «من فکر می‌کنم همه ما ناامید هستیم زیرا احساس می‌کنیم می‌توانیم بهتر باشیم. ما احساس می کنیم که توانایی بیشتری داریم، می توانیم بهتر باشیم. ما احساس می‌کنیم که لحظات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد آنچه را که امروز به نمایش گذاشته‌ایم کنار بگذارد. این وحشتناک بود. این ما نبودیم.»

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

در عوض، بازی نامنظم ویلسون و حمله، برانکوها را به هفتمین فصل متوالی بدون حضور در پلی آف محکوم کرد.

INGLEWOOD، کالیفرنیا (AP) – راسل ویلسون، همیشه خوشبین، نتوانست راهی برای منطقی کردن شکست 51-14 دنور برونکوها به لس آنجلس رامز در روز یکشنبه بیابد.

برت رایپین کوارتربک پشتیبان با خط حمله درگیر شد و گارد چپ دالتون ریسنر در پاسخ او را هل داد. رندی گرگوری مدافع خط بیرونی به دلیل رفتار غیرورزشی در کوارتر دوم پس از پاس تاچ داون رامز جریمه شد و برای مدت کوتاهی نیمکت نشین شد. سپس گرگوری پس از پایان بازی با گارد راست رامز اودای ابوشی وارد درگیری شد و آنها ضربه هایی به کلاه خود دادند.

Broncos (4-11) انتظار نداشتند که در ماه مه در این موقعیت قرار گیرند – برنامه ای که شامل یک پخش تلویزیونی ملی در روز کریسمس بود. آنها با ویلسون مبادله کرده بودند و در نهایت به تیمی که تمام اجزای دیگر را در اختیار داشت، یک کوارتربک درجه یک که در تلاش برای حضور در سوپربول دیگر فاقد آن بود، دادند.

___

تلاش بعدی ویلسون، پرتابی از وسط به گرگ دالسیچ، توسط مدافع خط، بابی واگنر، هم تیمی قدیمی او در سیاتل انتخاب شد. Cam Akers برای اولین بار از سه تاچ داون دو بازی بعد دوید و بازی عملاً با 4:45 مانده به کوارتر اول به پایان رسید.

واگنر گفت: “من انتظار ندارم که این یک چیز بلندمدت باشد.” من می دانم که او به درستی عمل می کند و در سطح بالایی ظاهر می شود و آن تیم را به پیروزی می رساند. بنابراین من به او اطمینان دارم. من همیشه به او اطمینان دارم. پول من همیشه روی راس است.»

پاس دوم او در این بازی از بالای سر کورتلند ساتون و در دستان انتظار کوبی دورانت، مدافع کرنر رامز عبور کرد، که آن را به دنور 34 برگرداند. رامز سه بازی بعد به ثمر رساند و 10-0 پیش رفت.