می سی سی پی خواسته های فاوره را در دعوای رفاهی تجدید نظر می کند

تأسیسات والیبال یک پروژه حیوان خانگی فاور بود و او متعهد شد که تلاش های جمع آوری کمک های مالی را برای آن رهبری کند. پرونده های قبلی در دعوای مدنی مبادله پیام های متنی بین فاور و دیگران در مورد هدایت پول به تأسیسات والیبال از سوی یک سازمان غیرانتفاعی را نشان می دهد که دارای قراردادهای خدمات انسانی است. اما تا روز دوشنبه، دعوای حقوقی خدمات انسانی به دنبال بازپرداخت پول برای تسهیلات نبود.

در یک پرونده قضایی در روز دوشنبه، وزارت خدمات انسانی اذعان کرد که فاور قبلاً 1.1 میلیون دلار را که از مرکز آموزش اجتماعی می سی سی پی دریافت کرده بود، بازپرداخت کرده است. این سازمان غیرانتفاعی قراردادهایی با این بخش داشت تا از طریق برنامه کمک های موقت به خانواده های نیازمند برای مبارزه با فقر پول خرج کند.

در پرونده جدید دادگاه خدمات انسانی آمده است: «در سال 2020، فاور از دفتر حسابرسی دولتی درخواستی دریافت کرد که 1.1 میلیون دلار را با بهره بازپرداخت می کرد. فاور با توجه به اینکه حق ندارد برای خدماتی که هرگز با بودجه ای که برای خانواده های نیازمند طراحی نشده بود، پرداخت کند، 1.1 میلیون دلار را به ایالت بازپرداخت کرد.

هرشمان گفت: «اینکه یک شهروند خصوصی، مانند برت فاور غیر وکیل، می‌تواند تحت این شرایط مسئولیتی داشته باشد، بی‌اساس است.

فاور فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی جنوبی است و دخترش در سال 2017 والیبال را در مدرسه هاتسبورگ شروع کرد. این مرکز والیبال که مرکز سلامتی نیز نامیده می شود، در اواخر سال 2019 تکمیل شد.

حسابرس شاد وایت هفته گذشته گفت که فاور هنوز بیش از 200000 دلار بابت سود 1.1 میلیون دلاری بدهکار است.

دیویس در ماه سپتامبر به اتهامات فدرال و ایالتی مرتبط با هزینه های نادرست رفاهی در آنچه که حسابرس ایالتی آن را بزرگ ترین پرونده فساد عمومی می سی سی پی در دهه ها نامیده است، اعتراف کرد. نانسی نیو و زکری نیو در ماه آوریل به اتهامات ایالتی مبنی بر خرج نکردن پول رفاهی اقرار کردند. هر سه در انتظار صدور حکم هستند و پذیرفته اند که علیه دیگران شهادت دهند.

فاور در می سی سی پی بزرگ شد و در دانشگاه می سی سی پی جنوبی فوتبال بازی می کرد، قبل از اینکه دوران حرفه ای طولانی با گرین بی پکرز داشته باشد که شامل برد در Super Bowl XXXI بود. او در سال 2008 به نیویورک جتس مبادله شد و یک سال قبل از بازی در دو فصل آخر خود برای مینه سوتا وایکینگز در آنجا بازی کرد.



منبع

این سازمان برای کمک به جمع آوری پول برای تأسیسات والیبال به فاور برای سخنرانی عمومی پرداخت، اما حسابرس ایالتی گفت فاور نتوانست سخنرانی کند. وزارت خدمات انسانی با تشکیل پرونده روز دوشنبه گفت که فاور “احتمالاً یک تبلیغ رادیویی بیست و دومی را به مبلغ 1.1 میلیون دلار ضبط کرده است”.

در پرونده جدید دادگاه آمده است که جان دیویس که از سال 2016 تا 2019 مدیر بخش خدمات انسانی بود، با نانسی نیو و زکری نیو برای استفاده از پول رفاهی برای پرداخت هزینه ساخت تأسیسات والیبال موافقت کرد.

در یک پرونده قضایی در 28 نوامبر، وکیل فاور از قاضی خواست تا فاور را از دعوای حقوقی خدمات انسانی که به دنبال بازپس گیری میلیون ها دلار از پول خرج شده رفاهی است، رد کند. قاضی به این درخواست عمل نکرده است.

این وزارتخانه از تقاضای 1.1 میلیون دلاری خود علیه فاور صرفنظر کرد و اذعان کرد که او قبلاً این پول را برای تعهدی که در سخنرانی های عمومی انجام نشده بود، بازپرداخت کرده است. اما درخواست جدیدی تا سقف 5 میلیون دلار علیه فاور و یک بنیاد ورزشی دانشگاهی مطرح کرد و گفت که پول حاصل از یک برنامه ضد فقر به‌طور نادرست برای پرداخت هزینه سالن والیبال در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی استفاده شده است.

جکسون، خانم (AP) – وزارت خدمات انسانی می سی سی پی روز دوشنبه درخواست های خود را علیه برت فاور مدافع بازنشسته NFL در یک دادخواست که به دنبال بازپرداخت پول خرج نشده رفاهی است که برای کمک به برخی از فقیرترین افراد در ایالات متحده بود تغییر داد.

رهبران مرکز آموزش اجتماعی می سی سی پی نانسی نیو و پسرش زاخاری نیو هستند. آنها هر دو در هیئت مدیره بنیاد ورزشی دانشگاه می سی سی پی جنوبی، مانند فاور، بوده اند.

دادگاه خدمات انسانی روز دوشنبه اعلام کرد که فاور 5 میلیون دلار از پول TANF را که برای مرکز آموزش جامعه می سی سی پی تنظیم کرده بود تا به بنیاد ورزشی دانشگاه می سی سی پی جنوبی پرداخت کند تا ضمانت خود را برای تامین بودجه ساخت یک مرکز والیبال دانشگاهی تامین کند، بازپرداخت نکرده است.

اریک هرشمان، وکیل فاور، روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت که تقاضای جدید ۵ میلیون دلاری این وزارتخانه علیه فاور بی‌اساس است. هرشمن گفت که دپارتمان حقایق کلیدی را نادیده گرفته است، از جمله اینکه دفتر دادستان کل می سی سی پی انتقال پول از دپارتمان خدمات انسانی به دانشگاه می سی سی پی جنوبی را “همه با آگاهی و رضایت کامل” دولت وقت امضا کرده است. فیل برایانت و دیگر مقامات ایالتی.